Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Re: Wereld zaken/oorlogen/politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door smiley » 14 okt 2010, 23:52

Als je ook eens naar je uitgaven kijkt, hoef je niet zo hard te trekken aan je inkomsten.
Tis ook net een huishouden he :lol:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 15 okt 2010, 00:11

Tis net zo simpel als Smiley zegt :mrgreen: .

De wetgeving om de max. snelheid te kunnen wijzigen doet er minimaal een jaar over, zeiden ze op tv. Dus dit is een prettige voor-maatregel.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 15 okt 2010, 08:06

Dan moeten ze ook iets aan die doorlooptijden doen. :D

GTRene

Bericht door GTRene » 19 okt 2010, 14:31

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/" onclick="window.open(this.href);return false;)/components/actueel/rtlnieuws/2010/10_oktober/19/binnenland/f16_s-onderscheppen-bommenwerpers.xml

F16's onderscheppen bommenwerpers
Twee F16's van de Luchtmacht hebben boven de Noordzee twee Russische bommenwerpers onderschept. De twee vliegtuigen werden een tijdje door de Nederlandse toestellen begeleid en vlogen uiteindelijk weg.

Het is de tweede keer in ruim een maand dat langeafstandsbommenwerpers uit Rusland in Europees luchtruim worden gesignaleerd. Dat gebeurde ook al in de nacht van 15 op 16 september.

Toen kwamen Britse, Deense en Duitse toestellen in actie vanwege twee Russische toestellen.

© ANP

Afbeelding

Rusland aan het kijken waar de grenzen liggen? :police:

GTRene

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door GTRene » 30 okt 2010, 12:14

VS in rep en roer na vondst explosieven
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... ection=157" onclick="window.open(this.href);return false;
In de Verenigde Staten zijn twee terreuraanslagen verijdeld. Op vrachtvliegtuigen vanuit Jemen zijn vrijdag verdachte pakjes onderschept in Groot-Brittannië en Dubai. Ze waren bestemd voor joodse synagogen in Chicago. Wereldwijd zijn de veiligheidsmaatregelen aangescherpt.

Vrijdag werd terreuralarm afgekondigd in de Verenigde Staten en in Groot-Brittannië nadat twee vrachtvliegtuigen met verdachte pakketten onderschept waren. De VS zouden, volgens nieuwszender CNN, een tip gekregen hebben van de Saudische geheime dienst. Het ging in beide gevallen om pakketten afkomstig uit Jemen met als eindbestemming de VS. Ze waren bestemd voor joodse synagogen in Chicago. De verdachte pakketten lijken pentriet (PETN) te bevatten, een erg krachtige springstof die werd gebruikt bij de mislukte aanslag tegen de vlucht Amsterdam-Detroit op kerstdag 2009, aldus de Amerikaanse media.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 30 okt 2010, 12:42

Miss hadden de rabbijnen een spciale bestelling gedaan?

GTRene

Bericht door GTRene » 30 okt 2010, 13:15

om daad te voegen bij "het woord"
en een bom onder hun geloof te leggen? :forum:

:wink:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 30 okt 2010, 22:47

Opperrabbijn: niet-joden zijn ezels, gemaakt om de joden te dienen
Complete artikel: http://www.thepeoplesvoice.org" onclick="window.open(this.href);return false;

De Israëlische Rabbijn Ovadia Yosef, de spirituele leider van de religieuze fundamentalistische partij Shas, zei tijdens een sabbath eerder deze week dat "de enige functie van niet-joden eruit bestaat dat ze de joden dienen. Yosef wordt gezien als een autoriteit en religieus leider in Israël die honderdduizenden volgers heeft.

De Shas-partij is een belangrijke coalitiepartner in de huidige Israëlische regering. Yosef is ook een voormalig Chief Rabbi van Israël en werd door de rechtse krant The Jerusalem Post gequote waarbij hij uitlegde dat de basale functie van een "goy" (een neerbuigende term voor een niet-jood) eruit bestond om joden te dienen.
Bedreiging South Park afkomstig van groep gesticht door voormalig Joodse kolonist
Bron: http://www.krapuul.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

De “radicale moslimgroep” achter de bedreiging van de makers van South Park (maar ook Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali) blijkt te zijn opgericht door een naar eigen zeggen tot de islam bekeerde, voormalige Joodse kolonist, genaamd Joseph Cohen a.k.a. Yousef al-Khattab.

De zaak haalde op diverse manieren de wereldpers, hier geeft bijvoorbeeld Ayaan Hirsi Ali commentaar op de bedreiging: CNN. En hier Geert Wilders: RTL.

De groep, “Revolution Muslim”, staat erom bekend op zijn tijd gruwelijke dingen te roepen uit naam van de islam, waardoor iedereen een hekel aan moslims krijgt. Precies waar mensen als Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders behoefte hebben dus.

