Even voorstellen: Audi freak
-
Even voorstellen: Audi freak
Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje zo nu en dan op dit forum (kreeg de tip van Marc vorig jaar).
Ik heb nu m'n audi RS4 weer terug (lang verhaal) en kan er weer van genieten en weer met alle liefde de auto fora afstruinen.
De Audi is gechipped naar 420 PK. Morgen zal ik wat meer info posten.
Twee foto's van de laatste Audiforum meeting:
[img:800:600]http://www.hazze.nl/bs/rs4_audimeeting.jpg[/img]
[img:1024:768]http://www.hazze.nl/bs/rs4_audimeeting2.jpg[/img]
Ik lees al een tijdje zo nu en dan op dit forum (kreeg de tip van Marc vorig jaar).
Ik heb nu m'n audi RS4 weer terug (lang verhaal) en kan er weer van genieten en weer met alle liefde de auto fora afstruinen.
De Audi is gechipped naar 420 PK. Morgen zal ik wat meer info posten.
Twee foto's van de laatste Audiforum meeting:
[img:800:600]http://www.hazze.nl/bs/rs4_audimeeting.jpg[/img]
[img:1024:768]http://www.hazze.nl/bs/rs4_audimeeting2.jpg[/img]
-
Bedankt voor de snelle reacties. De RS is nogal standaard maar ik denk (nu nog) dat er niet veel aan zal veranderen.
De Audi heb ik al sinds augustus maar ik rij er nu net een paar weken in. De auto is gekocht onder voorbehoud. Als er meer dan 2000 euro aan reparatiekosten zou ontstaan, kon de koop ongedaan worden gemaakt. De turbo's lekten en de compressie van het hele blok was niet goed. Een groot wrak dus.
Ik wilde de koop ongedaan maken maar daar wilde meneer de handelaar niets van weten. Advocaat erop gezet en plots was meneer "Auto Exclusief" bereid mee te werken. "Ik wil de auto wel nog eerst even zien". Prima. Auto bekeken: Niet in de prak. 4 dagen later was de Audi weg, gejat.
Deze is 4 dagen later teruggevonden. Ik hoorde het echter na enkele weken pas van de politie.
De auto is naar de Audi dealer gesleept. Hier kwam men erachter dat alles compleet naar de **** was. De diefjes zijn zonder olie wezen rijden.
Uiteindelijk heeft de verzekering een groot deel vergoed waardoor er een nieuw motorblok is gekomen 8) Een geluk bij een ongeluk.
The end
Iemand nog ervaringen met dit zelfde bedrijf? Zij verkopen ook vaak Evo's en WRX.
De Audi heb ik al sinds augustus maar ik rij er nu net een paar weken in. De auto is gekocht onder voorbehoud. Als er meer dan 2000 euro aan reparatiekosten zou ontstaan, kon de koop ongedaan worden gemaakt. De turbo's lekten en de compressie van het hele blok was niet goed. Een groot wrak dus.
Ik wilde de koop ongedaan maken maar daar wilde meneer de handelaar niets van weten. Advocaat erop gezet en plots was meneer "Auto Exclusief" bereid mee te werken. "Ik wil de auto wel nog eerst even zien". Prima. Auto bekeken: Niet in de prak. 4 dagen later was de Audi weg, gejat.
Deze is 4 dagen later teruggevonden. Ik hoorde het echter na enkele weken pas van de politie.
De auto is naar de Audi dealer gesleept. Hier kwam men erachter dat alles compleet naar de **** was. De diefjes zijn zonder olie wezen rijden.
Uiteindelijk heeft de verzekering een groot deel vergoed waardoor er een nieuw motorblok is gekomen 8) Een geluk bij een ongeluk.
The end

Iemand nog ervaringen met dit zelfde bedrijf? Zij verkopen ook vaak Evo's en WRX.
- Scooby Leo
-
-
Dat is een weg in Duitsland toch? Ben ik laatste tijd niet geweest.Steven Nauta schreef:Oh dan heb ik je afgelopen week zien rijden op de A31 volgens mij, of dat moet een andere zwarte RS4 zijn...
Ik kom er trouwens net achter dat wij (SoHosted.com) deze website hosten

- Peter Tunissen
Prima!Hazze schreef:Ik kom er trouwens net achter dat wij (SoHosted.com) deze website hostenBevalt het wat?

Mooie auto; welkom hier!
(ik heb je net een PB gestuurd trouwens; gaat over heel wat anders

- Jan Visser
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
-
- Adje ///M3
- RVV
hahaha toevallig. join the clubHazze schreef:Dat is een weg in Duitsland toch? Ben ik laatste tijd niet geweest.Steven Nauta schreef:Oh dan heb ik je afgelopen week zien rijden op de A31 volgens mij, of dat moet een andere zwarte RS4 zijn...
Ik kom er trouwens net achter dat wij (SoHosted.com) deze website hostenBevalt het wat?
- johnnyloco