Geen fakers op DF
- johnnyloco
ik ben ook pas 20 heb toch al een paar leuke autotjes gehad vind ik voor mijn leeftijd..als ik andere vrienden van me zie en die rijden een clio of wat dan ook..vind ik dat ook niet erg.. zij betalen wel maar 1 derde deel van mijn kosten per maand..
ik kan me nu alleen nog niet goed voorstellen hoe je het voor elkaar krijgt om zoveel geld bij elkaar te krijgen om bijvoorbeeld een m3 erbij te kunnen kopen om daarmee op het circuit te knallen ofzo..
maar aangezien ik nog student ben en toch erbij werk..
zie ik het wel terecht komen ben in ieder geval ooit eens iets voor mezelf te beginnen.. want onder een baas werken zie ik niet zo zitten..en denk dat daar ook niet zoveel uit te halen is..
alleen de vraag is nog altijd WAT..
maar vind dit een prima forum iedereen doet gewoon normaal ook rijdt hij/zij een m6 bijvoorbeeld
ik kan me nu alleen nog niet goed voorstellen hoe je het voor elkaar krijgt om zoveel geld bij elkaar te krijgen om bijvoorbeeld een m3 erbij te kunnen kopen om daarmee op het circuit te knallen ofzo..
maar aangezien ik nog student ben en toch erbij werk..
zie ik het wel terecht komen ben in ieder geval ooit eens iets voor mezelf te beginnen.. want onder een baas werken zie ik niet zo zitten..en denk dat daar ook niet zoveel uit te halen is..
alleen de vraag is nog altijd WAT..
maar vind dit een prima forum iedereen doet gewoon normaal ook rijdt hij/zij een m6 bijvoorbeeld
- Michel P
-
Al post ik amper, sinds een maandje of 2 lees ik redelijk actief mee. Of iemand een dikke auto heeft of niet zal me verder jeuken. Vind het vooral erg goed om te zien met hoeveel enthousiasme men hier over autos praat, en daarbij elkaars blik weet te respecteren.
Ga zo door, en wie weet post ik nog eens wat
Ga zo door, en wie weet post ik nog eens wat

- Macboy
- Hendrik Kinderman
- Michel P
Droog geilen is geen schande!Hendrik Kinderman schreef:Nou hep ik er wel een plaatje staan van een mini, maar ik heb er nog geen "echte". Als ik 18 ben ga ik er wel eentje kopen, een oude.
Nog 2 jaartjes wachten
Leuke mini toko http://www.longbridge.nl/
Michel
-
Ik reed tot voor kort met ontzettend veel plezier in een clio rs. Super gave auto, maar:Macboy schreef:He Gino! Zal ik je post laten staan of moet ik hem verwijderen ?
Je eerste post is nu officieel. Vooral zo houden zou ik zeggen! Wat rij je zelf ?
- Net afgestudeerd, en nu baan met lease-diesel.
- Dus de RS is voor mij te soft nu als 2e auto. Als enige auto heb ik me geen betere kunnen wensen.
Ik weet nog niet of ik er iets voor terug neem. Speedster lijkt me erg gaaf, maar de kans is ook aanwezig dat ik voor een motor rijbewijs ga.
Maar ik geloof dat ik nu een beetje dit topic aan het kapen ben

- Sjaak Langendoen
- frank de jonge
-
- gerard lubbe
- Nero_Serpente
- frank de jonge
- Sjaak Langendoen
- Peter Tunissen
Tsja, Toledo Man is hier ooit geregistreerd geweest, geband, terug gekomen onder een andere nickname, geband en dit was nu zijn derde poging. 
Is verder de moeite van de discussie niet waard eigenlijk; de sfeer is hier prima, iedereen die over auto's wil kleppen is hier welkom. Iedereen die zin heeft om te gaan rellen zoekt maar mooi een ander forum daarvoor. De sfeer is wat mij betreft prima en laten we dat ook maar zo houden dan.

Is verder de moeite van de discussie niet waard eigenlijk; de sfeer is hier prima, iedereen die over auto's wil kleppen is hier welkom. Iedereen die zin heeft om te gaan rellen zoekt maar mooi een ander forum daarvoor. De sfeer is wat mij betreft prima en laten we dat ook maar zo houden dan.
- Sjaak Langendoen
-
- Sjaak Langendoen
-