Alpina Roadster S Supercharged (projectsite live! )
- Femme
Re: Alpina Roadster S Supercharged (projectsite live! )
Dat is allemaal prima afgehandeld. De schade aan mijn auto was 8000 euro en dat alleen maar voor wat plaatschade en een schokdemper die ze voor de zekerheid hebben laten reviseren.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Pfff, wat een geld zeg. Op basis van de foto's zou ik dat echt niet zeggen :oFemme schreef:Dat is allemaal prima afgehandeld. De schade aan mijn auto was 8000 euro en dat alleen maar voor wat plaatschade en een schokdemper die ze voor de zekerheid hebben laten reviseren.
Maar mooi dat alles prima afgehandeld is

-
Bij mij zijn het op dit moment de knopjes voor "auto" (links-onder) en die om de aanjager lager te zetten (is bij jou er al uit zie ik.///Martin schreef:Beste Marcel,
Hierbij een afbeelding van mijn restanten:
De knopjes zijn zeer eenvoudig te vervangen, heb ik -ook- zelf gedaan. Staat tevens e.e.a. over geschreven op internet.
Het onderdeelnummer van het afgebeelde paneel is 64 11 8 375 645. Uit mijn hoofd iets van 60 a 70 euro.
Groeten.
Bedankt voor je hulp, ga er gelijk achteraan.
-
Femme schreef:Heb je wel alle mods gezien danFrankS schreef:Mooie site Femme, leest lekker weg! (Wel een beetje kort)(om te beginnen http://modgarage.net/project/alpina/mod" onclick="window.open(this.href);return false; ... er-system/ ).
/laat Maar volgens mij heb ik iets gemist

- michaelvg
Wat een auto heb een paar dagen er over gedaan om alles op me gemakje te lezen maar echt 1000+ voor je geduld en passie voor je auto!
- Macboy