Mijn plaatje:
Overigens opteer ik ook voor Robin z'n plaatje maar ergens speelt mevrouw Schiffer vals

En er gaat makkelijker wat bij dan eraf, zeker met wat hulpstukken

Ja is wel deels waar, maar het 'wat kies jij' zou in mijn geval sowieso tweedehands zijn, nieuw zou ik prive niet snel doen. Die lagere tweedehandswaarde van de M3 is wel een beetje vertekend, buiten het feit dat de nieuwwaarde een stukje lager ligt, zijn deze ook al wat langer op de markt + iets meer aanbod.Robin Hartog schreef:Ik neem aan dat je de M3 zou nemen als je op de tweedehands markt aan het shoppen bent, en niet nieuw? Want dan is de C63 natuurlijk een 'verstandigere' koop daar hij meer opbrengt t.o.v. de M3 als je hem weer te koop zet.Kasteel schreef:Ik zie dat raggen en rammen met een C63 dagelijks ook wel zitten, jammer alleen dat de 2de hands waarde van de E90 M3 (zowel voor als na de facelift) gewoon een stuk aantrekkelijker ligt. Persoonlijk vind ik dat je op de 2de hands markt als je kijkt naar de E90 m3 gewoon een leuke koop kan doen (2-3 jaar oude auto met nieuwwaarde +110k voor 65k is gewoon relatief top), C63's doen momenteel gewoon nog makkelijk 15-20k extra. Om die reden zou er voor mij eerder een E90 komen dan een C63 (als het uberhaupt ter sprake zou komen).Dickh. schreef: Dan de C63. Daarbij klopt het totaal plaatje meer voor mij. Geweldige motor. Knokken om het vermogen op straat te krijgen. Veel fabrieks mogelijkheden om de auto naar je wens af te stemmen. Jammer dat het interieur niet in de schaduw van Audi kan staan.
DCT/handbak verhaal zou me minder intereseren, daar zou de koop geen moment op vanaf kunnen hangen.
Klopt natuurlijk helemaal.Kasteel schreef:Ja is wel deels waar, maar het 'wat kies jij' zou in mijn geval sowieso tweedehands zijn, nieuw zou ik prive niet snel doen. Die lagere tweedehandswaarde van de M3 is wel een beetje vertekend, buiten het feit dat de nieuwwaarde een stukje lager ligt, zijn deze ook al wat langer op de markt + iets meer aanbod.Robin Hartog schreef:Ik neem aan dat je de M3 zou nemen als je op de tweedehands markt aan het shoppen bent, en niet nieuw? Want dan is de C63 natuurlijk een 'verstandigere' koop daar hij meer opbrengt t.o.v. de M3 als je hem weer te koop zet.Kasteel schreef:
Ik zie dat raggen en rammen met een C63 dagelijks ook wel zitten, jammer alleen dat de 2de hands waarde van de E90 M3 (zowel voor als na de facelift) gewoon een stuk aantrekkelijker ligt. Persoonlijk vind ik dat je op de 2de hands markt als je kijkt naar de E90 m3 gewoon een leuke koop kan doen (2-3 jaar oude auto met nieuwwaarde +110k voor 65k is gewoon relatief top), C63's doen momenteel gewoon nog makkelijk 15-20k extra. Om die reden zou er voor mij eerder een E90 komen dan een C63 (als het uberhaupt ter sprake zou komen).
DCT/handbak verhaal zou me minder intereseren, daar zou de koop geen moment op vanaf kunnen hangen.
Kan ik alleen maar beamen. Die M3 coupe uit het filmpje hebben Erik en ik een dagje in mogen sturen, en wát een geweldige kick geeft die DCT. Terugschakelen van de 3 naar de 2 en iedereen in de straat kijkt om. Ik heb sowieso weinig met een handbak overigens, want je hebt er geen flikker aan met 98% van je kilometers, maar dat terzijde.romo schreef:Joop schreef:RS5 de mooiste; C63 AMG de meeste brute (en wellicht ook de meest vermakelijk, alleen niet op lange termijn); de M3 de meest uitgebalanceerde en daarmee de beste allrounder...
...de M3 it is als het rijden de doorslag moet geven en dat moet het: dus M3 in coupé-vorm met handbak.
