Ik zei dat de M3 een conventionele sperdiff heeft die ook elekronisch aangestuurd wordt (DSC+ACS). Pas als je alles uitzet, zal je als enige de mechanische sperwerking hebben.
Schrijven is ook 'n vak, maar dit klopt volgens mij als ex eigenaar gewoon niet.Tristan schreef:Lezen is ook een vak.![]()
Ik zei dat de M3 een conventionele sperdiff heeft die ook elekronisch aangestuurd wordt (DSC+ACS). Pas als je alles uitzet, zal je als enige de mechanische sperwerking hebben.
Inderdaad, staan er al 4 te koop!Andre schreef:Zo n M1 is volgend jaar wel wat voor jou robin.
Alleen deze M1's stijgen in waardeTom schreef:Inderdaad, staan er al 4 te koop!Andre schreef:Zo n M1 is volgend jaar wel wat voor jou robin.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... =&zipcode=
Met caravan erachterAndre schreef:Zo n M1 is volgend jaar wel wat voor jou robin.
FerdiACS1 schreef:Een 135i mag geen trekhaak
Wouter81 schreef:Geluid kende ik al, zo klinkt m'n stofzuiger ook.
Waar koop je dat? Lijkt me wel wat, een 250 kilometer per uur zes-in-lijn stofzuiger.Wouter81 schreef:Geluid kende ik al, zo klinkt m'n stofzuiger ook.
Ik denk van niet. Er zullen vast genoeg Amerikanen zijn die zo'n ding willen. Zo'n 1 Coupé is verder ook geen heel oud model of zo.Jelmer850i schreef:Verder, wie koopt nu nog een 1 serie, volgend jaar komt de opvolger ?
Beetje aan de late kant met die M1, wat denk ik gaat floppen.
Teller van een x30i/x35i gaat ook tot 8000 op de schaal, echter bij 7000 begint rood en veel verder komen ze niet, zelfde voor dit blokje denk ik.FerdiACS1 schreef:Zie ik het goed dat dit turbo blok gewoon tot 8.000 revs doorknalt?
Snap alleen niet waarom het allemaal zo lang moet duren voordat deze auto op de markt komt.Andre schreef:Als sportieve daily zou het nog wat kunnen zijn met een turbo motor. Ben alleen nieuwsgierig als hier een hoogtoerige atmo prijs op staat. Of dat ie heel scherp word aangeboden. Qua ontwikkeling kan deze auto namelijk niet veel gekost hebben. Motor van een AG auto. Remmen en onderstel diff van de M3.
Erik K. schreef:Snap alleen niet waarom het allemaal zo lang moet duren voordat deze auto op de markt komt.Andre schreef:Als sportieve daily zou het nog wat kunnen zijn met een turbo motor. Ben alleen nieuwsgierig als hier een hoogtoerige atmo prijs op staat. Of dat ie heel scherp word aangeboden. Qua ontwikkeling kan deze auto namelijk niet veel gekost hebben. Motor van een AG auto. Remmen en onderstel diff van de M3.
Gebruikers op dit forum: Berrie, Google [Bot] en 1 gast