heel erg mooi

wat voor audio systeem zit er in?
dat systeem klinkt lekker idd! maar dacht dat de middenspeaker op de deur origineel anders was vandaar de vraagKnot schreef:Dacht een Logic7... kwamen iig diepe klanken uit, dat zeker! Dacht dat Leonard zelfs op dat systeem nog wat aanpassingen had laten maken.
9 van de 10? Op wat voor snelwegen rij jij??partyondude schreef:Echt idioot, 330 pk en 700 Nm in je 3 serietje. Daarmee sloop je 9 van de 10 auto's op de snelweg, dat is wel duidelijk.
8)
Wat doet zo'n apparaat van 0 naar 200?
Tristan schreef:80-120 km/u in 6 sec? Mijn 123d doet dat een stuk sneller. In welke versnelling is dat gemeten?
Ravin ///M schreef:Da's behoorlijk rap Leonard!
Mijn 535d sedan deed
0-100 in 5,5
80-120 in 3,3
100-160 in 6,5
0-200 in 20,5.
Dick Hoekendijk schreef:Wat een prachtige auto, Leonard. Vooral van binnen zeer smaakvol aangepakt. En ik ben blij om te lezen dat onze aanbevelingen het gewenste resultaat gebracht heeft. Scheelt je weer een hoop centen
Mijne liep 275, is gedaan door Ziptuning. Ook een 272pk.leonard schreef:Ravin ///M schreef:Dat is exact even snel als mijn voorgaande 535d die ik had laten chippen bij Carly. Dat was een 272pk van 2005. Waar was die van jou gechipt? En hoe hard liep die op top? de mijne 280.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], De fiscalist, Erik dB, Martijn_bmw en 7 gasten