Na 2,5 jaar een Audi A3 2.0 tdi sportback S-line te hebben gereden werd het tijd voor iets nieuws, ik keek al zo lang naar iets anders, iets snels maar ook met ruimte. Audi A6 3.0 tdi ? te langzaam en audi heb ik nu al 2,5 jaar weer gehad, 300C met dikke v8 ? oude E-klasse met te goedkoop dashboard, zwaar onoverzichtelijk en te lomp, 545i touring ? verbruik is stevig en amper sneller dan een 535d, dus ondertussen een tijd lang kijken op internet naar een 535d touring, maar de eisen werden al snel steeds meer een meer.

Ik wilde perse een creme interieur, dat zwarte vind ik totaal niet mooi meer, maar een 535d zonder M-pakket vind ik het ook gewoon net niet, maar en M pakket en creme wordt erg lastig zoeken, toen kwam ik dus deze tegen, dus en 535d en M pakket en creme interieur,ik vind hem helemaal goed zoals ie nu is, zou ik naar de dealer gaan en hem zelf samenstellen dan was ie ook precies zo geweest

Ik had er zelf niet mee gereden en heb een oud-collega gevraagd om hem 800km verder in Dld op te halen, dus hij staat op 5 daagse export platen, ik heb hem vanavond bij hem thuis opgehaald en dat rijdt echt dik ok. Ik had verwacht dat ie minder sportief was, maar het valt me allemaal mee en ik vind het de ideale combinatie tussen sportief en comfortabel. Zeer stil en fijne zachte stoelen en comfortabel geveerd maar wil je snel de hoek om dan gaat dat ook meer dan prima.
Qua snelheid ben ik ook meer dan tevreden, vooral op hoge snelheid gaat het voor mijn beleving gewoon eng hard, een chip moet er binnenkort wel komen omdat het dan nog interessanter wordt

De BBS velgen leken mij in eerste instantie een beetje fout, en wilde graag de originele M velgen, maar in het echt vind ik deze velgen dik ok, moeten alleen wel ff normale banden onder, die van nu zijn echt budget dingen ofzo, ze maken lawaai en ik vertrouw ze niet zo.
haha het zijn weer lekker opgebouwde zinnen, maar ik zit nog vol enthousiastme, ben sinds mn eerste auto niet meer zo onder de indruk geweest van een nieuw wagen, in elk opzicht is dit precies wat ik zocht !
Weer een BMW liefhebber erbij !

:banaan: