Wat nu te kopen? Senseo vind ik echt helemaal niks, en moet ook geen honderden euro's kosten, blijf een arme loonslaaf met 3 autos en een motor.
Eventueel combinatie koffie/waterkoker is ook mogelijk.
Metchu schreef:krijgen we weer zó'n topic, hoe snel is je koffiezetapparaat?
Zo'n Jura is inderdaad TOP!Tristan schreef:Jura FTW!
Wel prijzig maar maakt heerlijke koffie. Pas was de machine voor onderhoud en had tijdelijk een andere machine. Met exact dezelfde bonen smaakte de koffie toch een stuk minder. Na een paar dagen de Jura weer terug en wat een verschil qua smaak.
Eh... hoop keuzes... Z, F, J, S, C, ENA...Tristan schreef:Jura FTW!
Ja, je hebt van die cashback acties ook. Kost het apparaat 100 euro en krijg je nog 50 euro terug. Cupjes kosten gem. 32 cent per stuk.Tom V schreef:Nespresso vind ik heerlijk, kost overigens geen 50 cent per bakkie. Apparaatje heeft me 60 euro gekost nieuw bij de MM.
Nou ja, 32 cent is natuurlijk nog behoorlijk meer dan de paar cent die het kost als je gewoon koffie zet.Mark Nauta schreef:Ja, je hebt van die cashback acties ook. Kost het apparaat 100 euro en krijg je nog 50 euro terug. Cupjes kosten gem. 32 cent per stuk.Tom V schreef:Nespresso vind ik heerlijk, kost overigens geen 50 cent per bakkie. Apparaatje heeft me 60 euro gekost nieuw bij de MM.
Knot schreef: blijf een arme loonslaaf met 3 autos en een motor.
Knot schreef:Die oude philips was idd 60 euro ofzo en heeft het 4 jaar gedaan. Koop wel altijd DE grove maling, fijne vind ik al minder lekker.
Bonen is wellicht een optie, zat zelf aan zoiets te denken:
http://www.prijsvergelijk.nl/koffie_app ... s_tk52001/" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt, maar zo lekker als Nespresso krijg je het NEVER. Die lichtblauwe versie (Vivalto Lungo als ik me niet vergis) is perfect te gebruiken als een normale kop koffie. Je hoeft dus niet alleen espresso te drinken :pLuco schreef:Nou ja, 32 cent is natuurlijk nog behoorlijk meer dan de paar cent die het kost als je gewoon koffie zet.Mark Nauta schreef:Ja, je hebt van die cashback acties ook. Kost het apparaat 100 euro en krijg je nog 50 euro terug. Cupjes kosten gem. 32 cent per stuk.Tom V schreef:Nespresso vind ik heerlijk, kost overigens geen 50 cent per bakkie. Apparaatje heeft me 60 euro gekost nieuw bij de MM.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EricYellow, GRzep, kennethr, tomgtr en 6 gasten