Da's een beetje makkelijk kerel.romo schreef: Das dus de schuld van de huidige politiek en al haar voorgangers...........
Dat is de schuld van de nederlandse cultuur. face up to it. Mijn familie maakt dat wat jij niet omschrijft niet mee.
Da's een beetje makkelijk kerel.romo schreef: Das dus de schuld van de huidige politiek en al haar voorgangers...........
Sorry hoor, maar ik wil mijn moeder of schoonmoeder echt niet in huis hebben.dvh schreef:Vroegah leefde oma gewoon gezellig mee met het gezin.
Opzich ook wel handig... altijd een oppasoma in de buurt ! :banaan:
In NL ook hoor .. zeker in de boerendorpjesRavin heeft daar we een punt, in de meer zuidelijke landen is het heel normaal dat je je ouders/schoonouders in huis neemt.
Ravin ///M schreef:Da's een beetje makkelijk kerel.romo schreef: Das dus de schuld van de huidige politiek en al haar voorgangers...........
Dat is de schuld van de nederlandse cultuur. face up to it. Mijn familie maakt dat wat jij niet omschrijft niet mee.
Sowieso mag er weinig in Nederland, maar er bestaat ook nog zoiets als respect en nadenken voordat je wat zegt.dvh schreef:Het gaat niet zo zeer om een mening te verkondigen.
Bepaalde zaken zijn blijkbaar taboe in Nederland en wanneer je daar wat mee wil, of wat van zegt, word je gelijk in een hokje geplaatst.
Want alles mag en kan in Nederland, behalve je mond opendoen.
+2Robin schreef:ik snap Luco wel 'n beetje, alhoewel de echte zeikers in m'n klantenkring gewoon 'gewone' NLers zijn.
Alle buitenlanders toch? Ze wonen niet voor niets bovengemiddeld veel in middenstandswijken. Ze bulken van het geld omdat ze geen uitgaven hebben.dvh schreef:+2Robin schreef:ik snap Luco wel 'n beetje, alhoewel de echte zeikers in m'n klantenkring gewoon 'gewone' NLers zijn.
Die 'buitenlanders' zeiken niet, die krijgen van de gemeente een VGZ compleet pakket en mogen voor 300,- 'gratis' een bril uitzoeken.
Leesbril meneer ? extra dunnen glazen meneer ? Ja gratis... gemeente betaald.
KASSA !
Ik zou eigenlijk pvda moeten stemmen![]()
lolLuco schreef:oops, foutje
Ja pvv stemmer he
Laag opgeleid
Geen werk
Aso
Analfabeet
enz
enz
:jenna:
Dat is een kip/ei verhaal, actie/reactie en je kunt zo wel een tijdje doorgaan. Je kunt vanuit landen waar lijfstraffen en doodstraf nog bestaan, toch niet veel anders verwachten? Als er nu achtergebleven wordt gezegd ipv. achterlijke, dat scheelt weer wat.Luco schreef:WJN
Maar oproepen tot moord getuigd wel van respect?
Fascist roepen getuigd van respect.
Dat kan wel, maar ow wee als er wat teruggezegd wordt.
Maar goed zinloze discussie denk ik, ik weet wel dat als ik bv een reparatieverzoek van een Marrokaan of Turk afwijs ik gelijk (nog voordat ik terug ben op kantoor) een klacht aan mijn broek heb vanwege discriminatie.
Dat getuigd ook van respect en aanpassingsvermogen![]()
![]()
![]()
MAW, Het is nu zover gekomen dat sommige groepen alles mogen zeggen en dat het maar door bijna iedereen gepikt wordt.
Een ander mag niks zeggen want dan ben je fascist of discrimineer je.
Het is geen onzin wat er gebeurt. Een democratie kan alleen functioneren bij actieve participatie van haar inwoners...Shakes schreef:Is er nog iemand die deze onzin volgt?
I mean na twee weken gaat melk stinken. Hoe lang zijn ze nu al bezig?
Dus de meeste kabinetten stinken, want gemiddeld duurt het 12 wekenShakes schreef:Is er nog iemand die deze onzin volgt?
I mean na twee weken gaat melk stinken. Hoe lang zijn ze nu al bezig?
wjn schreef:Dat is een kip/ei verhaal, actie/reactie en je kunt zo wel een tijdje doorgaan. Je kunt vanuit landen waar lijfstraffen en doodstraf nog bestaan, toch niet veel anders verwachten? Als er nu achtergebleven wordt gezegd ipv. achterlijke, dat scheelt weer wat.Luco schreef:WJN
Maar oproepen tot moord getuigd wel van respect?
Fascist roepen getuigd van respect.
Dat kan wel, maar ow wee als er wat teruggezegd wordt.
Maar goed zinloze discussie denk ik, ik weet wel dat als ik bv een reparatieverzoek van een Marrokaan of Turk afwijs ik gelijk (nog voordat ik terug ben op kantoor) een klacht aan mijn broek heb vanwege discriminatie.
Dat getuigd ook van respect en aanpassingsvermogen![]()
![]()
![]()
MAW, Het is nu zover gekomen dat sommige groepen alles mogen zeggen en dat het maar door bijna iedereen gepikt wordt.
Een ander mag niks zeggen want dan ben je fascist of discrimineer je.
Wb. discriminatie is NL helemaal doorgedraaid, mij hoor je zeker niet zeggen dat dat niet zo is. Ik mag van sommigen de lui, die mijn auto super schoonmaken (doen detailling), niet eens turken noemen, terwijl ze er zelf helemaal geen probleem mee hebben. Negerzoenen bestaan niet meer, Kuifje in Afrika is gecensureerd, etc. etc.
Ik snap alleen die hetze tegen de Islam niet, muv. dat het een slimme zet is om stemmen krijgen, omdat bepaalde groepen slim met het slappe NL gedoogbeleid omgaan en veel mensen zich daaraan ergeren.
Ongeacht het geloof zijn er wetten, regels en normen in NL. Punt.
Maar goed, eindeloze discussie (gelukkig kun je erover van mening verschillen) en voorlopig speelt Wilders het slim.
Maar deze mensen verwachten wel respect en een nette behandeling.Je kunt vanuit landen waar lijfstraffen en doodstraf nog bestaan, toch niet veel anders verwachten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast