Ik zeg één ding: L U C OAndre schreef:Wij hebben heel veel tijd en energie in deze auto gezet hij is in onze ogen perfect. [...] Dus wij bieden deze 130i topper te koop aan.
Mijn 130i racer.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Mijn 130i racer.
Re: Mijn 130i racer.
Zoals al vaker gezegd, ik heb gewoon niks met bmw.
Maar gisteren zei ik ook al, als je in de sportklasse vooraan wilt rijden is een bmw zescilinder de beste keus.
Maar gisteren zei ik ook al, als je in de sportklasse vooraan wilt rijden is een bmw zescilinder de beste keus.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Mijn 130i racer.
Je hoeft niks met BMW te hebben, je moet wat met winnende auto's hebben. Toch?
-
- Berichten: 9982
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
- Auto: M3P, 130i
- Locatie: Spaceship in silence
Re: Mijn 130i racer.
Meedoen is belangrijker dan winnen...Toch? 

- WJ
- Berichten: 11997
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Mijn 130i racer.
Dat zeggen alle verliezers. 

Re: Mijn 130i racer.
Nee Snipe, niet iedereen is hetzelfde.Snipe schreef:Je hoeft niks met BMW te hebben, je moet wat met winnende auto's hebben. Toch?
Ik heb niks met bmw en kies ik dus niet voor een bmw.
Met de seat kan je ook hoog eindigen en meedoen om het kampioenschap en ook races winnen.
Dit jaar heb ik gewoon veel pech en problemen, dat hoort er ook bij, helaas.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Mijn 130i racer.
Maar je hebt toch ook niks met Seats?
Of is die Renault-sticker toevallig op de achterruit gevallen?
Of is die Renault-sticker toevallig op de achterruit gevallen?
Re: Mijn 130i racer.
Als ik niks met deze auto zou hebben had ik hem niet gekocht.
En de renault sticker is meer een statement.
En de renault sticker is meer een statement.
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Mijn 130i racer.
Oké. Ik dacht dat je die Seat had gekocht omdat je een competitieve auto zocht en niet omdat je 's nachts over Auto Emocion droomde 

Re: Mijn 130i racer.
Leer nou eens lezen oenSnipe schreef:Oké. Ik dacht dat je die Seat had gekocht omdat je een competitieve auto zocht en niet omdat je 's nachts over Auto Emocion droomde
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Mijn 130i racer.
Lighten up, Luco. Het was maar een geintje.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: Mijn 130i racer.
Misschien een domme vraag, maar waar aan wat voor prijs zou je ongeveer moeten denken voor zo'n auto?
- Jarno
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 14 feb 2009, 13:06
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Re: Mijn 130i racer.
Geen domme vraag hoor Tom...
Ik denk dat je alleen maar de juiste prijs hoeft te betalen en dan is hij van jou...
Andre, je ging vrijdagmiddag ook al lekker rond volgens mij...
Heb even een paar rondjes gekeken vanaf de pitboxen en het zag er " ontspannen " uit.
Ik denk dat je alleen maar de juiste prijs hoeft te betalen en dan is hij van jou...
Andre, je ging vrijdagmiddag ook al lekker rond volgens mij...

Heb even een paar rondjes gekeken vanaf de pitboxen en het zag er " ontspannen " uit.
-
- Berichten: 11409
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Mijn 130i racer.
ja vrijdagmiddag ging ook goed.
Alleen de uitlijning stond niet helemaal zoals ik wou. Er had nog zeker een halve sec ingezeten in de quali lap.
Als je serieuse interesse hebt in de auto kan men altijd een pm doen of mailen of bellen.
Alleen de uitlijning stond niet helemaal zoals ik wou. Er had nog zeker een halve sec ingezeten in de quali lap.
Als je serieuse interesse hebt in de auto kan men altijd een pm doen of mailen of bellen.
- Downforce Hans
- Berichten: 12608
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Mijn 130i racer.
Ik wil wel een dagje vrijblijvend proefrijden.............. 

- Hielke
- Berichten: 11638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Mijn 130i racer.
Ik regel dat voor je Hans. Minus drie bougies om het veilig te houden 

- Downforce Hans
- Berichten: 12608
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Mijn 130i racer.
Hee grapjurk, zal ik mijn killerninja van zeven is op je af sturen, kijken of je dan nog zo`n grote mond heb......Hielke schreef:Ik regel dat voor je Hans. Minus drie bougies om het veilig te houden

- Hielke
- Berichten: 11638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Mijn 130i racer.
Die kleine mag met alle bougies rijden.
Hij heeft het laten zien, in Hem heb ik WEL vertrouwen!
Hij heeft het laten zien, in Hem heb ik WEL vertrouwen!

