Ja het was allemaal geweldig in Irak, in de tijd van saddam hoessien......, wat een onzin.
Scheelt ook dat ook dat er in landen als Irak, Iran en afghanistan, pers en mening's vrijheid is, en dat anders gelovend ook gerespecteerd worden.......
Kom op man, ik zeg heus niet dat alles wat Amerika doet geweldig of goed is, ditzelfde geld ook voor nederland, maar bovenstaande reactie getuigd wel van een heel eenzijdig visie, waarin appels met peren worden vergeleken, waarin elke vorm van realiteit zoek is.
Om dan ook nog eens de laffe daad van 11-09 hiermee te bagatelliseren, raakt kant nog wal.
Sorry hoor maar wat een gelul is dit zeg.
Denk eens na voordat je iets neertikt. Maakt het wat uit of Irak eerst beter was of niet? De Amerikanen hebben om een LEUGEN dat land binnengevallen. Alleen maar voor zelfverrijking. Dat is pas bagatelliseren van een misdaad tegen de menselijkheid.
Milosevic is toch ook berecht? Dan pak die Bush en zijn hele kliek maar ook op. Want wat hij heeft gedaan is NIETS anders dan oorlogsmisdaden. Dat Saddam een lieverdje was of niet doet er helemaal niet toe. Het gaat erom dat het een oorlog is puur om Amerika te verrijken. De Irakese bevolking kan Saddam ook aanpakken, of dacht je echt dat hij met zijn terreur voor altijd daar de baas zou blijven? Natuurlijk niet. Denk je dat het nu koek en ei is in Irak nadat Amerika is ingevallen? Het is nu een grotere teringzooi daar en het enige verschil is dat AMERIKAANSE bedrijven alle olie en andere rijkdommen "legaal" leegroven.
Ik vind het echt zeer krom en opvallend dat sommige mensen het gerechtvaardigd vinden dat een heel land kapot word gemaakt alleen omdat er domme leiders zitten.
En mijn mening: Amerika maakt teringzooi in Irak en Afghanistan? Dan ALLE VLUCHTELINGEN accepteren, ook die van ons. Hup alle vluchtelingen hier vliegtuig in naar de VS. Brokken is dokken, jij maakt stuk dus jij mag maken. Jij maakt vies dus jij mag schoonmaken. Zo simpel is het. Maar zie jij dat gebeuren? Nee natuurlijk niet. Omdat Amerika met alles wegkomt. We zijn gelijk weer vergeten dat die oorlog om een leugen (en uiteraard olie) ging.
9-11 een laffe daad, ja idd omdat het verhaal aan alle kanten STINKT.