De BBS-jes zijn net een maatje te klein, naar mijn idee.
Je hoort inderdaad slecht het verschil, maar een 550i moet wel lukken toch

Van wie is die? Van die gast van het onderdelenhuis?Louis schreef:Nee was ik niet, er rijdt hier in Emmen nog een Witte Touring met M pakket, maar dat is een 550i. Misschien zag je die ?
Klopt helemaal, op de vooras zou ik lekker Pilot Sport 3 zetten, of als het iets goedkoper moet de Conti Sportcontact 5. Achter lekker die meuk laten zittenLouis schreef:Er zitten nu van die hele goedkope banden onder, in de regen is dat levensgevaarlijk op de vooras.
Grappig. Rij al jaren rond met RE 050A's en vind ze erg goed in de regen en JUIST voorspelbaar.Knot schreef:De PS3 wil ik met de M5 naartoe, maar kan wel zeggen, de PS2 doen het op de E36 echt het beste als straatband, vooral regen ook erg veel grip en niet plots wegbreken (wat de RE050a dus wel doen).
Yep, ook op een 1-serie M-sport van een maat van me.Knot schreef:Tsja, ik had PS2 rondom en nu RE050A achter en in moet me inhouden, dat zegt genoeg lijkt me. Trackdays in de regen worden nu driftdagen.....
Heb je wel PS2 rondom gereden als vergelijk Tristan?
Om hier ook nog even erop terug te komen, het lag aan de productiedatum denkik, die re050a uit 2005 hadden geen goede grip in de regen.Knot schreef:Misschien dat het aan productie ligt hoor, ga zo de re050a van 2005 eraf halen, nog 1,5mm en dan re050a van 2007 erop met 6mm.
Testen op de ring of dat beter is.
Drift bandjes voor de M5 van Knot?!Louis schreef:Nou de PS3 ligt eronder hoor, zo op het droge echt hele dikke prima. Grip, grip grip. En ontzettend stil, maar volgens mij is een nieuwe band sowieso veel stiller als dat er 10k mee gereden is.
Nu de regen nog even afwachten, heb trouwens nu 4 nieuwe Triangle 245/40/18 over, is zoiets nog te verkopen ?
En de boordcomputer geeft aan dat ik een band lek heb, volgens mij geeft het run flat systeem nu een conflict.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 8 gasten