Saab en BMW gaan samenwerking aan

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Chris van S.

Re: Saab en BMW gaan samenwerking aan

Bericht door Chris van S. » 29 sep 2010, 12:58

Helemaal mee eens Wouter, dat V.M. doet wat hoe doet en daardoor het vergrootglas op zich heeft is logisch. Maar negatief commentaar lees ik pas als Saab daadwerkelijk echt ter ziele is gegaan, mocht dat gebeuren. Voorlopig heeft onze landgenoot BMW gmbh gestrikt. Mij kan je niet wijsmaken dat als BMW er geen muziek in ziet dat ze in zee gaan met Saab.
En mocht BMW belangen overnemen in Saab heeft V.M. dat toch mooi voor elkaar gekregen. Op naar het volgende uitdaging... :mrgreen:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 29 sep 2010, 13:28

Precies! Erg knap wat hij presteert, jammer dat dit soort lef direct afgeschoten word in Nederland.

Sperdy

Bericht door Sperdy » 29 sep 2010, 13:46

Jazeker, met jullie eens, Victor is wel druk in weer .. je kunt ook thuis op bank de liggen, da's waar.

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 29 sep 2010, 14:46

Het is (in aansluiting op Wouters betoog, waar ik het helemaal mee eens ben) beter om spijt te hebben van wat je hebt gedaan, dan spijt hebben van wat je niet hebt gedaan :idea:

Plaats reactie