Het feit dat de site waarvan de bedreigingen afkomstig zijn wordt gerund door bekeerlingen tot de islam, en het feit dat de groep, Revolution Muslim, waartoe zij behoren is gesticht door een Jood die na het doorlopen van een orthodoxe school voor rabijnen, kolonist werd in de Palestijnse bezette gebieden, is op zijn zachtst gezegd nogal eigenaardig. Of niet soms?

Ik ben benieuwd of al die duizenden websites en andere media die over deze bedreiging hebben bericht ook evenveel aandacht gaan besteden aan bovengenoemde nuancering.

Bron:
http://willyloman.wordpress.com/2010/04 ... west-bank/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://willyloman.wordpress.com/2010/04 ... ckingbird/" onclick="window.open(this.href);return false;

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 31 okt 2010, 02:29

Ik ben benieuwd of al die duizenden websites en andere media die over deze bedreiging hebben bericht ook evenveel aandacht gaan besteden aan bovengenoemde nuancering.
Hoezo nuancering? Dus het is een bekeerde jood. Hoe kan dit feit het minder erg maken dat deze bedreigingen plaats hebben gevonden. Hij doet dit nog steeds uit naam van de Islam, wanneer iemand moslim is geworden maakt dan niet veel uit lijkt me.

GTRene

Bericht door GTRene » 31 okt 2010, 03:17

zijn allemaal broeders, Moslim-broeders...dus ook verantwoordelijk voor elkaar, familie :hmmm:

ze hebben een tijdje terug een onderzoek gedaan naar de meest gekozen naam in de grote steden, deze link is van 2009, maar van de week was het op CNN ook al te horen.

nr 1= Mohamed :angel:
Mohamed veruit populairste babynaam in grote steden
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... steden.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

schijnbaar niet alleen in NL, zet je toch te denken. :hmmm:

maar ook in Groot Brittannie bv.

http://www.huffingtonpost.com/2010/10/2 ... 75145.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 31 okt 2010, 09:39

ErikMartijn schreef:
Hoezo nuancering? Dus het is een bekeerde jood. Hoe kan dit feit het minder erg maken dat deze bedreigingen plaats hebben gevonden. Hij doet dit nog steeds uit naam van de Islam, wanneer iemand moslim is geworden maakt dan niet veel uit lijkt me.
Ik denk dat je de eerste van de twee links onderaan even moet lezen.

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 31 okt 2010, 18:20

Ravin ///M schreef:
ErikMartijn schreef:
Ik denk dat je de eerste van de twee links onderaan even moet lezen.
Dat verandert het verhaal inderdaad :oops: Veel te gehaast dat eerste stukje gelezen.

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 31 okt 2010, 19:58

:thumbup:

Zo zie je dat het nieuws dat tot ons komt in de bron heel anders kan zijn. Maar het is de vraag waarom
de media geen aandacht hebben voor de nuancering of zelfs het verhaal goed uitzoeken.

GTRene

Bericht door GTRene » 03 nov 2010, 23:16

Uganda headlights in newspaper...

zie ik net op CNN, wow...dat is gewoon echt erg daar.
Krant Uganda publiceert foto’s vermeende homo’s
dat zien ze daar erger dan een terrorist :shocking:
De Ugandese krant Rolling Stone (niet te verwarren met het Amerikaanse muziektijdschrift met dezelfde naam) publiceerde begin oktober een lijst met namen van vermeende homoseksuelen met de titel: ‘Hang them, they are after our kids!’ Vandaag plaatste de krant foto’s van 14 mannen die homo zouden zijn. De hoofdredacteur wil met zijn actie ‘kinderen beschermen tegen harteloze homoseksuelen’. Hij zei dat hun foto’s op een gay dating site stonden.

Mensenrechtenorganisaties vrezen een heksenjacht in het homofobe Afrikaanse land, waar op homoseksualiteit levenslang en zelfs de doodstraf staat. De hoofdredacteur vindt dat hij een missie heeft: ‘Het ontmaskeren van homo’s en lesbo’s om het land te redden. Door hen bij naam te noemen, zetten we ze onder druk om hun smerige gewoonten op te geven.’ Vorig jaar kwam Oeganda in opspraak, vanwege een wetsvoorstel die burgers moest verplichten om homo’s aan te geven, zelfs als het hun eigen kinderen zijn. Regelmatig zijn er berichten dat mensen vanwege hun seksuele voorkeur aangevallen. Nederland is één van de grootste donoren van Oeganda: het is de hoogste tijd om dat eens kritisch onder de loep te nemen. Ons land steunt ook samen met andere donoren het Nile Basin Initiative, een programma waaraan alle tien landen in het stroomgebied van de Nijl meedoen, met als doel conflicten over water te voorkomen.

