zeikerdMacboy schreef: ik voel het aan mijn water

zeikerdMacboy schreef: ik voel het aan mijn water
Robin schreef:LOL, dus wordt het zwarte doek nog groter door er op te clicken.
desinformatie.nl/gtrene
door de keuze van 245 bandenmaat voor denk ikAndre schreef:Gewicht zal teveel zijn dat weet ik bij voorbaat al. .
LOL, Nandort ga jij nou ff gauw achter Halle Blackberry aan , man!Shakes schreef:Prachtig hoe de beemer boys nog hoop hebben. Get your hopes up boys
Laatste sportieve auto was de CSL. I like the ///M6 maar verder zou ik bij Merc shoppen.
Zo nog even een rondje Prius.
N.
Die kleur lijkt toch meer op de M3 GTS?JP schreef:Kleur heeft wel wat weg van 'vroeguh'
plaatje oranje BMW
heb je een voorbeeldromo schreef:Black Magic Woman.......................ontbreekt er nog aan...................
Ik meen spyshots gezien te hebben waarbij er M3 stoelen gemonteerd waren, maar lichtgewicht stoelen in de productieversie lijkt me niet onaannemelijk. Het is de eenvoudigste en goedkoopste manier om gewicht te besparen.Macboy schreef:Voorspoiler is geweldig inderdaad. Ik weet bijna zeker geen achterbank ... er moet iets bijzonders met het interieur zijn. Die performance stoelen kennen we al, dus daarom hoeven ze het niet af te schermen toch ? En dat geldt ook voor het carbon dak, alleen daarom zou ik het afschermen begrijpen.
Zou het anders niet een enorme teleurstelling zijn als het kleed eraf gaat en er is niks bijzonders te zien ?
Nee dit gaat helemaal goedkomen, ik voel het aan mijn water
zeker weten...geeft ook nog eens veel meer grip tijdens bochten werk op trackdays...je merkt gewoon met de standaard stoelen dat je ook aardig bezig bent je op de plaats te houden en dus energie gebruikt tijdens bochtenwerk...Aernoudt schreef:50 kilo is de moeiste zou ik zeggen![]()
(heeft FIA keur overigens dit stoeltje, dus wel zo handig voor toekomstige plannen)
FerdiACS1 schreef:Ik ben tot nu toe de enige in NL met een gewone 135i lol.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Semrush [Bot], Wimo en 19 gasten