Porsche Boxster Spyder

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Re: Porsche Boxster Spyder

Bericht door Wouter81 » 20 aug 2010, 18:17

Pagina 53, herstel... 54 inmiddels

lol :)

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 20 aug 2010, 19:40

Ik was bij 38 geloof ik afgehaakt, wat heet........................ :hmmm: :mrgreen:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 aug 2010, 00:25

Vanmiddag bij de Nordschleife voor het eerst in 't wild zo'n ding gezien... Zo veel als hij me deed op de foto's, zo weinig doet hij me in het echt... Jammer.

Macboy

Bericht door Macboy » 22 aug 2010, 01:46

Heb net de afgelopen 4 pagina's met veel plezier gelezen. Dit draadje kan niet lang genoeg worden :)

Xenon lijkt me trouwens noodzakelijk op elke auto die je ook in het donker hard wilt rijden !

Michel P

Bericht door Michel P » 22 aug 2010, 09:21

Mark Nauta schreef:Nog een plaatje omdat ie zo fijntjes is ;)

Afbeelding
Die alu kleur in de luchthappers vind ik niet mooi. Beetje teveel kitsch IMO. Dan maar een zilverkleurige, valt het niet op.

Michel

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 22 aug 2010, 11:30

Die zijn ook Weisgold Michel. Net als de wielen en de stickers en het logo. Zo als geheel vind ik het wel mooi. Zo is het bij de GT3 RS ook.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 aug 2010, 11:37

vreselijke kleurstelling en plakpatswerk op 'n toch al verwijfd modelletje.Zum Kotzen.

Dat 't goed rijdt maakt een klein beetje goed, maar dit zou dus nooit bij me opkomen in die prijsrange. Doe ik wel 'n belletje naar Donkervoort of Caterham.

Macboy

Bericht door Macboy » 22 aug 2010, 12:08

Jij ook goeie morgen ;)

Michel P

Bericht door Michel P » 22 aug 2010, 12:23

Robin schreef:vreselijke kleurstelling en plakpatswerk op 'n toch al verwijfd modelletje.Zum Kotzen.

Dat 't goed rijdt maakt een klein beetje goed, maar dit zou dus nooit bij me opkomen in die prijsrange. Doe ik wel 'n belletje naar Donkervoort of Caterham.
Hehe alleen naam al Weisgold kitsch naam zelfs LOL

Ieder zijn smaak uiteraard, feit blijft dat de eigenaar er blij mee is, en dat is het belangrijkste. Zou persoonlijk liever alles in een kleur hebben.

Michel

Tom

Bericht door Tom » 22 aug 2010, 12:24

Hoe puur wil je het hebben... is voor ieder persoonlijk...
Donkervoort/Caterham <-----> Lotus spul <-----> Boxster Spyder/GT3 <-----> Cayman/350Z <-----> M3/C AMG <-----> Dikke sedans <-----> Titanic

Dat je het niks vind kan maar komt juist van de mensen die zelf dikke duitsers met achterbank rijden vanweg luxe, achterbank, bang voor opmerking van anderen enz. (doorhalen wat van toepassing is) :)

Voor mij zou het qua puurheid ook op niveau van de Spyder mogen... Lotus e.d. is denk ik weer een stapje tever zolang ik er dagelijks mee moet rijden... anderen vinden dat geweldig... maar daar heb ik geen commentaar op vanuit mijn luxe Z4 kappersmobiel... vind het gaaf om te zien dat er mensen dagelijks met zo'n ding rijden, dan moet je behoorlijk gek op auto's zijn..

Robin

Bericht door Robin » 22 aug 2010, 12:36

Tom, onzin, het gaat me puur om de looks, ik vind en vond Boxsters en Caymans nooit wat. Dan liever een 997S (doorsparen). Of het zoeken in Donkervoort. En je kent me, ik ben 'n actievere rijder dan de meesten hier, al heb ik nu 'n boot, dat zegt dus 0.
Hoe goed dit ook mag rijden, dat gepruts met dat dak, daar word je toch al moe van als je er naar kijkt?

En zo'n ding als daily? Laat me niet lachen.120//320d daily en dit ding erbij. Niet andersom. Verheerlijking van zo'n kar is goed, maar je komt er in de praktijk wel achter. Ilusie armer, ervaring rijker. :D

Tom

Bericht door Tom » 22 aug 2010, 12:48

Gaat erom dat je vanuit een dikke duitser roept dat je maar beter een Donkervoort kan kopen als het sportief moet.
Prima als je zelf zo'n ding voor de deur hebt staan maar zelf shop je ook bij M omdat het voor jou de ideale combinatie sportief-praktisch is.
Bij anderen mag het iets minder praktisch en die kopen misschien dit. Alsof die dan gelijk een Donkervoort moeten kopen..

Robin

Bericht door Robin » 22 aug 2010, 12:53

Tom schreef:Gaat erom dat je vanuit een dikke duitser roept dat je maar beter een Donkervoort kan kopen als het sportief moet.
Prima als je zelf zo'n ding voor de deur hebt staan maar zelf shop je ook bij M omdat het voor jou de ideale combinatie sportief-praktisch is.
Bij anderen mag het iets minder praktisch en die kopen misschien dit. Alsof die dan gelijk een Donkervoort moeten kopen..
Wat heeft die dikke Duitser ermee te maken Tom?
M is niet de cominatie die IK voor ogen had.

