de voordelen zijn:
Mooier
Agressiever
je stuurt mensen makkelijker naar het rijvak waar ze thuishoren

Klopt: af fabriek moet xenon voorzien zijn van automatische hoogteregeling en sproeiers. Wel schimmig dat je die onderdelen vervolgens apart moet bestellen, het is gewoon niet eens toegestaan om xenons zonder de sproeiers te bestellen. Het los vermelden maskeert gewoon de prijs.Jelmer850i schreef: @Daniel: klopt is verplicht meende ik! vandaar. Xenon moet met reiniginsinstallatie worden uitgevoerd.
hehe macboy,Macboy schreef:@Jelmer. Heb nog wel mooie plaatjes van Havanna als je wil. Maar als je voor de C30 gaat maakt het niet uit neem ik aan. Vind het zelf een erg mooie auto, die ook erg gewaagd kan zijn wat kleuren betreft. Heb daar nog geen folder of zo van gezien, maar herhaal dat ik het een gedurfde actie van Volvo vindt om tapijtkleur te kunnen kiezen. Geeft een geheel andere uitstraling.
Budget is budget !
@Sander, tja, wat is mierenneuker. Een auto moet voor mij sportstoelen, een sportonderstel, xenon en (voldoende) power hebben. Rest is voor mij niet van belang (maar zou wel mooi zijn natuurlijk). Ik ga er hierbij ook vanuit dat Jelmer dat wil horen, en zo niet, dan hoor ik dat graag van hem.
Dat iedereen (jij ook?) gewoon mee wil lopen in de grijze meute moeten ze zelf wetenIk heb mijn eigen ideeën over het leven en trek me bijzonder weinig van anderen aan. Als ik het kan, onderscheid ik mij graag. Als Audi niet hun uitrusting had aangepast, dan reed ik nu ook een rode A3 met zwart/wit leer van binnen
Gebruikers op dit forum: Arstey, Google [Bot], jeffreestar en 1 gast