Staat schijnbaar zelfs in de wet dat het verboden is dat te zijn :hmmm:

Afbeelding

via de link nog meer linken...hang ze op schreeuwen ze...

kijk dat open homo zijn (echt die nichten grove) en dat gedoe op die homoboten e.d. en al die speciale homo extra's? vind ik ook te ver gaan in NL (slaat wat door) maar zoals die figuren in dat land doen is met geen pen te beschrijven...
is daar ook Islam ofzo?

http://gay.blog.nl/algemeen/2010/11/01/ ... %e2%80%99s" onclick="window.open(this.href);return false;

Metchu

Bericht door Metchu » 03 nov 2010, 23:40

GTRene schreef:
kijk dat open homo zijn (echt die nichten grove) en dat gedoe op die homoboten e.d. en al die speciale homo extra's? vind ik ook te ver gaan in NL (slaat wat door)
maar zoals die figuren in dat land doen is met geen pen te beschrijven...
is daar ook Islam ofzo?

http://gay.blog.nl/algemeen/2010/11/01/ ... %e2%80%99s" onclick="window.open(this.href);return false;

1. Wat doe jij op gayblogs
2. LOL
3. LOL
4. ROFL
5. ROFLOL!!!!!11einseinseins
6. idd erg triest wat er in Uganda gebeurt
7. om maar antwoord te geven op je laatste suggestieve vraag: http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Uganda" onclick="window.open(this.href);return false; (12% is moslim, 78% is christelijk en de rest is overige christelijken)
8. gebeuren nog meer mindere dingen in Uganda: "Muslims today appear to be experiencing some degree of discrimination"
9. LOLLLL

antwoord op mijn 1e punt:

het verbaast me eigenlijk niets :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Afbeelding

Tom

Bericht door Tom » 03 nov 2010, 23:44

:lol: :lol:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 04 nov 2010, 08:48

Stuur een briefje naar de Paus! Het zendelingenwerk werpt zijn vruchten af! Nu nog zien hoe ze van de nieuwe president van Brasil afkomen, anders gaan ze daar nog eens legaal abortussen plegen. Halelulja!

LMFAO@Metin :roflol: :roflol: :roflol:

GTRene

Bericht door GTRene » 04 nov 2010, 10:33

:lol: was de eerste link die ik tegenkwam via Google toen ik wat op CNN was op wilde zoeken, verder niet gekeken van welke site :bag:
ik zie het nu pas nu jij, Metin mij er op wijst... :roflol:

lees nu net dit op die link van wiki...
they were in the seventies the most favoured group under the rule of President Idi Amin, himself a Muslim, under whose government the number of Muslims had significantly grown
de machthebber is Moslim...en wordt wellicht onder druk gezet of gaat onder druk zetten? vandaar die idiote levensgevaarlijke wet?

Metchu

Bericht door Metchu » 04 nov 2010, 11:20

de machthebber was 40 jaar geleden moslim, dus? anyway, slechte comeback René :mrgreen: Ik wilde je niet op de kast jagen, ik wil er alleen maar dat je eruit komt :mrgreen: :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 04 nov 2010, 11:34

Metchu schreef:de machthebber was 40 jaar geleden moslim, dus? anyway, slechte comeback René :mrgreen: Ik wilde je niet op de kast jagen, ik wil er alleen maar dat je eruit komt :mrgreen: :mrgreen:
dat zou je wel willen he viespeuk :mrgreen:

helaas voor jou Metin, ik ben hetero :nana:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 15 nov 2010, 20:37

What else is new;

http://www.fd.nl/artikel/20718152/opwar ... discutabel" onclick="window.open(this.href);return false;

dvh

Bericht door dvh » 18 nov 2010, 19:41

Net ff deze zeer interessante docu zitten kijken samen met mijn vriendin.
Er is me weer een hoop duidelijk geworden ! hier kun je teminsten wat mee !!! Kijk en leer:

http://skoften.net/index/video/handleid ... uwen_slaan" onclick="window.open(this.href);return false;

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 18 nov 2010, 19:51

OMG waar is de Nuke button.

GTRene

Bericht door GTRene » 18 nov 2010, 19:58

lol, je mag je vrouw dus slaan als ze geen sex met je wil :mrgreen:

alleen niet in het gezicht en niet zo hard dat het zichtbaar is en of botten breekt of tanden eruit slaat ...

zo dwing je respect af vinden ze :hmmm:

Tom

Bericht door Tom » 18 nov 2010, 20:01

dvh schreef:Net ff deze zeer interessante docu zitten kijken samen met mijn vriendin.
Er is me weer een hoop duidelijk geworden ! hier kun je teminsten wat mee !!! Kijk en leer:

http://skoften.net/index/video/handleid ... uwen_slaan" onclick="window.open(this.href);return false;
Een wijs man :mrgreen:

Plaats reactie