Nee hoor niks richting de nauta'sAndre schreef:luco moet ik dan concluderen dat jij graag in de gt3 had gereden en de test had gedaan, omdat jij coureur bent en de nauta s niet?

Nee hoor niks richting de nauta'sAndre schreef:luco moet ik dan concluderen dat jij graag in de gt3 had gereden en de test had gedaan, omdat jij coureur bent en de nauta s niet?
Kleur van die GT3 lijkt wel op frozen white van de Focus RS?Robin schreef:Goh wie zit er achter het stuur van die 997GT3?
Andretti?
Nanini?
Derk Bell?
Robert Kubica?
Elio de Angelis?
IK zou 't niet weten.....
Of op de kleur op de kop van elke willekeurige bijrijder"Hier komt de dood!"Tom schreef:Kleur van die GT3 lijkt wel op frozen white van de Focus RS?Robin schreef:Goh wie zit er achter het stuur van die 997GT3?
Andretti?
Nanini?
Derk Bell?
Robert Kubica?
Elio de Angelis?
IK zou 't niet weten.....
Andre schreef:Nou wordt de porker wel erg veel verheerlijkt in dit bericht. Je kon wel met hielke gebeld hebben.
Een GT3 is verre van perfect. De motor zit op de verkeerde plaats. De auto heeft mega last van push onderstuur en sudden oversteer. De build quality is wel ontzettend goed. Verhalen worden vaak te mooi geschreven, omdat je je emotie laat botvieren. Als morgen mij iemand zo de sleutels overhandigd van een of andere droom auto dan zul je door alle spanning en emotie snel bepaalde zaken die niet goed zijn in een donker hoekje drukken.
De GT3 haalt zijn snelle tijden altijd uit tractie uit de bocht maar verliest het meestal met ingaande bocht snelheid, omdat er simpelweg geen gewicht op de neus zit. Met vol aanremmen is een GT3 instabiel op de achterkant. Het rijden op 80 procent op trackdays daar is een GT3 perfect en zul je nooit zijn negatieve zaken aan het licht kunnen stellen. Rij hem op 100 procent dan kom je wel het een en ander tegen. Waarom zie je de GT3 veel? Ze zijn goed ontzettend goed maar rij zo n auto op 100 procent dan is het billen bijelkaar en op nat kan daar nog een schepje boven op. De uitdaging is groot om zo n auto de baas te zijn. Zet je hem tegen bijv een M3 CSL die is veel makkelijker om hard te gaan. Zoek je uitdaging voor je zelf dan is de GT3 er een. Wil je gewoon simpel hard gaan op de grens is een motor voorin layout de betere keus. Maar met een GT3 rij je op 80% al het hele trackday veld weg zo goed is ie wel.
Ehm.....zijn Steven en ik dan geen testrijders?? Of moet een circuitauto die voor de straat is gemaakt dan ook door iemand die in een raceauto rijdt getest worden?Robertdj schreef:Niets negatiefs over de Nauta's. Maar mocht de auto niet getest worden door de DF testrijders? Bv Laurens heeft toch op dezelfde dag Luco z'n fwd hok getest? En Luco zelf was er natuurlijk ook.
Met die bovenste naam zat je niet ver ernaast. Je schreef het alleen verkeerdRobin schreef:Goh wie zit er achter het stuur van die 997GT3?
Andretti?
Nanini?
Derk Bell?
Robert Kubica?
Elio de Angelis?
IK zou 't niet weten.....
Te weinig gewicht op de neus is nou net een probleem dat ik niet heb met mijn audi S2Andre schreef:
De GT3 haalt zijn snelle tijden altijd uit tractie uit de bocht maar verliest het meestal met ingaande bocht snelheid, omdat er simpelweg geen gewicht op de neus zit. Met vol aanremmen is een GT3 instabiel op de achterkant.
Dit is ook goed merkbaar op de 997 GT3, in het begin schrik je er van omdat je het niet gewend bent. Na een paar bochten ben je er overheen en durf je de auto te rijden. Denk dat je een GT3 vooral heel zelfverzekerd moet rijden in de regen, anders lig je er als onervaren bestuurder zo af...Mark Nauta schreef:Ah op die manier.
Ik heb vorig jaar met Jeroen een hele circuitdag gedaan van Porsche. Dan komen dat soort zaken die Andre terecht opmerkt wel naar voren.
Pak hem maar eens op een natte cirkel om te driften, daar laat ie heel goed z'n karakter voelen en voel je exact datgene dat Andre opnoemt. Push onderstuur in het begin, dan geef je juist wat extra gas om die kont om te krijgen en dan moet je er heel rap bij zijn anders is het te laat (de sudden oversteer). Weet je echter deze zaken (die gewoon herkenbaar 911 zijn) goed te gebruiken, dan kan je er ongehoord hard mee gaan. Dat de layout niet foutloos is, dat is wel duidelijk, daarvoor wordt Porsche natuurlijk al jaren voor 'gek' verklaard.
Dat emotie een rol gaat spelen hierin klopt zeer zeker. Wanneer je Porsche gek bent zal je bepaalde foutjes met de mantel der liefde bedekken en op de koop toe nemen. En bij zo'n RS gaat iedere keer het hart wel sneller kloppen!
En wie de meeste hersens heeft.........Andre schreef:Dat betekend dan ook meteen dat jij meer geld op je bankrek hebt staan dan mark.
lolAndre schreef:Dat betekend dan ook meteen dat jij meer geld op je bankrek hebt staan dan mark.
The Stig!Robin schreef:Goh wie zit er achter het stuur van die 997GT3?
Andretti?
Nanini?
Derk Bell?
Robert Kubica?
Elio de Angelis?
IK zou 't niet weten.....
Maus335i schreef:The Stig!Robin schreef:Goh wie zit er achter het stuur van die 997GT3?
Andretti?
Nanini?
Derk Bell?
Robert Kubica?
Elio de Angelis?
IK zou 't niet weten.....
Gebruikers op dit forum: krentenbol, mauritsklein, MParallel, Zed240 en 8 gasten