Get ready for VVD/CDA/PVV part 2

Calimero.dvh schreef:Het gaat niet zo zeer om een mening te verkondigen.
Bepaalde zaken zijn blijkbaar taboe in Nederland en wanneer je daar wat mee wil, of wat van zegt, word je gelijk in een hokje geplaatst.
Want alles mag en kan in Nederland, behalve je mond opendoen.
Bedoel je dit nou serieus Frank?frankv schreef:Calimero.dvh schreef:Het gaat niet zo zeer om een mening te verkondigen.
Bepaalde zaken zijn blijkbaar taboe in Nederland en wanneer je daar wat mee wil, of wat van zegt, word je gelijk in een hokje geplaatst.
Ach ja, ik had het even gehad met mensen die zeggen dat ze niks mogen zeggen. Ik heb tegenwoordig het gevoel dat iedereen juist alles zegt wat hij wil zeggen en dat men zich helemaal niet afvraagt of het nu "mag" of niet. Geert voorop.Luco schreef:Bedoel je dit nou serieus Frank?frankv schreef:Calimero.dvh schreef:Het gaat niet zo zeer om een mening te verkondigen.
Als dat zo is vind ik het een trieste opmerking.
Op Geenstijl lees ik anders de nodige reacties van reaguurders, in de de honderden. Degenen die schreeuwen staan alleen niet in de traditionele media, maar uiten zich op Geenstijl en op fora. En je moet niet vergeten dat Geert ook maar een deel van de stemgerechtigden achter zich heeft staan. Misschien is het wel gewoon zo dat het grootste deel het niet met hem eens is? Zou kunnen... toch?Luco schreef:Er zit wel wat in Frank:
Als een imam oproepen doet om bepaalde mensen te doden zie ik niemand moord en brand schreeuwen.
Als een politiechef Wilders een fascist noemt (meerdere malen) zie ik niemand moord en brand schreeuwen.
Maar als Wilders iets roept over moslims is schreeuwt half nederland moord en brand
1 op de 6 is het met hem eens, 5 op de 6 nietLuco schreef:Ik zie het anders, dat imams en politiechefs dat kunnen doen is omdat we het zon beetje normaal zijn gaan vinden, en dat snap ik echt niet.
Veel mensen zijn het blijkbaar wel met wilders eens anders haal je niet zoveel zetels.
frankv schreef:1 op de 6 is het met hem eens, 5 op de 6 nietLuco schreef:Ik zie het anders, dat imams en politiechefs dat kunnen doen is omdat we het zon beetje normaal zijn gaan vinden, en dat snap ik echt niet.
Veel mensen zijn het blijkbaar wel met wilders eens anders haal je niet zoveel zetels.
1 op de 6 is best veel, maar bij lange na geen meerderheid
ik kijk geen tekenfilms en snap je opmerking daarom ook niet.frankv schreef:Calimero.dvh schreef:Het gaat niet zo zeer om een mening te verkondigen.
Dat is al eens geprobeerd, maar over Stalin waren ze achteraf ook niet echt tevreden 8)GTRene schreef:de partijen opdoeken en wat opzichters/chefs/bazen voor in de plaats zetten.![]()
die dan niet elke 4 jaar gekozen worden maar kunnen blijven zitten bij juiste behering tot zolang ze het goed doen voor ons allen...
Was dat maar waar. Partijen op religieuze basis, en dat zijn er best wel wat in Nederland, denken niet het beste voor te hebben met NL, ze geloven dat. Daar gaat het al mis... (het verschil tussen theorie/sprookje en pratkijk zeg maar)HansD schreef:Klinkt theoretisch geweldig Rene maar ik hoop toch niet dat je de illusie hebt dat zoiets ook echt gaat gebeuren.
Ze denken allemaal dat ze het beste voor hebben met NL alleen verschillen de meningen erover of hun manier idd het beste is.
RutgerK schreef:Ik vind ook dat er alleen nog een onderscheid gemaakt zou moeten worden tussen onrendabelen en rendabelen.
Ik vroeg me al af waarom je Italië verlaten hadLuco schreef:
Geintje he, voor er mensen weer fascist gaan roepen
Ravin ///M schreef:Ik vroeg me al af waarom je Italië verlaten hadLuco schreef:
Geintje he, voor er mensen weer fascist gaan roepen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bing [Bot], Bokkepoot, Edwin de Haas, Gert-jan, Google [Bot], MarcH, Martijn 327i, matthyssie, Philipoo, Sabberjoch, sitechris, WJ en 10 gasten