Als ik eerlijk ben vrij weinig.. niet slecht maar ook niet heel bijzonder. MAW: ik word er niet warm of koud van. Je zal ook relatief grof geld verliezen mocht je hem ooit weer kwijt willen, moderne Longines ligt niet bepaald lekker in de markt - maar hetzelfde geld voor meer van dit soort merken als Baume & Mercier, Tissot etc.. Maar trek je niet te veul van mijn oordeel aan.. dat jij hem mooi vindt is uiteindelijk het belangrijkste. Kwalitatief zal het goed in elkaar zitten en die keramische lunette is een geinige touch.
Horloge / Horloges topic
- dale vito
Re: Horloge / Horloges topic
Wie, ik?
Als ik eerlijk ben vrij weinig.. niet slecht maar ook niet heel bijzonder. MAW: ik word er niet warm of koud van. Je zal ook relatief grof geld verliezen mocht je hem ooit weer kwijt willen, moderne Longines ligt niet bepaald lekker in de markt - maar hetzelfde geld voor meer van dit soort merken als Baume & Mercier, Tissot etc.. Maar trek je niet te veul van mijn oordeel aan.. dat jij hem mooi vindt is uiteindelijk het belangrijkste. Kwalitatief zal het goed in elkaar zitten en die keramische lunette is een geinige touch.
- dale vito
VET!! Ik heb er deze zomer ook met een schuin oog naar gekeken.. iets met Lissabon, brandende zon en brandend geldShakes schreef:http://www.g-shock.eu/nl/lineup/ga-100a-7aer/
Heb dit schatje vorige week opgehaald. G Shock ruled!
-
Tom
gelukkig maar want TW Steel vind ik een kansloos wannabe merkpartyondude schreef:Ach shit man, ik ben zelf in de war, dat is TAG Heuer toch, die Carrera serie?
Zo'n Tag Heuer Carrera is top.
-
Luco
Dale, ik bedoel meer teamhorloges die nu in de merchandise zitten ik heb geen 10k tot mijn beschikking haha
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gouden Tag is wel aardig, beetje druk, en die blauwe cijfers erin is dan weer jammer.................
Qua rust neig ik steeds meer naar Panerai.....................geef eerlijk toe, in het begin vond ik het maar niets, maar ik kan het steeds meer waarderen.................
Qua rust neig ik steeds meer naar Panerai.....................geef eerlijk toe, in het begin vond ik het maar niets, maar ik kan het steeds meer waarderen.................
- dale vito
dat dacht ik al, maar dit is leuker om te zienLuco schreef:Dale, ik bedoel meer teamhorloges die nu in de merchandise zitten ik heb geen 10k tot mijn beschikking haha
@ Romo; druk? mwah.. vgl met een panerai misschien, irl is is juist heerlijk rustig en bescheiden.. Maar goed, smaken verschillen :banaan: :banaan:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Nou ja, ik kom terug van horloges die, ik zal het even modern uitdrukken, te veel apps hebben..............
Te veel cijfers, te veel klokjes, te veel mogelijkheden......................nou ja je snapt hem............
Te veel cijfers, te veel klokjes, te veel mogelijkheden......................nou ja je snapt hem............
- dale vito
Nu moet je nog even terug naar de kleinere maten en dan ben je helemaal klaar voor de komende jaren

