FerdiACS1 schreef:Chris van S. schreef:
Echt, zolang je op deze manier nog nooit een Alpina hebt gevoelt blijft het bij interieur fapperij

Chris, ik rijd al ruime tijd rond met dat blok, dus ik weet dat wel. Heerlijk blok, beter kan het niet worden zou je bijna denken. Alpina's zijn heel mooi afgewerkt, echt super. Maar ik vind het wel ouwe mannen auto's. Maar dat is maar smaak, en meer ook niet..
Ik zie Alpina niet als leeftijds gebonden maar meer in welke set up je auto wilt: hartge/schnitzer/alpina of ///M. De een zal iets sneller zijn als de ander wat voor de openbare weg te verwaarlozen is. Welke kietelaar je ook pakt, ieder heeft zijn eigen identiteit en dat is het verschil in smaak.
En trouwens als je een B3 of M3 pakt: de B3 is aanzienlijk goedkoper. OK, het is geen V8 maar in de vergelijkings testen is de B3 dusdanig verwaarloosbaar langzamer wat je op de openbare weg gewoon niet merkt. En voor het geld kan je je auto nog meer naar je eigen spec samenstellen.
Maargoed, gister stond er en BMW welt een M3 sedan in het standaard rot met schiebedach en volleder merino schwarz wat echt mijn combi is. Dan krijg ik ook een hebben gevoel