Tis ook net een huishouden he

Twee F16's van de Luchtmacht hebben boven de Noordzee twee Russische bommenwerpers onderschept. De twee vliegtuigen werden een tijdje door de Nederlandse toestellen begeleid en vlogen uiteindelijk weg.
Het is de tweede keer in ruim een maand dat langeafstandsbommenwerpers uit Rusland in Europees luchtruim worden gesignaleerd. Dat gebeurde ook al in de nacht van 15 op 16 september.
Toen kwamen Britse, Deense en Duitse toestellen in actie vanwege twee Russische toestellen.
© ANP
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... ection=157" onclick="window.open(this.href);return false;VS in rep en roer na vondst explosieven
In de Verenigde Staten zijn twee terreuraanslagen verijdeld. Op vrachtvliegtuigen vanuit Jemen zijn vrijdag verdachte pakjes onderschept in Groot-Brittannië en Dubai. Ze waren bestemd voor joodse synagogen in Chicago. Wereldwijd zijn de veiligheidsmaatregelen aangescherpt.
Vrijdag werd terreuralarm afgekondigd in de Verenigde Staten en in Groot-Brittannië nadat twee vrachtvliegtuigen met verdachte pakketten onderschept waren. De VS zouden, volgens nieuwszender CNN, een tip gekregen hebben van de Saudische geheime dienst. Het ging in beide gevallen om pakketten afkomstig uit Jemen met als eindbestemming de VS. Ze waren bestemd voor joodse synagogen in Chicago. De verdachte pakketten lijken pentriet (PETN) te bevatten, een erg krachtige springstof die werd gebruikt bij de mislukte aanslag tegen de vlucht Amsterdam-Detroit op kerstdag 2009, aldus de Amerikaanse media.
Opperrabbijn: niet-joden zijn ezels, gemaakt om de joden te dienen
Complete artikel: http://www.thepeoplesvoice.org" onclick="window.open(this.href);return false;
De Israëlische Rabbijn Ovadia Yosef, de spirituele leider van de religieuze fundamentalistische partij Shas, zei tijdens een sabbath eerder deze week dat "de enige functie van niet-joden eruit bestaat dat ze de joden dienen. Yosef wordt gezien als een autoriteit en religieus leider in Israël die honderdduizenden volgers heeft.
De Shas-partij is een belangrijke coalitiepartner in de huidige Israëlische regering. Yosef is ook een voormalig Chief Rabbi van Israël en werd door de rechtse krant The Jerusalem Post gequote waarbij hij uitlegde dat de basale functie van een "goy" (een neerbuigende term voor een niet-jood) eruit bestond om joden te dienen.
Bedreiging South Park afkomstig van groep gesticht door voormalig Joodse kolonist
Bron: http://www.krapuul.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
De “radicale moslimgroep” achter de bedreiging van de makers van South Park (maar ook Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali) blijkt te zijn opgericht door een naar eigen zeggen tot de islam bekeerde, voormalige Joodse kolonist, genaamd Joseph Cohen a.k.a. Yousef al-Khattab.
De zaak haalde op diverse manieren de wereldpers, hier geeft bijvoorbeeld Ayaan Hirsi Ali commentaar op de bedreiging: CNN. En hier Geert Wilders: RTL.
De groep, “Revolution Muslim”, staat erom bekend op zijn tijd gruwelijke dingen te roepen uit naam van de islam, waardoor iedereen een hekel aan moslims krijgt. Precies waar mensen als Ayaan Hirsi Ali en Geert Wilders behoefte hebben dus.
Het feit dat de site waarvan de bedreigingen afkomstig zijn wordt gerund door bekeerlingen tot de islam, en het feit dat de groep, Revolution Muslim, waartoe zij behoren is gesticht door een Jood die na het doorlopen van een orthodoxe school voor rabijnen, kolonist werd in de Palestijnse bezette gebieden, is op zijn zachtst gezegd nogal eigenaardig. Of niet soms?
Ik ben benieuwd of al die duizenden websites en andere media die over deze bedreiging hebben bericht ook evenveel aandacht gaan besteden aan bovengenoemde nuancering.