- romo
^ Prachtig....................
- dale vito
-
Luco
Maar zijn er nu redelijke horloges van teams of rijders?dale vito schreef:dat dacht ik al, maar dit is leuker om te zienLuco schreef:Dale, ik bedoel meer teamhorloges die nu in de merchandise zitten ik heb geen 10k tot mijn beschikking haha![]()
![]()
:
-
Tom
Romo, jij een Panerai? Had niet verwacht dat jij dat mooi vond.
Ik ben niet zo'n fan van Panerai, snap wel waarom mensen het waarderen maar vind ze vooral te lomp ogen.
Ik ben niet zo'n fan van Panerai, snap wel waarom mensen het waarderen maar vind ze vooral te lomp ogen.
-
Luco
Tom schreef:Romo, jij een Panerai? Had niet verwacht dat jij dat mooi vond.
Voor jouw zijn er misschien ook damesmodelletjes
- romo
Tom schreef:Romo, jij een Panerai? Had niet verwacht dat jij dat mooi vond.
In het begin vond Panerai ronduit lelijk.........................maar ik kom daar wel van terug.................die hoekjes(waarvan ik de naam intussen weer vergeten ben, help) vind ik nog steedsniet mooi, maar de klok, met de minimalistische indexen vind ik dan wel weer erg fraai.............
- dale vito
http://www.kish.nl/Horloges/Jacques-Lem ... 17341.html#Luco schreef:Maar zijn er nu redelijke horloges van teams of rijders?dale vito schreef:dat dacht ik al, maar dit is leuker om te zienLuco schreef:Dale, ik bedoel meer teamhorloges die nu in de merchandise zitten ik heb geen 10k tot mijn beschikking haha![]()
![]()
:
?
-
Tom
Ik ben dol op modelletjesLuco schreef:Tom schreef:Romo, jij een Panerai? Had niet verwacht dat jij dat mooi vond.
Voor jouw zijn er misschien ook damesmodelletjes![]()
-
Luco
Niet mooidale vito schreef:http://www.kish.nl/Horloges/Jacques-Lem ... 17341.html#Luco schreef:Maar zijn er nu redelijke horloges van teams of rijders?dale vito schreef:
dat dacht ik al, maar dit is leuker om te zien![]()
![]()
:
?
- dale vito
Volgens mij zijn ze bijna allemaal in deze stijl ---> druk, vol 'sportieve details' etc
-
Luco
Zag wel een TW steel die niet te druk was, ach ik struin morgen de stands wel af haha
Geld voor een echte mooie heb ik toch niet
Geld voor een echte mooie heb ik toch niet
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Die gouden Heuer is een prachtige klassieker, de Longines is netjes, maar ik zou doorsparen.
@Romo, over Panerai, ik snap je, ik ben 't laatste jaar me gaan verdiepen in die dingen en hun design, het 'waarom' van de wijzerplaten/kasten en de (voor)geschiedenis. Het is toch wel ff wat hoor. Ze komen van oudsher uit Florence(1 van de mooiste steden die ik ken), kortom buiten de grootte had ik graag 'n 320 gewild, ze zijn nog groffer dan de Deepsea, maar wel weer eleganter op 1 of andere manier, sympathiek, rustig, maar dan met leren band.
Blijf af van U Boat, marketing-ROTZOOI die op 't succes en de verhalen van Panerai meevaren, leugenaars.
TW Steel is een prima massamerk, emotie 0.Dingen van 5 mille? Ik lach me kapot......dat meen je niet.Mongolen.
Even 'n foto ivm 'de 28e'(elke reclamerolex op de foto's staat altijd op de 28e en +/- 10 over 10(da's bij elk merk zo dat laatste in 't algemeen)
Vol trots met de iPhone4::bag:

@Romo, over Panerai, ik snap je, ik ben 't laatste jaar me gaan verdiepen in die dingen en hun design, het 'waarom' van de wijzerplaten/kasten en de (voor)geschiedenis. Het is toch wel ff wat hoor. Ze komen van oudsher uit Florence(1 van de mooiste steden die ik ken), kortom buiten de grootte had ik graag 'n 320 gewild, ze zijn nog groffer dan de Deepsea, maar wel weer eleganter op 1 of andere manier, sympathiek, rustig, maar dan met leren band.
Blijf af van U Boat, marketing-ROTZOOI die op 't succes en de verhalen van Panerai meevaren, leugenaars.
TW Steel is een prima massamerk, emotie 0.Dingen van 5 mille? Ik lach me kapot......dat meen je niet.Mongolen.
Even 'n foto ivm 'de 28e'(elke reclamerolex op de foto's staat altijd op de 28e en +/- 10 over 10(da's bij elk merk zo dat laatste in 't algemeen)
Vol trots met de iPhone4::bag:
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
@ Romo, lees dit eens over Panerai, bere interessant:
http://rolexblog.blogspot.com/2009/07/p ... rolex.html
http://rolexblog.blogspot.com/2009/07/p ... rolex.html
- romo
Ga ik doen..................thanks
De Rolex liever zonder dat datum vergrootglas venstertje...........kan dat ook? Misschien wil ik er dan ook wel eentje............
Fraai artikel
1The Radium Girls OMG......................
2 Koop nooit een oldtimer Panerai................
De Rolex liever zonder dat datum vergrootglas venstertje...........kan dat ook? Misschien wil ik er dan ook wel eentje............
Fraai artikel
1The Radium Girls OMG......................
2 Koop nooit een oldtimer Panerai................
- HarryC
Inderdaad een mooi stuk, ik twijfelde of ik mijn panerai moest houden of dat ik een keer iest anders wilde maar ik denk dat ik maar bij Panerai blijf. Wellicht een ander model maar wel Panerai.
Heb ook naar een Daytona gekeken maar ik kan niet meer wennen aan die maat......veel te klein.
Heb ook naar een Daytona gekeken maar ik kan niet meer wennen aan die maat......veel te klein.
-
Shakes
Ik heb hier ook wel wat duurdere horloges liggen maar de G shock geeft echt mega positieve reacties. Blijf hier wel bij. Paar verschillende kleuren en we kunnen mooi combineren.
- ErikMartijn
Heel interessant stukje over Panerai Robin..... bedankt
Maar wat moet ik nou van dit horloge denken, is het een neppert?! Ziet er wel prachtig uit iig...

Maar wat moet ik nou van dit horloge denken, is het een neppert?! Ziet er wel prachtig uit iig...