IK praat voor mezelf, ik vind 't gewoon 'n sneu modelletje, behorend bij waarschijnlijk sneue posers, die er toch niet uithalen wat erin zit :lol:

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 22 aug 2010, 12:56

Robin schreef:Tom, onzin, het gaat me puur om de looks, ik vind en vond Boxsters en Caymans nooit wat. Dan liever een 997S (doorsparen). Of het zoeken in Donkervoort. En je kent me, ik ben 'n actievere rijder dan de meesten hier, al heb ik nu 'n boot, dat zegt dus 0.
Hoe goed dit ook mag rijden, dat gepruts met dat dak, daar word je toch al moe van als je er naar kijkt?

En zo'n ding als daily? Laat me niet lachen.120//320d daily en dit ding erbij. Niet andersom. Verheerlijking van zo'n kar is goed, maar je komt er in de praktijk wel achter. Ilusie armer, ervaring rijker. :D

En waarom heb je liever een 997 dan een Boxster, leg eens uit..
Want dit is een beetje tegenstrijdig, je ben een aktieve rijder maar heb liever een 997S dan een lichtvoetige Spyder :?

Een Spyder/Cayman is meer een rijdersauto dan een 997 (997s is meer voor patsers en vinden een Boxster of Cayman een poormans Porsche, typische Porscherijder opmerking trouwens..)

Robin

Bericht door Robin » 22 aug 2010, 12:58

Hans R schreef:
Robin schreef:Tom, onzin, het gaat me puur om de looks, ik vind en vond Boxsters en Caymans nooit wat. Dan liever een 997S (doorsparen). Of het zoeken in Donkervoort. En je kent me, ik ben 'n actievere rijder dan de meesten hier, al heb ik nu 'n boot, dat zegt dus 0.

En waarom heb je liever een 997 dan een Boxster, leg eens uit..
Want dit is een beetje tegenstrijdig, je ben een aktieve rijder maar heb liever een 997S dan een lichtvoetige Spyder :?

Een Spyder/Cayman is meer een rijdersauto dan een 997 (997s is meer voor patsers en vinden een Boxster of Cayman een poormans Porsche, typische Porscherijder opmerking trouwens..)
Omdat ik een 997 mooi(er) vind en 'n Boxster niet. In 'n 997 en die boot van mij rij ik actief genoeg. Wat is je punt?

Lichtvoetig snap ik. Maar 't oog wil ook wat.

En jij bent de man die 'lichtvoetigheid'op zo'n voetstuk zet (waar ik tot 'n bepaald punt wel in kan komen, maar 't ook 'n beetje op ophemelen begint te lijken neem me niet kwalijk)

Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 22 aug 2010, 13:06

Heb je wel eens een kind een auto laten tekenen? Hoe ziet die er dan uit? Juist als een 911 :wink:
Volgens mij moet jij je luiers eens uittrekken en een keer gaan rijden in zo'n hok voordat je conclusies trekt!

In een Spyder zitten meer en mooiere lijnen in dan een saaie 911, iedereen zit de 911 de hemel in te prijzen maar saaier dan deze heb je ze niet.. dat is mijn punt, maar ik heb het idee dat bij jou ook het statussymbol sterker meeweegt.

Maar goed ieder zijn ding.

Tom

Bericht door Tom » 22 aug 2010, 13:13

Robin,
Gaat het je nou om looks of sportiviteit?
Je zegt nu zelf dat een M of 997S voor jou 'genoeg' is (compromis tussen sportief-praktisch).
Maar als je een spyder koopt dan had je beter een belletje moeten doen naar donkervoort want zo'n compromis bij de Spyder is half werk ofzo?
Is toch meten met twee maten. Die Spyder is sportiever dan welke M dan ook en weet in elke review te overtuigen.

Robin

Bericht door Robin » 22 aug 2010, 13:26

Tom ik vind 'n Spyder niet mooi.

Tom

Bericht door Tom » 22 aug 2010, 13:37

Da ken... :)

Andre

Bericht door Andre » 22 aug 2010, 13:38

Een witte spyder vindt ik top. Maar niet als daily. Lijk me heerlijk met het zonnetje op me knar even wat bochtjes aan te vallen. Ben geen boxster liefhebber maar de Spyder ziet er wel heel dik uit.

dvh

Bericht door dvh » 22 aug 2010, 14:21

Vind het ook een erg leuk ding om te zien !
Niks mis mee ! Zou er meer fun mee hebben dan een 5serie tbh.

Al is het hellaas wat minder praktisch.
Aan de andere kant wordt er over het praktische ook zo moelijk gedaan... vroeger reed ik in een aftandse bak zonder electrische ramen en met een gammele bestuurdersstoel.. waarom zou ik dan vandaag de dag geen lol meer kunnen hebben met een spartaanse auto ?

Als je elke dag 300km moet rijden zou het een praktische keuze zijn om voor een grotere luxe wagen te gaan.
Rij je wat kortere woon/werk en weekendritjes dan is zo'n spyder prima te doen.

Of je hem mooi vindt is zo subjectief als wat..
Persoonlijk vind ik het een erg mooie kleurencombo !
Lekker speels, en toch sjiek.. en dat mag wel in zo'n auto !

( Ps... hoeveel dikke beemers zie je niet voorbij komen met een creme interieur en houtinleg ... ??? DAT is pas kitch ! )

Petje

Bericht door Petje » 22 aug 2010, 15:02

Heb in Zwitserland afgelopen vakantie zo'n ding gespot. Leuke auto om te zien maar geen echt hoog WOW-gehalte.

Afbeelding

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 22 aug 2010, 18:07

WOW :love:

Topfuel

Bericht door Topfuel » 22 aug 2010, 19:18

WOW MAN!!!

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 aug 2010, 20:17

Topfuel schreef:WOW MAN!!!

idd, mooie omgeving............................. :whistle:

Plaats reactie