Persoonlijk denk ik toch (zonder er een meter mee te hebben gereden) dat de M-DCT beter bij de kar past dan de handbak.........................FWIW
Waarom;
1 De handbak heeft (te) lange verzetten (verre van close ratio)
2 De bak (pook dus)schakelt niet sportief genoeg; de voorwaarts/achterwaarts slag is te lang, de slag van links naar rechts te breed; doet volledig afbreuk aan sportief schakelen IMHO ( geen lekkere tik/tik bak, hoewel de verzetten beter worden ingelegd dan de E46 M3 )
3 De koppeling is van de meest gevoelloze soort die ik ooit heb gereden i.c. ; veel te lange slag en het aangrijpings punt veel te laat ergens bij 80% van de slag........... doet nog meer afbreuk.........
Goed topic, het Duitse trio, ik ga er nog maar even mee door.Robin schreef:Ik denk dat Ferdi dát bedoelde, ze is nog steeds 1 van de topschoonheid/celebrities eigenlijk , al 20 jaar, en dan te bedenken dat ik dat blonde de laatste 10 jaar heb afgezworen.
Edit, een iets betere foto
Over Doutzen:100% eens. Vandaar ook nooit 'n Audi, mooi, maar allemansvriend en karakterloos.FerdiACS1 schreef:Grappig, ik heb dus met bovenstaande drie dames helemaal niets.
Doutze Kroes, mijn God wat een saaie doos. Dat interview met haar in 'College Tour', waar zij plotseling Amerikaans-Nederlands sprak met haar tut-antwoordjes. Een maand eerder zat ze nog bij Pauw&Witteman, waar ze nog Nederlands sprak zonder dat vervelende vs-accentje, en een maandje later kon dat dus niet meer .. yuk.
Die donkere dame ken ik niet, maar 'ones you go black, you never .. etc'. Ja, zit wel wat in (in algemene zin dan).
Pamela Anderson, tja, .... , moet ik daar nog van zeggen. fantasieloos en saai
Idd, bij C63, meer de Katja Schuurman van 2-4 jaar terugRobin schreef:Over Doutzen:100% eens. Vandaar ook nooit 'n Audi, mooi, maar allemansvriend en karakterloos.FerdiACS1 schreef:Grappig, ik heb dus met bovenstaande drie dames helemaal niets.
Doutze Kroes, mijn God wat een saaie doos. Dat interview met haar in 'College Tour', waar zij plotseling Amerikaans-Nederlands sprak met haar tut-antwoordjes. Een maand eerder zat ze nog bij Pauw&Witteman, waar ze nog Nederlands sprak zonder dat vervelende vs-accentje, en een maandje later kon dat dus niet meer .. yuk.
Die donkere dame ken ik niet, maar 'ones you go black, you never .. etc'. Ja, zit wel wat in (in algemene zin dan).
Pamela Anderson, tja, .... , moet ik daar nog van zeggen. fantasieloos en saai
Adriana Lima is latina en gewoon 'n topper, maar daar lopen er zoveel van dat caliber rond, serieus.
Ik kon 't er wel mee volhouden. Met de M3 niet.![]()
Pamela, was altijd 'lekker ordi', hou ik 't niet mee uit/vol, maar 't testen waard
Dus bij Pamela zie ik eerder 'n Viper/ Z06.
Na een fles champagne welTristan schreef:Neh, Katja is niet vulgair genoeg.
Kasteel schreef:Na een fles champagne welTristan schreef:Neh, Katja is niet vulgair genoeg.
Dat is natuurlijk de beste reden om een auto te kopen.... (voor jezelf)Maus335i schreef:[....
Terugschakelen van de 3 naar de 2 en iedereen in de straat kijkt om. ....
Ik vind de RS5 er ook fantastisch uitzien.Dickh. schreef:De RS5 is naar mijn mening echt ontzettend mooi. Ik vind 'm zo mooi dat ik 'm het liefst aan een invalide overbuurvrouw zou willen geven zodat ik er de hele dag naar kan kijken. Er mee rijden hoef ik niet zo noodzakelijk. Geen behoefte aan.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Hitz, Semrush [Bot] en 2 gasten