Dennis Cavallino schreef:[Tom]ik trek altijd met de Wehkamp gids, afdeling pupermeisjes ondergoed[/Tom]

Dennis Cavallino schreef:[Tom]ik trek altijd met de Wehkamp gids, afdeling pupermeisjes ondergoed[/Tom]
1000kg overbeladen als deze op rijbewijs B gekentkend is. Die Range mag er alleen op als dat ding als vrachtwagen op kenteken staat, en dan nog zit die Sprinter aan z'n taks want die ouwetjes hadden 4600kg GVW en geen 5 ton zoals de huidige.Vdub schreef:misschien zoiets?
Vast wel, zou je naar moeten informeren.Arthur schreef:Ik heb C. Wil idd nog eens E achter B gaan doen. Maar E achter C komt wel wat meer bij kijken, toch?
Zelf heb ik een Hapert enkelassige gesloten aanhanger met een laadvermogen van 850kg. Breed en hoog voor een enkelassige. Normaal gebruik is deze achter mijn eigen auto, maar twee weken geleden achter een Vivaro. Ik dacht dat ik die ruim 800km legaal reed, maar dat was het dus niet dan met mijn B rijbewijs.Arthur schreef:http://www.cbr.nl/pdf/Aanhangwagens%20e ... rekken.pdfJoy schreef:Laadvermogen van de auto blijft buiten beschouwing. Het gaat om het ledig gewicht van de auto en de totale max. aangegeven massa van de aanhanger. Dus in dit geval mag je een aanhanger van maximaal 1455 kg trekken (leeggewicht + opgegeven laadvermogen mag dus niet boven 1455 kilo komen). Aanhanger C van Boedelbak heeft maar 320 kilo laadvermogen. Dus dat is ook alles wat je dan kunt laden.
Kijk maar naar "punt 2" en bij "voorbeelden". Ook het laadvermogen van de auto speelt mee.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten