Dennis Cavallino schreef:die C63 motor + sound en het hooligangevoel echt geweldig. De RS5 doet me werkelijk niets, zoals zoveel Audi's en op één of andere manier vind ik hem niet mooi, mede dankzij de inteelt-uitstraling die alle Audi's hebben, ze zijn perfect doch karakterloos.
+1
Ben ook een beetje Audi-moe, zoals vele Audi mensen een beetje BMW-moe zijn, om me heen is iedereen wild en lyrisch over werkelijk iedere Audi die van de band rolt, zelfs de A1 en toekomstige modellen worden op handen gedragen, maar heb er echt weinig mee.
Dickh. schreef:
Dan de C63. Daarbij klopt het totaal plaatje meer voor mij. Geweldige motor. Knokken om het vermogen op straat te krijgen. Veel fabrieks mogelijkheden om de auto naar je wens af te stemmen. Jammer dat het interieur niet in de schaduw van Audi kan staan.
Ik zie dat raggen en rammen met een C63 dagelijks ook wel zitten, jammer alleen dat de 2de hands waarde van de E90 M3 (zowel voor als na de facelift) gewoon een stuk aantrekkelijker ligt. Persoonlijk vind ik dat je op de 2de hands markt als je kijkt naar de E90 m3 gewoon een leuke koop kan doen (2-3 jaar oude auto met nieuwwaarde +110k voor 65k is gewoon relatief top), C63's doen momenteel gewoon nog makkelijk 15-20k extra. Om die reden zou er voor mij eerder een E90 komen dan een C63 (als het uberhaupt ter sprake zou komen).
DCT/handbak verhaal zou me minder intereseren, daar zou de koop geen moment op vanaf kunnen hangen.