Strax even bij Sieger langsgeweest, samen met vwk was hij druk bezig in allerlei verschillende standjes en posities een m3 uitlaat te plaatsen :twisted:
Ben benieuwd hoor.. misschien moet ik er ook maar eens aan. Beginnen met de M50 mod. Keertje vragen of Bas en VWK zin hebben het te fabriceren op de goede manier (met org plek van gasklephuis ipv stuk uitzagen).
dan ook gelijk m3 uitlaat doen. klopt de motor weer een beetje.... gasrespons is echt te gek. naja, ik vind hem super zo met deze vrij simpele mods! ben benieuwd hoeveel vermogen het gekke ding heeft.... :+
idd, wel zorgen voor een goeie basis. wij stonden gister ook weer te luisteren maar door die inlaat maaktie wel meer geluid... maar alles is wel gewoon goed :p.
als je gaat rolle. laat me dan ff weten misschien kunnen we samen de prijs drukken als dd mijne er ook op gaat?
Vorige week woensdag op school gevraagd of mijn 328i een keer op de rollenbank mocht en dat was geen probleem . Volgende week waarschijnlijk datum prikken, gaaaaaaaaaaaaaaf!
Slechte nieuws is: De achteras moet ik alweer naar kijken en evt eronderuit want als ik nu (sportief) een bocht doorga begint de auto te resoneren/klapperen vanuit de achterkant. Vrees dat de subframebussen naar de ziekte zijn icm diffophanging ofzo, dat gaat weer veel geld en tijd kosten ..... Dan ook nog de 4 fuseekogels en 2 stabibotjes voor, als het tegenzit ook 2 stuurkogels (wel zo mooi om die ook te doen, is alles nieuw).. En omdat we dan toch bezig zijn ook gelijk tussenlager en hardyschijf doen dan maar?!
Uiteindelijk als ik klaar ben met dit ding issie ongeveer fabrieksnieuw, het zal ook eens meezitten allemaal... Mja blijft allemaal ouwe troep van 15 jaar oud natuurlijk
Naja, tis niet anders. Verkopen heeft ook geen zin, maak ik weer zoveel verlies .
siegerdehaan89 schreef:...
Uiteindelijk als ik klaar ben met dit ding issie ongeveer fabrieksnieuw, het zal ook eens meezitten allemaal... Mja blijft allemaal ouwe troep van 15 jaar oud natuurlijk
Naja, tis niet anders. Verkopen heeft ook geen zin, maak ik weer zoveel verlies .
daarom blijftie ook wel hoor, ik ga niet weer een kant en klare auto verkopen voor veel te weinig, been there done that zegmaar..........
Maar eerst volgende week lekker naar Italie en mijn neef helpen druivenplukken met nog een medeforummer en mijn ouders. Weekje veeeeeeeel lekker eten, veel lekker drinken en... Italia is zwz wel nice.
oh jongens toch wat een lekkere week Italia (en Innsbruck )
Eten was fantastisch, de drank nog beter, gezelschap top en het weer? Maandag + dinsdag veel regen dus stedentrips, woensdag + donderdag lekker druiven geplukt en zowaar een beetje bruine kleur op mijn pigmentloze lijf :banaan: .
Heen en terugreis in een Nissan Navara dubbelcabine met doos achterop, godallemachtig NOOIT MEER!
net zoveel ruimte achterin als in een E36 coupé maar met heel slechte stoelen. Wat een troep.
Maar ik leef nog en ben, uit ontwenningsverschijnselen gelijk zondag begonnen met wat fuseekogels vernieuwen! Moet er nog 2 want zonder pers is het vrij lastig eruit en erin krijgen van die dingen.... Stabibotjes worden ook vervangen, onwijs veel speling op de kogels en het rubber gescheurd.
Vanavond mijn oude naaf + stuur gemonteerd, uit de 318iS (de groene ja!) Helaas is die auto echt ten einde en kwam ik erachter dat de messink kooi niet van naadloos getrokken pijp was maar van ordinaire staigerpaip.... :o Nouja, hij heeft me veel veiligheid en stevigheid geboden destijds... Stuur doet mijn zitpositie verbeteren, waardoor ik hoogstwaarschijnlijk afstap van het kuipstoel idee, scheelt weer .
Verder nog een kort filmpje gemaakt van 100-200 sprintje op de meest goedkope euro95 benzine (TinQ)... Zal de komende tijd eens op 98 gaan rijden en klokken wat het opleverd.
De kooien van Messink hebben zich al meerdere keren bewezen zeer sterk te zijn. Niet de lichtste, maar wel loei sterk. Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de 306 van PerterPaul, waar een Porsche met bijna 100 in kwam klappen: aan de kooi heeft het niet gelegen!
Overlassen van rolkooien is niet echt handig, gewoon een nieuwe er in
@Sieger: hangt een beetje van eht soort kuipstoel af (tav makkelijk in/uit-stappen). Het rijdt, vind ik, wel altijd beter dan sportstoelen