Geen fakers op DF

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Martijn

Bericht door Martijn » 31 jan 2007, 17:29

En jij denkt dat je precies alles weet wat iedere bezoeker hier uitspookt? Naja, het zal allemaal wel. Nogmaals, het is geen aanval naar DF als geheel (in welke richting jij het nu trekt), het gaat om een enkel individu met wrok tegen gummen of bezoekers van gummen persoonlijk.

Michel P

Bericht door Michel P » 31 jan 2007, 17:30

Martijn schreef:
Michel Pol schreef:
Rico v Velzen schreef:Toledoman heeft diep gewortelde frustraties jegens DF. Via allerlei vreemde toestanden probeert hij weer een wig te drijven tussen de mensen die zowel op Driving fun als op gummen posten.

Ralph laat hetrusten joh. Je kunt wel een IP anomizer gebruiken maar elke post die je plaatst word toch weer verwijderd.
Ga aan je kitcar werken, kun je komende zomer over de boulevard rijden en naar jonge kipje lonken met grote jopen :lol:
Alle triestheid op een hoopje, maar ik wil toch echt ook een oproep doen aan (een aantal) lieden van hier: kap ook eens met die pogingen tot anoniem rellen "ELDERS".
Martijn, bedankt voor de verdachtmaking :roll: bewijs graag! Kom daar al maanden niet meer, heb nooit onder een andere nick gepost (zoals door velen daar een gebruik is), dus hou aub valse beschuldigingen voor je! TM is op zijn IP gepakt met een andere nick, en inmiddels geband! Laat ze dat daar ook doen, klaar is kees!

Michel

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 31 jan 2007, 17:32

We hebben net een paar dagen geleden wat IP adressen met Rutger uitgewisseld van iemand die hier zeker en vermoedelijk op gummen ook aan het rellen was.
Wat mij betreft dus allemaal water onder de brug verder; beide fora kunnen prima naast elkaar bestaan, hebben elk hun eigen doelgroep, als die voor sommige mensen overlapt en ze op allebei de fora willen posten: prima.
Het laatste waar gummen of DF belang bij heeft is het idee dat er een tweestrijd gaande is en iedereen verplicht wordt om te kiezen voor het een of het ander. Grote onzin, want die strijd is er helemaal niet, maar sommige kleuters hebben er helaas maar wat lol in om vuurtjes die er niet eens zijn proberen op te stoken.
En dat is het laatste woord dat ze van mij eraan vuil gemaakt krijgen, is al heel wat meer dan het verdiend heeft. ;)

Hee, even wat anders, ik wil een EVO gaan kopen; zal ik een schaal 1:43 of 1:18 nemen, wat vinden jullie?
Op 1:18 komen de details van zo'n TME wel mooier uit vind ik, maar 1:43 is weer goedkoper. Moeilijke keuze hoor! :lol:

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 31 jan 2007, 17:32

Dit is echt veel te veel aandacht voor dat zielige figuur. :(

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 31 jan 2007, 17:33

Tenzij Bburago: altijd 1:18!

:)

Martijn

Bericht door Martijn » 31 jan 2007, 17:35

Michel Pol schreef:
Martijn schreef:
Michel Pol schreef: Ga aan je kitcar werken, kun je komende zomer over de boulevard rijden en naar jonge kipje lonken met grote jopen :lol:
Alle triestheid op een hoopje, maar ik wil toch echt ook een oproep doen aan (een aantal) lieden van hier: kap ook eens met die pogingen tot anoniem rellen "ELDERS".
Martijn, bedankt voor de verdachtmaking :roll: bewijs graag! Kom daar al maanden niet meer, heb nooit onder een andere nick gepost (zoals door velen daar een gebruik is), dus hou aub valse beschuldigingen voor je! TM is op zijn IP gepakt met een andere nick, en inmiddels geband! Laat ze dat daar ook doen, klaar is kees!

Michel
Bewijs heb ik niet, ook niet nodig. Of ben ik hier in een rechtbank aanbelandt? Dat je zo fel reageert en meteen weet waar ik op doel zegt echter wel meer dan genoeg imho.

Verder zal ik me er niet meer over uitlaten... "... om de vrede te bewaaaaaaaaren (Ruth Jacott)"

Martijn

Bericht door Martijn » 31 jan 2007, 17:36

@Peter: je was toch bezig met een TME in 1:1 > waar is dat misgelopen?

Michel P

Bericht door Michel P » 31 jan 2007, 17:38

Martijn schreef:
Michel Pol schreef:
Martijn schreef: Alle triestheid op een hoopje, maar ik wil toch echt ook een oproep doen aan (een aantal) lieden van hier: kap ook eens met die pogingen tot anoniem rellen "ELDERS".

Michel
Bewijs heb ik niet, ook niet nodig. Of ben ik hier in een rechtbank aanbelandt? Dat je zo fel reageert en meteen weet waar ik op doel zegt echter wel meer dan genoeg imho.

