Bert ///M3 schreef:Je zegt dat het pedaal heel hard is maar je kan hem tot op de bodem duwen, die begrijp ik niet helemaal. heb je wel of geen pedaaldruk?
Maw heb je wel druk en vertraagd hij niet of bouwt je hele pedaal geen druk op en gaat die naar de bodem?
Wat voor schijven en blokken heb je er op zitten?
Die slang die je omcirkeld hebt zit aan de vacuum collector (samen met de idle control valve) en deze zorgt ervoor dat je bekrachtiger onder vacuum blijft. Alleen zou er geen verschil moeten zijn tussen warm en koud loop, het systeem blijft hetzelfde werken.
Als er een lek ik het vacuum systeem zou zitten dan zou de motor stationair ook meer toeren moeten lopen volgens mij. Vacuum collector zit achter de gaskleppen en die zorgt er samen met de ICV voor dat je stationair lucht in je motor krijgt, zou daar geen vacuum zijn door een lek dan krijgt de motor meer lucht.
Hij is inderdaaad hard. Ik bedoel als je gewoon stilstaat kan ik de rempedaal tot een soort stoppunt kan duwen . Uiteraard moet ik wel
goed doorduwen. Maar dat was gewoon om wat info te geven.
De pedaal heeft serieus wat druk maar ik vertraag niet. Ik denk dat jullie dit noemen als een sponzige pedaal?
setup is: (i know misschien niet het allerbeste. Dit had ik nog liggen en dit is ook puur straatgebruik. Deze auto ziet geen circuit of dergelijke. ) Ook heeft de auto altijd geremd op deze setup en zeer goed zelf. Beter als men OEM 3.0 vind ik. Nuja die hadden wel bijna de geest gegeven dus kan ik het moeilijk vergelijken. De volgende remmen zullen de OEM 3.2 remmen worden. Als ikdeze niet had liggen , dan had ik ze ook niet gestoken. Nu liggen er geperforeerde zimmermans op .
En de blokken zijn EBC redstuff
Slechte remblokken ofniet.. Een auto moet gewoon remmen. Al is het slecht. Maar helemaal niet dan klopt er iets niet ...
Een slangetje verkeerd omzitten zou beetje gek zijn want ik ben er niet aan geweest .