je kan het beste gewoon eerlijk zijn of niks zeggen, das voor mij het beste ook tussen men oren
heb wel eens gehad dat ik snachts terug kwam van uitgaan rond 03:40u ofzo was het op moment aanhouden,
ik reed op de snelweg, all alone dat laatste stuk richting Almelo in men destijds Subaru Impreza
dat laatste stuk is wel ff leuk om het gas in te stampen tot het eind
in de verte reed toch 1 auto en die raasde ik voorbij, ik keek nog ff opzij zag ik 2 politie agenten zitten in een onopvallende auto
anyway...dacht ja, nu maakt het toch niet meer uit ga niet ineens boven op de rem, dus liet alleen gas los en zakte langzaam in snelheid daar waar de weg ook bijna ophield...
onderaan Almelo in en dacht ja, (zag nog niks in men spiegel) ik moet er ook niet om vragen dus laat ik maar redelijk door rijden naar men huisje

en heb ik mazzel...duh...zaten ze ineens toch achter me

stopbord ging aan

dus stoppen daar waar het kon en zij erachter.
rijbewijs e.d. laten zien...ja meneer, u kwam ons daarnet voorbij, zeg eens eerlijk hoe hard ging het, ik schat zo'n 2 35? ik zo van, hij wilde niet harder, ik reed zo'n 2 50 op de klok vertelde ik (anyway zoiets was het) hij zo van, ow,das wel heel eerlijk
toen nog praten over die auto e.d. ze vonden het een mooi ding...en zeiden, als je had gewild had je ons wel kwijt kunnen rijden zeker, ik zo van...ja had wel gekund, maar dat zou ik niet snel doen.
ja zegt ie, we zagen je wel goed uitkijken bij zijwegen

eneuh we hadden je kenteken toch al

ik zei van, daar ging ik ook al van uit
goed zegt ie na ff gezellig gepraat te hebben, op de snelweg zo snachts niet zo'n probleem, maar in de stad graag wat minder snel

prettige avond verder :banaan:
dat hadden ze mooi opgelost, ik blij en opgelucht en respect dat het zo ook kan af en toe.