Een aantal van mijn foto's; eerst de E23 7-series. Ik heb toch wel een zwak voor deze grote auto's, al vindt ik persoonlijk de E32 de mooiste van alle zevens.
Een hele nette 733i in een typische seventies kleurstelling.
Met een bijpassend hoedje en wandelstok.
735i
745i (ex Frankrijk).
Chique kleurstelling.
Alweer een 733i. Normaal kom je ze een geen jaren tegen.
De mooiste E23 van de meeting en teglijkerijd een 745i, netjes op de TRXen.
Er waren een hele hoop E28's. Ik heb de mijne zelf niet gefotografeerd. Dat hebben anderen wel gedaan.

De volgemde E28 heeft een beetje medicinale motorkap-zalf nodig. Misschien iets voor Rusteze :dance:
Een hele mooie E28 M5 met een mooi interieur. Wel jammer dat de voorspoiler in kleur is mee gespoten.
Een witte B9 3.5.
528i, deze worden tegenwoordig m.i een beetje ondergewaardeerd.
Een vreemde eend in de bijt :ugeek:
Dit vindt ik ook een hele mooie E28. De foto is een kandidaat om een HDR bewerking van te maken; dan komt de kleur nog beter uit.
De meest klassieke van alle vijf-series waren ondervertegenwoordigd, al maakte deze schitterende E12 M535i veel goed.
In shril contrast staat deze 528i in een typische oud Duitse taxikleur; maar hij was er tenminste wel.
Volgens mij was de oudste van alle 5-series van Loentje. Ik heb helaas geen foto's van de auto zelf, maar wel van de motorruimte in al zijn eenvoud.
Ook ovide was weer van de partij met een hele stand vol spulletjes voor de E28 eigenaar. Zelfs de koffie en de koeken ontbraken niet.
Met de E24's had ik een beetje mixed feelings. Er zaten hele nete exemplaren tussen, vooral deze 633CSI en die Alpin-witte 628CSI.
Er was duidelijk een tweedeling te zien. Mooie origineel gehouden exemplaren en veel exemplaren met mod's. De volgende E24 is een net exemplaar, maar die Alpina wielen uit het E39 tijdperk en die Angel-eyes horen echt niet, laat staan die kachelpijpen die voor uitlaat door moeten gaan. Tja, ieder zijn smaak . :think:
Tja, eigenlijk hetzelfde verhaal.
Volgens de heren experts was dit een echte E9 CSL, maar originaliteit is een vraagteken. Ondanks deze onduidelijkheid was het de exoot die iedereen graag wil zien.
Een schitterende E9 3.0CSi. Geen vraagtekens v.wb originaliteit en kwaliteit. TOP.
Er waren ook een behoorlijk aantal 02s, het belangrijkste model uit de BMW geschiedenis.
2002 turbo.
Een tweede 2002 turbo met Alpina kenmerken.
Een schitterende 02 cabriolet. De eigenaar was erg trots op zijn innovatieve afwatering bij de achterschermen.
We hebben ook nog meegedaan aan de toerrit; overwegend relaxed cruisen. Ach ja, het inspectie lampje is niet zo boeiend; tijdens het inrijden van de motor ververs ik vaker vloestoffen dan dat ik de SI kan resetten.
Er waren ook veel E21s en ook een hoop mooie exemplaren.
Toen de parkeerplaats weer voor niet sharknoses werd vrijgegeven kwam er nog een vreemde eend in de bijt. Maar eerlijk is eerlijk, ook sommige Japanners mogen best bewonderd worden.
last but not least; een schitterend herinnerings schild aan deze meeting.