btw, heb gezegd dat ik er vanaf 20k over nadenk, niet dat ie dan weggaat...
In het ergste geval zijn de m3 en ik veroordeeld tot nog een lang en gedwongen samen zijn. brrr, balen zeg

Gedeeltelijk. Vroege CSL's moesten nog terug voor een wissel onder garantie, de latere niet. Ben er nog niet helemaal achter vanaf welk VIN de goede lagers erin zitten, dan zou ik ze allemaal in moeten tikken. Het omslagpunt zit ergens tussen JB98261 en JB98388, dus als iemand bij BMW zin heeft om die 127 chassisnummers ff in te tikken hoor ik het graagtuurgtt schreef:Ik heb een normale E46 M3 smg gehad en weet dat er veel motorwissels plaatsvonden op die auto's vanwege drijfstanglagerschade, maar had de csl daar in 2003 ook nog last van?
Totdat ik je zusje weer eens tegenkomJules schreef:ik geloof dat ie wel een hele strakke achterbank heeft
Jammere van BMW-NL is dat als je nu een BMW M3 (CSL) koopt waar de aktie nog niet op uitgevoerd is en wel open staat, krijg je dat ook niet meer vergoed...steve smith schreef:Gedeeltelijk. Vroege CSL's moesten nog terug voor een wissel onder garantie, de latere niet. Ben er nog niet helemaal achter vanaf welk VIN de goede lagers erin zitten, dan zou ik ze allemaal in moeten tikken. Het omslagpunt zit ergens tussen JB98261 en JB98388, dus als iemand bij BMW zin heeft om die 127 chassisnummers ff in te tikken hoor ik het graagtuurgtt schreef:Ik heb een normale E46 M3 smg gehad en weet dat er veel motorwissels plaatsvonden op die auto's vanwege drijfstanglagerschade, maar had de csl daar in 2003 ook nog last van?
(Sorry, mijn hoofd is een database voor kansloze info)
Er is gelukkig iemand in NL die vindt dat die schalen onderdeel van een inspectie 2 zou moeten zijn. En dat klusje ook voor een net tarief keurig uitvoert. Je kent hem wel, hij gaat lekker dwars met een brede e36 touring....Erik K. schreef:Jammere van BMW-NL is dat als je nu een BMW M3 (CSL) koopt waar de aktie nog niet op uitgevoerd is en wel open staat, krijg je dat ook niet meer vergoed...steve smith schreef:Gedeeltelijk. Vroege CSL's moesten nog terug voor een wissel onder garantie, de latere niet. Ben er nog niet helemaal achter vanaf welk VIN de goede lagers erin zitten, dan zou ik ze allemaal in moeten tikken. Het omslagpunt zit ergens tussen JB98261 en JB98388, dus als iemand bij BMW zin heeft om die 127 chassisnummers ff in te tikken hoor ik het graagtuurgtt schreef:Ik heb een normale E46 M3 smg gehad en weet dat er veel motorwissels plaatsvonden op die auto's vanwege drijfstanglagerschade, maar had de csl daar in 2003 ook nog last van?
(Sorry, mijn hoofd is een database voor kansloze info)
The Driftkingsteve smith schreef: Er is gelukkig iemand in NL die vindt dat die schalen onderdeel van een inspectie 2 zou moeten zijn. En dat klusje ook voor een net tarief keurig uitvoert. Je kent hem wel, hij gaat lekker dwars met een brede e36 touring....
Die auto was pas geleden bij mijn zwager op de zaak. Heb er even van een afstandje naar staan kijken maar op het oog is het een erg nette auto om te zien. Eigenaar leek me ook wel een net persoon en niet iemand waarvan je al kan zien dat ie zo'n apparaat aftrapt. Hij gaf wel gas maar daar is zo'n auto ook voor gemaakt.Jurjen schreef:Is al eerder gepost (jaja), maar ik vind het echt een schitterende combinatie: (Individual 'donker rood' met champagne interieur)
http://link.marktplaats.nl/351006392" onclick="window.open(this.href);return false;
Het ding schommelt wel de hele tijd tussen 'bieden' en een prijs, die nu 33,5K is. Daarom zal ie ook al wel zo lang te koop staan...
Niels schreef:Die donkerrode is gewoon schadevrij uit D gekomen. Het draadje is wel op het BMWportal te vinden. Schitterend apparaat idd!
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Bing [Bot], Chaert-RS, Fabian, Haantje, Mark 320iS, Martijn M en 6 gasten