Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
EG

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door EG » 23 jul 2010, 00:10

GTRene schreef:tuurlijk komt het via dat zieke figuur, maar de kern ligt via dat geloof en de "kracht" er van...en dat zelf bedachte, een varken is vies...

kreeg laatst nog Turkse kinderen aan de deur die worden dat ook al helemaal ingehamerd...vroegen ze aan mij, eet jij varkensvlees, ik zo, waarom niet....kreeg ik me toch vieze gezichten en dat die onrein is en bla bla, dus mijn verhaaltje ook maar gedaan :wink:

gewoon discriminatie tegenover varkens :wink:

snap ook niet dat het ziekenhuis daar wat op uit doet...triest.

zelf analyseren/denken is vaak nog moeilijk...
Joden eten ook geen varkensvlees, en ze zijn daar zeer strikt in, begin maar met het haten van Wilders. Want hij is een zeer orthodoxe Jood.

Maar nee, het is altijd de fout van moslims of de islam.

GTRene

Bericht door GTRene » 23 jul 2010, 02:33

EG schreef:Joden eten ook geen varkensvlees, en ze zijn daar zeer strikt in, begin maar met het haten van Wilders. Want hij is een zeer orthodoxe Jood.

die Joden zeuren volgens mij niet zo over een varken :hmmm:
hoe het ook zei ik zeg niet al die moslims maar richt me op die wat zich er zo over opwinden door hun "geloof" het geld dus voor dat soort lui die zich anderen wat opdrukken of dreigen met of wat ook, maar dat zul je wel snappen mister EG :wink:
don't worry, ik en diegenen die dat ook zo kunnen zien (gelofers of niet), zijn wel beschaafd :forum:

Fernando

Bericht door Fernando » 23 jul 2010, 08:12

HansD schreef:
Een patiënt, die zelf geen moslim is, wilde islamieten confrontaties met de varkens besparen en diende een klacht in.
Waarom zou je het moslimgeloof gaan haten als er een geflipte autochtoon (neem ik aan) zoiets voorsteld? Een individu dat niet goed bij zijn/haar hoofd is stelt dit voor en de kliniek geeft hier zelfs nog gevolg aan.
Ik zie niet hoe je hier moslims de schuld van kunt geven. Die klager en de kliniek zijn niet goed bij hun hoofd :stom:
+1

wjn

Bericht door wjn » 23 jul 2010, 10:57

Peric schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... kens.dhtml
LEERDAM - Kunstenares Sylvia Bosch is 'verbijsterd' dat drie van haar schilderijen met afbeeldingen van varkens zijn verwijderd uit de Lingepolikliniek in Leerdam. Een patiënt, die zelf geen moslimis, wilde islamieten confrontaties met de varkens besparen en diende een klacht in.

Dit schrijft het AD vandaag. De leiding van de zorginstellingbesloot de schilderijen direct te verwijderen. ,,Een week eerder kreeg ik nog een e-mail van de kliniek dat men leuke reacties kreeg. Na één
klacht moeten ze meteen weg,'' reageert een teleurgestelde
Bosch. ,,Wij willen dat bezoekers zich op hun gemak
voelen in de wachtruimtes,'' verklaart de kliniek.
*zucht*
"Ik vind dat ze (varkens)vlees moeten verbieden in de AH, C1000 etc. Zielig dat al die moslims/joden/vegetariërs ermee geconfrontreerd worden."

Ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurd als je serieus een klacht indient :clap:

Shakes

Bericht door Shakes » 23 jul 2010, 14:33

LOL

Of rundvlees weg tbv een handjevol hindostanen :)

We leven toch in een mooi land of niet :clap:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 23 jul 2010, 18:33

:mrgreen:

Er worden weer goede conclusies getrokken hier.....DAAR gaat Nederland van naar de haaien :bag:

Als iemand een afgebeeld varken aanstootgevend vind dan zou ik die persoon vragen of ie wel in het juiste land verblijft. Als je een hekel aan fastfood hebt dan zit je in Amerika ook verkeerd, als je een hekel aan regen hebt dan heb je in de UK niks te zoeken en als je het aanstootgevend vind dat er varkens afgebeeld worden dan zou het misschien wel eens kunnen zijn dat je hier op de verkeerde plek bent. Maar nee, wij zijn Nederlanders en begrijpen een zo'n individu natuurlijk volkomen........ hou met 30 man een vergadering waarbij 1 Engels persoon zit die al jaren in NL woont en we gaan met z'n allen Engels lullen want mijn god wat zijn we toch begripvol :goodnight:

Wat vervelend dat u een afgebeeld varken vanuit uw geloof aanstootgevend vind echter zijn we hier in Nederland en in onze Nederlandse cultuur wordt dit totaal niet als aanstootgevend gezien en het wordt ook zeker niet als aanstootgevend iets bedoeld. Derhalve doen we niets met uw klacht. Indien u zich niet kunt vinden in de Nederlandse cultuur dan kunt u zich afvragen of u in het juiste land verblijft.

Moeilijk om te zeggen ook .....

GTRene

Bericht door GTRene » 23 jul 2010, 18:36

dat is een mooi omschreven stukje tekst, dat schuin getypte zeg maar :thumbup:
netjes en duidelijk.

EG

Bericht door EG » 23 jul 2010, 18:48

GTRene schreef:
EG schreef:Joden eten ook geen varkensvlees, en ze zijn daar zeer strikt in, begin maar met het haten van Wilders. Want hij is een zeer orthodoxe Jood.

die Joden zeuren volgens mij niet zo over een varken :hmmm:
hoe het ook zei ik zeg niet al die moslims maar richt me op die wat zich er zo over opwinden door hun "geloof" het geld dus voor dat soort lui die zich anderen wat opdrukken of dreigen met of wat ook, maar dat zul je wel snappen mister EG :wink:
don't worry, ik en diegenen die dat ook zo kunnen zien (gelofers of niet), zijn wel beschaafd :forum:
.

Een varken is niet aanstootgevend voor moslims.

Een moslim mag gewoon een varken houden, zolang het maar niet in je huis is, ook het kijken naar het beest is niet verboden. Dus het geloof heeft er wederom geen ene reet mee te maken. Als je het leuk vind mag je ook een varken houden in je boerderij ofzo, geen enkele regel die je tegenhoud hoor.

De meeste moslims uit Afrikaanse/Arabische landen zijn varkens niet gewend, en daardoor zijn ze er extra bang voor denk ik. Net als met honden, veel Marokkanen zijn er bang voor, maar Turken niet, rara waarom? Omdat ze in Marokko honden vrijwel nooit als huisdier/waakhond hebben. Turkije wel. Grappig he dat voor alles een logische verklaring is...

Ik ben benieuwd of jij wel (behalve met die Turkse buren) ooit ervaring heb gehad met varkens en moslims, ik wel. Ik eet het niet, en niet alleen vanwege geloof maar ook vanwege principe. Je eet toch verdomme ook geen kat of hond? Of ratten ofzo? Kan je allemaal zonder gevaar eten hoor, maar of ik dat voor de lol ga doen? Ik vind een varken (als eten) net zo vies als een rat, of octopus (ja dat lees je goed) of hond ofzo.

Dus doe niet alsof het raar is dat sommige mensen varkens vies vinden, een Japanner zal jou raar vinden omdat jij geen hond, kat of walvis eet.

Marokkanen zijn ook gek op slak (van de Fransen geleerd) ik verhonger liever DOOD dan dat ik een slak ga eten. En dan kijken ze je echt raar aan als je dat zegt he, been there done that.

Ik ben opgegroeid met veel allochtonen (dus veel Marokkanen Turken etc.) en ik heb nog NOOIT wat gehoord over de varkens tijdens onze bezoek aan kinderboerderijen. Ik bedoel maar.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 23 jul 2010, 18:54

En zo zijn katten en honden in China ook niet veilig. Ieder z'n ding, ieder z'n keuze........leven en laten leven....

GTRene

Bericht door GTRene » 28 jul 2010, 19:01

wat een weggegooid geld...ongelofelijk.
Klink negeerde advies, bestelde 20 miljoen nutteloze griepvaccins
http://www.joop.nl/politiek/detail/arti ... epvaccins/
Omvang strop voor de overheid onbekend want bedrag is geheim
Hij werd gewaarschuwd dat zoveel vaccins niet nodig waren en dat ze te laat geleverd zouden worden. Maar minister Klink (CDA) van Volksgezondheid besloot door te zetten en bestelde 20 miljoen vaccins te veel. Inmiddels zijn ze onbruikbaar.

De miskleun wordt blootgelegd door RTL Nieuws dat vanaf morgen de hele week een special wijdt aan hoe Nederland is omgegaan met de Mexicaanse griep, een ziekte die wereldwijd voor paniek zorgde maar uiteindelijk minder gevaarlijk bleek dan de gewone griep.

RTL Nieuws onderzocht waarom de minister van Volksgezondheid ervoor koos om 34 miljoen vaccins te kopen. Uit dit onderzoek blijkt dat hij van te voren is gewaarschuwd dat het niet nodig was om zoveel vaccins te kopen. Bovendien was voor de bestelling van de vaccins al duidelijk dat een groot deel veel te laat geleverd zou worden.

Onder meer het RIVM waarschuwde dat de bestelling geen nut had maar Klink sloeg die adviezen in de wind
Bekijk het dossier bij RTL Nieuws via de link in dit draadje, daar staat de RTL link, helaas niet te copy.

GTRene

Bericht door GTRene » 17 aug 2010, 12:54

Dutch government helping pay for Islamic supremacist mega-mosque at Ground Zero -- with Dutch taxpayer money
'Netherlands Subsidising Mosque by Ground Zero,'

http://www.jihadwatch.org/2010/07/dutch ... axpay.html

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 17 aug 2010, 15:08

Zeg René, zoveel belasting betaal jij toch niet, dus waar maak je je druk om? :mrgreen:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 17 aug 2010, 15:12

:mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 17 aug 2010, 15:22

Ravin ///M schreef:Zeg René, zoveel belasting betaal jij toch niet, dus waar maak je je druk om? :mrgreen:

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Dutch government helping pay for bald white guy with one and only at almelo -- with Dutch taxpayer money
:roflol: :roflol:

Tom

Bericht door Tom » 17 aug 2010, 15:31

Alsof Rene nooit belasting heeft betaald en/of er daarom geen mening over mag hebben...

Robertdj

Bericht door Robertdj » 17 aug 2010, 15:36

Precies, daarnaast gaat een groot deel via brandstofaccijns terug de schatkist in.

Michel P

Bericht door Michel P » 17 aug 2010, 15:47

Tom schreef:Alsof Rene nooit belasting heeft betaald en/of er daarom geen mening over mag hebben...
+1

Luco

Bericht door Luco » 17 aug 2010, 16:25

volgens mij zien jullie de smilie niet bij ravin zijn post. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

eigenlijk vind ik ook dat kale mensen meer belasting zouden moeten betalen, want die gaan minder naar de kapper en komt er dus minder btw in de schatkist :angel: :nana:

GTRene

Bericht door GTRene » 17 aug 2010, 16:47

dat geld is algemeen geld, ik praat niet voor mezelf :angel:

ben wel benieuwd wie daar over gingen/gaan en waarom je er weinig over hoort.

klopt de kapper sponser ik niet :mrgreen: wel Gillette :thumbup:

Metchu

Bericht door Metchu » 17 aug 2010, 18:22

Tom schreef:Alsof Rene nooit belasting heeft betaald en/of er daarom geen mening over mag hebben...
oh lekker, meneer de grappemaker snapt opeens neit meer dat er een grapje gemaakt wordt :mrgreen:

oh ja kut, ik zou niet meer posten in dit topic :mrgreen:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 17 aug 2010, 18:37

:beer:

lol@anal readers

:thumbup: @ rene, hier een Wilkinson-fan

Luco

Bericht door Luco » 17 aug 2010, 18:53

Door al die kaalkoppen gaat nederland naar de klote verdomme :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 aug 2010, 19:40

Luco schreef:Door al die kaalkoppen gaat nederland naar de klote verdomme :mrgreen:

De laatste keer dat de wereld bijna écht naar de kloten ging was door 'n man met 'n snor. :lol:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 aug 2010, 19:45

Nederland echt naar de klote?

113 Teletekst di 17 aug
Pensioenen mogelijk gekort in 2011

` Pensioenfondsen die grote financiële
problemen hebben,moeten mogelijk vanaf
1 januari de pensioenen korten.Dat kan
leiden tot verlaging van de uitkering
met 14 procent.Zo'n 14,vooral kleinere
fondsen houden er al rekening mee.Ze
hadden uitstel gekregen,maar minister
Donner wil dat ze hun reserves sneller
weer op peil krijgen.

In de crisis verloren honderden fondsen
veel geld en hun reserves zakten onder
het wettelijk minimum.Bij elkaar hebben
304 fondsen een herstelplan ingediend.

De Nederlandsche Bank wil dat de
pensioenfondsen sneller ingrijpen en
Donner steunt nu dat standpunt.

Nou , dan heb je je hele leven kromgelegen, pensioenpremie betaald en daar veel, zoniet alles na je 65e op afgestemd.....................ga je 14% in de min......................wat nou betrouwbaar??

Werkelijk, de zweep moet erover heen.............wat een GVDse klerezooi is het hier aan het worden..................en vluchten kan niet meer...................van alle Goden verlaten................

Je zou toch acuut je premie niet meer betalen...............................lijkt me het complete failliet van het Nederlandse pensioenstelsel.......................................

Xave30

Bericht door Xave30 » 17 aug 2010, 19:48

Luco schreef:Door al die kaalkoppen gaat nederland naar de klote verdomme :mrgreen:
:lol:

Plaats reactie