lol

Die alu kleur in de luchthappers vind ik niet mooi. Beetje teveel kitsch IMO. Dan maar een zilverkleurige, valt het niet op.Mark Nauta schreef:Nog een plaatje omdat ie zo fijntjes is
Hehe alleen naam al Weisgold kitsch naam zelfs LOLRobin schreef:vreselijke kleurstelling en plakpatswerk op 'n toch al verwijfd modelletje.Zum Kotzen.
Dat 't goed rijdt maakt een klein beetje goed, maar dit zou dus nooit bij me opkomen in die prijsrange. Doe ik wel 'n belletje naar Donkervoort of Caterham.
Wat heeft die dikke Duitser ermee te maken Tom?Tom schreef:Gaat erom dat je vanuit een dikke duitser roept dat je maar beter een Donkervoort kan kopen als het sportief moet.
Prima als je zelf zo'n ding voor de deur hebt staan maar zelf shop je ook bij M omdat het voor jou de ideale combinatie sportief-praktisch is.
Bij anderen mag het iets minder praktisch en die kopen misschien dit. Alsof die dan gelijk een Donkervoort moeten kopen..
Robin schreef:Tom, onzin, het gaat me puur om de looks, ik vind en vond Boxsters en Caymans nooit wat. Dan liever een 997S (doorsparen). Of het zoeken in Donkervoort. En je kent me, ik ben 'n actievere rijder dan de meesten hier, al heb ik nu 'n boot, dat zegt dus 0.
Hoe goed dit ook mag rijden, dat gepruts met dat dak, daar word je toch al moe van als je er naar kijkt?
En zo'n ding als daily? Laat me niet lachen.120//320d daily en dit ding erbij. Niet andersom. Verheerlijking van zo'n kar is goed, maar je komt er in de praktijk wel achter. Ilusie armer, ervaring rijker.
Omdat ik een 997 mooi(er) vind en 'n Boxster niet. In 'n 997 en die boot van mij rij ik actief genoeg. Wat is je punt?Hans R schreef:Robin schreef:Tom, onzin, het gaat me puur om de looks, ik vind en vond Boxsters en Caymans nooit wat. Dan liever een 997S (doorsparen). Of het zoeken in Donkervoort. En je kent me, ik ben 'n actievere rijder dan de meesten hier, al heb ik nu 'n boot, dat zegt dus 0.
Hoe goed dit ook mag rijden, dat gepruts met dat dak, daar word je toch al moe van als je er naar kijkt?
En zo'n ding als daily? Laat me niet lachen.120//320d daily en dit ding erbij. Niet andersom. Verheerlijking van zo'n kar is goed, maar je komt er in de praktijk wel achter. Ilusie armer, ervaring rijker.
En waarom heb je liever een 997 dan een Boxster, leg eens uit..
Want dit is een beetje tegenstrijdig, je ben een aktieve rijder maar heb liever een 997S dan een lichtvoetige Spyder![]()
Een Spyder/Cayman is meer een rijdersauto dan een 997 (997s is meer voor patsers en vinden een Boxster of Cayman een poormans Porsche, typische Porscherijder opmerking trouwens..)
Topfuel schreef:WOW MAN!!!
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bokkepoot, Majestic-12 [Bot], mark123, Sabberjoch en 1 gast