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Mijn 130i racer.
Luco, heb jij wel ervaring dan met BMW dat je die mening bent toegedaan ? Is even een serieuze vraag.
Re: Mijn 130i racer.
Macboy, ik heb in een 130i gereden en ook in de e36 van JR.
Moet zeggen dat de e 36 makkelijker rijdt dan de 130i.
Maar ik heb niks met het merk bmw, niet mooi, geen gevoel bij.
Heeft niks te maken of het wel of geen goede auto zou zijn voor op de weg of op circuit.
Plus dat met de racerij bijna iedereen in zon ding rijdt en ik ben altijd al eigenwijs geweest en daarom voor mij dus geen bmw.
Maar wil je in de sportklasse vooraan rijden is een zescilinder van bmw de enige goede keuze.
Moet zeggen dat de e 36 makkelijker rijdt dan de 130i.
Maar ik heb niks met het merk bmw, niet mooi, geen gevoel bij.
Heeft niks te maken of het wel of geen goede auto zou zijn voor op de weg of op circuit.
Plus dat met de racerij bijna iedereen in zon ding rijdt en ik ben altijd al eigenwijs geweest en daarom voor mij dus geen bmw.
Maar wil je in de sportklasse vooraan rijden is een zescilinder van bmw de enige goede keuze.
- Hielke
- Berichten: 11638
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Re: Mijn 130i racer.
Voor op de straat heb ik ook niks met BMW.
Maar als je merkvoorkeur voor je keuze voor een circuitauto laat meespreken dan ben je niet slim bezig. BMW's zitten nu eenmaal ontzettend goed in elkaar en zijn juist voor zwaar circuitgebruik heel geschikt. Tel daarbij RWD en een goed stuurgevoel op en je hebt verklaard waarom die auto's zo succesvol en veel gekozen zijn.
Denk je Olympisch en past je een rol als veldvulling dan kom je er prima mee weg door BMW in de ban te doen.
Maar als je merkvoorkeur voor je keuze voor een circuitauto laat meespreken dan ben je niet slim bezig. BMW's zitten nu eenmaal ontzettend goed in elkaar en zijn juist voor zwaar circuitgebruik heel geschikt. Tel daarbij RWD en een goed stuurgevoel op en je hebt verklaard waarom die auto's zo succesvol en veel gekozen zijn.
Denk je Olympisch en past je een rol als veldvulling dan kom je er prima mee weg door BMW in de ban te doen.
Re: Mijn 130i racer.
Dan is 90% van de bmw rijders op het circuit veldvulling, dus zo makkelijk als jij het zegt is het niet.Hielke schreef:
Denk je Olympisch en past je een rol als veldvulling dan kom je er prima mee weg door BMW in de ban te doen.
Met de keuze die ik gemaakt heb, kan je ook vooraan meerijden, alleen blijft het ook autosport waarin allerlei factoren meespelen.
- Leen
- Berichten: 1213
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
- Locatie: Katwijk aan Zee
Re: Mijn 130i racer.
Denk dat dat wel klopt , had er afgelopen zaterdag bij CPZ in de stromende regen ook veel moeite mee om hem op de baan te houden , itt de e36 m3's die in mijn spiegel toch veel neutraler lagen . dat zie je ook wel aan Andre's filmpje hoevaak hij niet weg breekt achter . zou dit alleen te maken hebben met de kortere wielbasis Andre ? of het ontbreken van voldoende downforce achter door het ontbreken van een achterspoiler ?Luco schreef:Macboy, ik heb in een 130i gereden en ook in de e36 van JR.
Moet zeggen dat de e 36 makkelijker rijdt dan de 130i.
- Tristan
- Berichten: 13426
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Mijn 130i racer.
@Leen: Komt voor de relatief zware motor voorin en zeer weinig gewicht op de achteras. Een E36 is veel zwaarder op de achteras. Kennis van mij klaagde er ook over maar hebben door de afstelling van de dempers toch een neutrale auto van gemaakt.
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: Mijn 130i racer.
Hoe groot is dat verschil dan werkelijk bij een 130i?
Volgens mij heb ik op de E36 ongeveer 700 KG voor en 500 KG achter met benzine er in, dus iets van 58,3% / 41,7%. Zoveel kan een 130i daar toch niet naast zitten?
Volgens mij heb ik op de E36 ongeveer 700 KG voor en 500 KG achter met benzine er in, dus iets van 58,3% / 41,7%. Zoveel kan een 130i daar toch niet naast zitten?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten