Ik heb (gelukkig) de optie gekozen om het verzekerd en aangetekend te versturen naar België. In Amsterdam-Noord in de bruna heb ik bij een aardige mevrouw het pakketje achtergelaten. De bon en de Barcode (track n trace) heb ik hier nog liggen. Inclusief stempel van verzonden. Gister kreeg ik een pb'tje van de belgische vriend dat hij nog niets ontvangen heeft. Daarop heb ik vandaag TNT gebeld.
Zij vertelden mij dat de barcode niet te vinden was in het systeem. Ik heb uitgelegd dat ik de bon van de winkel en de bon van het pakketje hier heb liggen en daadwerkelijk een zending heb gedaan. Het komt er op neer dat het pakketje nu dus NIET bestaat!!!!
De vrouw vertelde mij dat ze mij een formulier toezend voor een onderzoek. Binnen 2 weken krijg ik een bevestiging en dan kan het onderzoek 3 maanden duren

iemand nog advies of tips hoe te handelen in deze situatie? En hebben er meer mensen iets dergelijks meegemaakt? Ik ga er nu maar van uit dat er een koerier of iets dergelijks dit pakketje niet heeft aangemeld en dat hij of zij er mee aan de haal is gegaan! Tyfuslijers