Da's 'n (foto van een) klassieke oude Rolex Oyster uit de jaren '30 ofzo
Hoe bedoel je dat?Nepper?
Hier 1 uit 1929 ofzo:
ErikMartijn schreef:Daar ging het over in pagina 4 van de link die jij postte..... schijnen er maar 6 van te zijn en de eerste dook in 2006 pas op, en ze werden allen door hetzelfde bedrijf aangeboden. Gemaakt in 1954 op basis van de overgebleven rolex panerai 47mm. behuizingen.....
http://rolexblog.blogspot.com/2007/07/c ... rolex.html
Zijn die reacties belangrijk dan?Shakes schreef:Ik heb hier ook wel wat duurdere horloges liggen maar de G shock geeft echt mega positieve reacties. Blijf hier wel bij. Paar verschillende kleuren en we kunnen mooi combineren.
Dan is dit horloge zeker niks voor jou, loop je ook steeds met een extra deel in je zak voor als je iets uit moet rekenen:Downforce Hans schreef: Het is een grappig horloge maar zo weggelopen uit een transformers film en met zoveel funkties dat je bijna de tijd niet meer kan lezen.
Minder is meer vind ik steeds belangrijker bij een horloge.........
Zo, 1 horloge om en gelijk je onderarm uit het zicht :twisted:frankv schreef:Dan is dit horloge zeker niks voor jou, loop je ook steeds met een extra deel in je zak voor als je iets uit moet rekenen:Downforce Hans schreef: Het is een grappig horloge maar zo weggelopen uit een transformers film en met zoveel funkties dat je bijna de tijd niet meer kan lezen.
Minder is meer vind ik steeds belangrijker bij een horloge.........
NopeTopfuel schreef:Is de nieuwe Sub keramiek er al zonder date?
als je nog zoiets hebt liggen zou hem netjes bewaren..frankv schreef:Of deze, maar dan heb je ook echt wat! Dan lijk je zelfs te kunnen printen!
Zeg 't maar.Mr. Blue Eyes schreef:iemand hier bekend met een AP off shore ?
? Er zijn zoveel variantenMr. Blue Eyes schreef:wat zou het gewicht moeten zijn ? +/-
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten