Strak filmpje, Sander. Ik doe het je niet na
.
@Markk, ik heb maandenlang met Cayman en nieuwe Boxster folder naast bed geslapen, nadat ik mijn eerste TiTy verkocht had. Heb zelfs Rico en Andre gek gemaakt op een ander forum. Maar het heeft niet mogen baten.
De opties op een Porsche zijn dermate hoog dat er bij die 70K nog een aardig bedrag bijkomt. ( b.v 18 inch wielen voor 8K, etc, etc)
Maar ik vind op zijn minst wel fair dat je zegt dat je er 20 minuten in gereden hebt. Er zal vast wel een keer komen dat we elkaar zien, misschien dat ik je dan nog is kan overtuigen En ik vind "5.9s" geen saaie auto.
Rico, valt wel mee, heb wel erger meegemaakt, remember?
Maar wat me het meest opvalt, is dat opmerking als "schakelt langszaam" of "trager als SMG" dan weerlegt worden met cijfers en video's dat dan betreffende niet veel meer zeggen en het dan op een andere boeg gooien 8)
Ook het feit dat BMW, Porsche, en diverse andere merken de "dubbele versnellingsbak-techniek" niet onopgemerkt voorbij hebben laten gaan, en nu hun eigen versie hebben of zijn aan het ontwikkelen, zegt meer dan genoeg. Maar ook daar geven de heren geen commentaar op 8)
Maar de tijd zal het leren, en ik heb geduld. Ik geniet intussen iedere dag van mijn S-Tronic (DSG)
Ik rij er 80% van de dag mee in de "automatische" stand simpelweg omdat de gelegenheid er niet is om te "knalle" "hoeken" "driften", ik heb er al de nodige zien posten datze hun rijbewijs kwijt zijn, of wederom een vette bekeuring hebben. Daarbij kan ik het me niet veroorloven om associaal weggedrag te tonen. Mocht ik 23 zijn, en financieel onafhankelijk zou ik misschien ook bepaalde dingen aan mijn laars lappen.
Ik zie jou ook niet zulk gedrag vertonen in het woongebied van je klanten Rico.
Daarnaast leent het verkeer er zich niet meer voor om gekke dingen te doen.
Maar nogmaals, ik hecht meer waarde aan de 30 minuten die Dick Hoekendijk in mijn auto heeft gereden op de Ring dan aan al die mensen die in de auto van Edwin hebben gereden. Simpelweg omdat die auto geen goed voorbeeld is van DSG. Er is met de software gerommeld en de auto heeft het maximale vermogen dat door de fabrikant van de DSG bak (Borg Wagner) is aangegeven overschreden.
Rob