Verder zal ik me er niet meer over uitlaten... "... om de vrede te bewaaaaaaaaren (Ruth Jacott)"
Ik heb een hekel aan valse beschuldigingen welke ongefundeerd worden neer geplant. Doe ik zelf ook niet, en zie ik zeker ook hier niet graag op dit forum.

Maar laat het maar rusten, ik weet ook weer genoeg!

Michel

RVV

Bericht door RVV » 31 jan 2007, 17:42

Martijn het gaat er hier allemaal redelijk on topic aan toe. op dit forum is verder geen gezeur onderling. laten we dat koesteren. Wat elders allemaal gebeurt is ook een "probleem" voor elders. En dan heb ik het niet over gummen in het bijzonder maar alle andere forums. zoals Extreme machines, Seat online, 8200 rpm (even totaal willekeurige namen).

De modereren hier redelijk bij de les waardoor juist fakers zoals Toledoman gewoon geen kans krijgen om te zieken, we staan dat niet toe. Wie het daar niet mee eens is blijft lekker elders posten en zieken.

Martijn

Bericht door Martijn » 31 jan 2007, 17:51

Rico v Velzen schreef:Martijn het gaat er hier allemaal redelijk on topic aan toe. op dit forum is verder geen gezeur onderling. laten we dat koesteren. Wat elders allemaal gebeurt is ook een "probleem" voor elders. En dan heb ik het niet over gummen in het bijzonder maar alle andere forums. zoals Extreme machines, Seat online, 8200 rpm (even totaal willekeurige namen).

De modereren hier redelijk bij de les waardoor juist fakers zoals Toledoman gewoon geen kans krijgen om te zieken, we staan dat niet toe. Wie het daar niet mee eens is blijft lekker elders posten en zieken.
Amen.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 31 jan 2007, 17:55

Martijn schreef:@Peter: je was toch bezig met een TME in 1:1 > waar is dat misgelopen?
Ik heb er toch nooit bijgezet dat het een 1:1 werd?
Maar fakers op DF, neh, die kennen we hier niet. :mrgreen:

Rood of wit, dat is nog even de vraag. :)

Rebel

Bericht door Rebel » 31 jan 2007, 18:49

Rico v Velzen schreef:Gewoon ff registreren Rebel, is de moeite waard LOL

Rico ik was geregistreerd, maar kon in het filmpje niet ontdekken welke auto het was, vandaar mijn verzoek om nog een filmpje..... :D

leonard

Bericht door leonard » 31 jan 2007, 19:12

Rico v Velzen schreef:Martijn het gaat er hier allemaal redelijk on topic aan toe. op dit forum is verder geen gezeur onderling. laten we dat koesteren. Wat elders allemaal gebeurt is ook een "probleem" voor elders. En dan heb ik het niet over gummen in het bijzonder maar alle andere forums. zoals Extreme machines, Seat online, 8200 rpm (even totaal willekeurige namen).

helemaal mee eens en laten we die ""babies'' gewoon negeren

Sander S.

Bericht door Sander S. » 31 jan 2007, 20:07

Ik ben laatst naar de Beier gereden om eens te kijken naar de ex-130i van Rico, na mijn vraag aan de verkoper waar ik dat ding kon vinden, zat hij me droog aan te kijken..

Ze wisten wel over wie ik het had, deze persoon had volgens hun systeem alleen een 118i met M-pakket gehad en een BMW e46 318i Touring.

Dus Rico, explain ..

ps. wel een mooi ding man :wink:

Michel P

Bericht door Michel P » 31 jan 2007, 20:11

Sander Spoolder schreef:Ik ben laatst naar de Beier gereden om eens te kijken naar de ex-130i van Rico, na mijn vraag aan de verkoper waar ik dat ding kon vinden, zat hij me droog aan te kijken..

Ze wisten wel over wie ik het had, deze persoon had volgens hun systeem alleen een 118i met M-pakket gehad en een BMW e46 318i Touring.

Dus Rico, explain ..

ps. wel een mooi ding man :wink:

Hahahaha :lol:

Macboy

Bericht door Macboy » 31 jan 2007, 23:02

hahah IK WIST HET RICO !!!

Wel gechipped he?

RVV

Bericht door RVV » 31 jan 2007, 23:11

LOL

Sander S.

Bericht door Sander S. » 31 jan 2007, 23:13

Alle ongein op een stok ..

Maar het is wel een serieus leuke bak, ziet er nog uit als nieuw.
Maar Rico, waarom heb je nou geen navi genomen 8) ?

RVV

Bericht door RVV » 31 jan 2007, 23:22

Heel simpel, omdat ik het niet wil. alles wat naar een vast GPS systeem riekt wil ik niet in de auto hebben. daarnaast heb ik geen duizenden euros voor een systeem wat de fabrikant nog geen paar honderd euro kost. En ik heb het niet nodig ;-)

Sander S.

Bericht door Sander S. » 31 jan 2007, 23:25

hehe ok :wink:

Maar ding zag er werkelijk nog als nieuw uit, goed werk.

RVV

Bericht door RVV » 31 jan 2007, 23:29

Klopt ben ook best zuinig op mijn autos. dijk van een auto.

Plaats reactie