Bedankt voor de snelle reacties. De RS is nogal standaard maar ik denk (nu nog) dat er niet veel aan zal veranderen.
De Audi heb ik al sinds augustus maar ik rij er nu net een paar weken in. De auto is gekocht onder voorbehoud. Als er meer dan 2000 euro aan reparatiekosten zou ontstaan, kon de koop ongedaan worden gemaakt. De turbo's lekten en de compressie van het hele blok was niet goed. Een groot wrak dus.
Ik wilde de koop ongedaan maken maar daar wilde meneer de handelaar niets van weten. Advocaat erop gezet en plots was meneer "Auto Exclusief" bereid mee te werken. "Ik wil de auto wel nog eerst even zien". Prima. Auto bekeken: Niet in de prak. 4 dagen later was de Audi weg, gejat.
Deze is 4 dagen later teruggevonden. Ik hoorde het echter na enkele weken pas van de politie.
De auto is naar de Audi dealer gesleept. Hier kwam men erachter dat alles compleet naar de **** was. De diefjes zijn zonder olie wezen rijden.
Uiteindelijk heeft de verzekering een groot deel vergoed waardoor er een nieuw motorblok is gekomen 8) Een geluk bij een ongeluk.
The end
Iemand nog ervaringen met dit zelfde bedrijf? Zij verkopen ook vaak Evo's en WRX.