Oud en nieuw

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
indobesar
Auto: M3P, 130i

Re: Oud en nieuw

Bericht door indobesar » 22 aug 2010, 16:55

allen schreef:
Robin schreef:Mijn 'dure' nieuwe 5er is zo snel(of sneller)als 'n E36 3.0 M3 of 'n E34 M5, verbruikt 1:10 a 1:12, dat red je niet met die dingen, dat doet ie in alle stilte en rust, satnavshit en andere gadgets is al over gesproken. En dan de massa van die boot van mij. Ik moet nog zien of uberhaupt 'n E34 M5 of 'n E36 M3 in 't bochtenwerk nog zo denderend is, ondersteltechniek en banden schrijden voort.

Dus.
Leuk, dat jij zo'n nieuwe dure wagen hebt, die echt zo fantastisch geweldig rijdt. Jammer is dan weer wel dat je gereden wordt, zelfs als je zelf achter het stuur zit. :mrgreen:
:roflol: :hosanna:

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 23 aug 2010, 18:54

JP schreef:Ja, maar de hele dag Duits praten...... :hmmm: lijkt mij ook net weer té....
Prima te doen!
Ik woon enkele kilometers over de grens. Ik praat gemiddeld op een dag helft van de tijd Duits en andere helft Nederlands. Moet meegenomen worden dat ik uit grensstreek kom; ons dialect heeft duitse invloeden en is dus bijna hetzelfde als het dialect waar ik in Dld woon.

Autorijden in NL is inderdaad stuk duurder dan in Dld door de MRB en BPM.
1) Echter lees ik op forum nooit over de hogere verzekeringspremies in Dld. De verzekeringen zijn in Dld iets hoger. Percentage hoger weet ik niet, maar in ons geval zo'n 7%. Wel krijg je meer waar voor je geld, in Dld ben je voor een veel hoger bedrag verzekert. Dus die 7% extra is veel meer waard..!
2) Dat het gemiddeld inkomen in NL hoger ligt dan in Dld.

Sven VS

Bericht door Sven VS » 25 aug 2010, 13:59

Ik rijd persoonlijk ook liever een oude sloep .
Maar het is in mijn ogen gewoon wat je van een auto verlangt .
Het doet mij weinig dat ik de ramen nog moet open slingeren en dat ik geen airco heb .
Vind gewoon dat in een nieuwere wagen de feeling er wat uit is met heel het drive by wire gebeuren en veel te goede stuurbekrachting en van die zaken .

Plaats reactie