romo schreef:FerdiACS1 schreef:Stuur maar eens een rondje Romo, dan weet je ook gelijk het verschil tussen vrachtauto (= E92M3) en een Sportauto (= Porsche Boxster Syder)romo schreef:Als je er zelf tevreden mee bent is het dikke prima, mij ansich, doet de kar niet veel...............
Ik snap dat het beter stuurt, want lichter....................maar het model doet me niets...............zoals bijna alle Porkers mij modelmatig weinig doen......................de kwaliteiten respecteer ik zeer .....................
Hence het Rolex verhaal, vind ik ook niet veel aan, maar respecteer de kwaliteit...................nee, ik hoef hem niet verder...........
Ook mee eens hoor. Net als bij Rolex vind ik maar 'n paar modellen mooi, zo ook bij Porsche(niks ten nadele inderdaad van rijprestaties/bouwkwaliteit/weggedrag), maar zoals ik bij Rolex alleen de stalen Sub/SD en GMT de bom vind, zo vind ik bij Porsche alleen de GT3/2 Reihe prima. De rest is nog betere marketing dan wat bijv BMW en Rolex doen imo.