Idd, meestal heb je dat allemaal zeker in het begin niet nodig. Leuk setje schokdempers en een aardig setje remmen heb je al meer aan bijvoorbeeld.
Een M3 bumperkit geeft niet echt snellere rondetijden.
Maar wat betreft je onderwerpen:
Motorsteunen: Teflon geeft meer mee maar niet veel, aluminium is +/- 15x zo stijf als teflon en 2x zo stijf als Nylon/Delrin.
Ik heb een setje aluminium steunen op mijn M3, kostte dacht ik iets van 250 euro, plus als je dat wilt doen moet je ook je subframe voor laten verstevigen dat is ook nog eens 50 euro. Die versteviging zou ik zowieso doen want je rijd ze ook op standaard steunen aan gort. Nylon of teflon steunen zijn goedkoper denk ik. Je kan dat spul via allerlei webshops bestellen, maar je kan ze in Nederland ook krijgen, Koopman Racing in NH heeft een setje voor mij gemaakt en die kunnen ook je subframe lassen. Zuid Holland is misschien wat dichter in de buurt daar heb je Paul Vlasblom (
http://www.driftking.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) die verkoopt dat soort onderdelen ook.
Lexaan ruiten, is makkelijk als je een sedan hebt, zie het commerciele forum onderaan voor een bestelling. Als je een coupe hebt dan is het lastig om ze goed sluitend te krijgen. Bij een sedan kan je de ruiten er zo in lijmen of popnagelen, bij een coupe aan de achterkant ook maar voor de voorruiten moet je dan wat anders verzinnen. Ik zou het laten zitten bij een coupe eigenlijk. is een hoop gedoe voor die paar kilo die het scheelt.
Electrische kill switches zijn er wel maar vrij duur, biesheuvel verkoopt ze, maar je hebt ook 6 polige handschakelaars, die zijn niet duur. Die zet je tussen je accu in, tussen je ontsteking en tussen de dynamo draden.
Handige tip die ik sinds 2 weken gezien heb, vooral als je nog geen killswitch hebt is je stuurslot verwijderen, kost 10 minuten werk. Bij iemand gezien dat het gas bleef hangen op zandvoort bij opkomen scheivlak, die kon helemaal niks meer. Je kan namelijk niet het contact af zetten want dan springt je auto in het stuurslot en ga je met 180 km/u rechtdoor, niet handig voor een bocht. Remmen red je ook niet echt tegen 200 PK vol gas. Ontkoppellen staat je motor al die tijd in de toerenbegrenzer te klappen.