Bron:
http://willyloman.wordpress.com/2010/04 ... west-bank/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://willyloman.wordpress.com/2010/04 ... ckingbird/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoezo nuancering? Dus het is een bekeerde jood. Hoe kan dit feit het minder erg maken dat deze bedreigingen plaats hebben gevonden. Hij doet dit nog steeds uit naam van de Islam, wanneer iemand moslim is geworden maakt dan niet veel uit lijkt me.Ik ben benieuwd of al die duizenden websites en andere media die over deze bedreiging hebben bericht ook evenveel aandacht gaan besteden aan bovengenoemde nuancering.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... steden.htm" onclick="window.open(this.href);return false;Mohamed veruit populairste babynaam in grote steden
Ik denk dat je de eerste van de twee links onderaan even moet lezen.ErikMartijn schreef:Hoezo nuancering? Dus het is een bekeerde jood. Hoe kan dit feit het minder erg maken dat deze bedreigingen plaats hebben gevonden. Hij doet dit nog steeds uit naam van de Islam, wanneer iemand moslim is geworden maakt dan niet veel uit lijkt me.Ik ben benieuwd of al die duizenden websites en andere media die over deze bedreiging hebben bericht ook evenveel aandacht gaan besteden aan bovengenoemde nuancering.
Dat verandert het verhaal inderdaadRavin ///M schreef:Ik denk dat je de eerste van de twee links onderaan even moet lezen.ErikMartijn schreef:Hoezo nuancering? Dus het is een bekeerde jood. Hoe kan dit feit het minder erg maken dat deze bedreigingen plaats hebben gevonden. Hij doet dit nog steeds uit naam van de Islam, wanneer iemand moslim is geworden maakt dan niet veel uit lijkt me.Ik ben benieuwd of al die duizenden websites en andere media die over deze bedreiging hebben bericht ook evenveel aandacht gaan besteden aan bovengenoemde nuancering.
dat zien ze daar erger dan een terroristKrant Uganda publiceert foto’s vermeende homo’s
Staat schijnbaar zelfs in de wet dat het verboden is dat te zijnDe Ugandese krant Rolling Stone (niet te verwarren met het Amerikaanse muziektijdschrift met dezelfde naam) publiceerde begin oktober een lijst met namen van vermeende homoseksuelen met de titel: ‘Hang them, they are after our kids!’ Vandaag plaatste de krant foto’s van 14 mannen die homo zouden zijn. De hoofdredacteur wil met zijn actie ‘kinderen beschermen tegen harteloze homoseksuelen’. Hij zei dat hun foto’s op een gay dating site stonden.
Mensenrechtenorganisaties vrezen een heksenjacht in het homofobe Afrikaanse land, waar op homoseksualiteit levenslang en zelfs de doodstraf staat. De hoofdredacteur vindt dat hij een missie heeft: ‘Het ontmaskeren van homo’s en lesbo’s om het land te redden. Door hen bij naam te noemen, zetten we ze onder druk om hun smerige gewoonten op te geven.’ Vorig jaar kwam Oeganda in opspraak, vanwege een wetsvoorstel die burgers moest verplichten om homo’s aan te geven, zelfs als het hun eigen kinderen zijn. Regelmatig zijn er berichten dat mensen vanwege hun seksuele voorkeur aangevallen. Nederland is één van de grootste donoren van Oeganda: het is de hoogste tijd om dat eens kritisch onder de loep te nemen. Ons land steunt ook samen met andere donoren het Nile Basin Initiative, een programma waaraan alle tien landen in het stroomgebied van de Nijl meedoen, met als doel conflicten over water te voorkomen.
GTRene schreef:
kijk dat open homo zijn (echt die nichten grove) en dat gedoe op die homoboten e.d. en al die speciale homo extra's? vind ik ook te ver gaan in NL (slaat wat door) maar zoals die figuren in dat land doen is met geen pen te beschrijven...
is daar ook Islam ofzo?
http://gay.blog.nl/algemeen/2010/11/01/ ... %e2%80%99s" onclick="window.open(this.href);return false;
de machthebber is Moslim...en wordt wellicht onder druk gezet of gaat onder druk zetten? vandaar die idiote levensgevaarlijke wet?they were in the seventies the most favoured group under the rule of President Idi Amin, himself a Muslim, under whose government the number of Muslims had significantly grown
dat zou je wel willen he viespeukMetchu schreef:de machthebber was 40 jaar geleden moslim, dus? anyway, slechte comeback RenéIk wilde je niet op de kast jagen, ik wil er alleen maar dat je eruit komt
![]()
Een wijs mandvh schreef:Net ff deze zeer interessante docu zitten kijken samen met mijn vriendin.
Er is me weer een hoop duidelijk geworden ! hier kun je teminsten wat mee !!! Kijk en leer:
http://skoften.net/index/video/handleid ... uwen_slaan" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Bing [Bot] en 5 gasten