Rizla days 2010

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Andre

Re: Rizla days 2010

Bericht door Andre » 09 aug 2010, 20:03

ArjanS schreef:Andre, heb genoten van je stuurmanskunsten, was een mooie inhaalrace.

Heb de aanvaring in de GT bocht ook gezien. Dacht dat de schade meeviel, maar nu ik de foto's zie, snap ik waarom het iets minder snel ging. Jammer, anders had je nog een plaatsje opgeschoven.

Jammer ook dat Cor Euser met de Marcos uitviel in de Dutch Supercar Challenge GT klasse. Heb niet meegekregen wat er precies aan de hand was... Stuurfout of technisch?
Ik reed gemiddeld zo n 1 sec per ronde harder dan pieter van soelen in een ss2 auto met ca. 400 plus pk. Had ik die aanvaring niet gehad dan was een 2e plaats overal mogelijk geweest. Als ik niet vanuit de pits was gestart had ik zeker 2e geweest. Ach ja als als. Alleen wetende dat het mogelijk was geweest is al leuk.
Snelste tijd is gereden door luck de cock in de SS2 lotus 2.07 en ik reed met een sportklasse auto 2.07.8 als snelste. 2e overal qua snelste tijd.

Wie weet doe ik nog wel eens een keertje mee met een andere auto. De 130i willen we eerst verkopen. Die hebben we helemaal fijn geslepen en is perfect qua balans er valt niet veel meer voor ons aan te verbeteren. De uitdaging voor ons is niet alleen racen maar ook het bouwen van race auto s die vanuit de basis uit de showroom onstaan zijn. Mochten we de 130i kunnen verkopen. Dan komt er in de toekomst vast wel weer een nieuw project.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 09 aug 2010, 20:04

Luco schreef:20 Banden per weekend he :mrgreen:, als jij dat ff vantevoren overmaakt, das 6000 per weekend, ex, maal 8 weekenden en wat testjes, maken we het mooi rond op 60.000 euro ex, als je dat ff overmaakt dan regel ik een kampioensauto in de ss2 :mrgreen:

6000.......... :hmmm:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 09 aug 2010, 20:05

Andre schreef:
ArjanS schreef:Andre, heb genoten van je stuurmanskunsten, was een mooie inhaalrace.

Heb de aanvaring in de GT bocht ook gezien. Dacht dat de schade meeviel, maar nu ik de foto's zie, snap ik waarom het iets minder snel ging. Jammer, anders had je nog een plaatsje opgeschoven.

Jammer ook dat Cor Euser met de Marcos uitviel in de Dutch Supercar Challenge GT klasse. Heb niet meegekregen wat er precies aan de hand was... Stuurfout of technisch?
Ik reed gemiddeld zo n 1 sec per ronde harder dan pieter van soelen in een ss2 auto met ca. 400 plus pk. Had ik die aanvaring niet gehad dan was een 2e plaats overal mogelijk geweest. Als ik niet vanuit de pits was gestart had ik zeker 2e geweest. Ach ja als als. Alleen wetende dat het mogelijk was geweest is al leuk.
Snelste tijd is gereden door luck de cock in de SS2 lotus 2.07 en ik reed met een sportklasse auto 2.07.8 als snelste. 2e overal qua snelste tijd.

Wie weet doe ik nog wel eens een keertje mee met een andere auto. De 130i willen we eerst verkopen. Die hebben we helemaal fijn geslepen en is perfect qua balans er valt niet veel meer voor ons aan te verbeteren. De uitdaging voor ons is niet alleen racen maar ook het bouwen van race auto s die vanuit de basis uit de showroom onstaan zijn. Mochten we de 130i kunnen verkopen. Dan komt er in de toekomst vast wel weer een nieuw project.
Ik ga niks beloven , maar je kan natuurijk altijd bellen :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2010, 20:07

Downforce Hans schreef:
Luco schreef:20 Banden per weekend he :mrgreen:, als jij dat ff vantevoren overmaakt, das 6000 per weekend, ex, maal 8 weekenden en wat testjes, maken we het mooi rond op 60.000 euro ex, als je dat ff overmaakt dan regel ik een kampioensauto in de ss2 :mrgreen:

Ja Hans, setje banden is 1200 en dat maal 5 is 6000 :mrgreen:

Andre, jij stond op full wets, van Soelen stond op intermediates, is imho geen vergelijk he.

Andre

Bericht door Andre » 09 aug 2010, 20:13

Volgens mij na de pitstops stond ie ook op full wets maar is daarna nooit onder 2.08.8 gekomen.

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2010, 20:14

Ja andre, maar toen waren de weersomstandigheden toch behoorlijk minder :mrgreen:

311 De Cock Lotus 2/11 GT4 Super2 1 -- 21 laps -- 47:27.114 2:07.045 5 120.94
2 303 Van Soelen BMW E46 M3 Super2 2 27.793 47:54.907 2:08.834 17 119.78
3 421 De Vries BMW 130i Sport 1 46.608 48:13.722 2:07.830 9 119.00
4 320 Monster-Monster Seat Leon Supercopa Super2 3 58.244 48:25.358 2:09.544 7 118.52
5 407 van der Voort-Claassen BMW 130i Sport 2 1:23.981 48:51.095 2:09.416 16 117.48

want jij en luc zetten de snelste ronde aan het begin op full wets
van soelen pas na de stop en toen was het slechter weer, je kan alleen vergelijken op dezelfde banden in dezelfde ronde.

Hielke

Bericht door Hielke » 09 aug 2010, 20:19

Ja André, "minder", as in niet in overeenstemming met de race analyse van Luco :lol:

Andre

Bericht door Andre » 09 aug 2010, 20:20

haha luco:)

Tijdje terug
Richard vd berg reed met een E46 met 3.2 motor 2.03/2.04 in de regen in de stromende regen op full wets.

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2010, 20:22

Hielke schreef:Ja André, "minder", as in niet in overeenstemming met de race analyse van Luco :lol:
Ja Hielke, kijk is prachtig hoor wat die heeft laten zien, ook zaterdag, mooie prestatie.
Maar ga nou geen halve waarheden vertellen om je eigen prestatie meer glans te geven, wordt een beetje zielig.

Kan ik ook wel roepen, ik ben in de regen sneller dan van soelen, monster en de cock, dus dan had ik gewonnen blablablabla
wat een slap gezever zeg

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2010, 20:24

Andre schreef:haha luco:)

Tijdje terug
Richard vd berg reed met een E46 met 3.2 motor 2.03/2.04 in de regen in de stromende regen op full wets.
Joh, geef nou eens eerlijk antwoord, nu haal je er ineens weer iemand anders bij?
Nou omdat jij er een stijf pikkie van krijgt :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ja was de snelste :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Jezus man, je wordt per race zieliger op deze manier met je gelieg, standaard 130i, ammehoela

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 09 aug 2010, 20:33

Luco schreef:
Downforce Hans schreef:

Ja Hans, setje banden is 1200 en dat maal 5 is 6000 :mrgreen:

Andre, jij stond op full wets, van Soelen stond op intermediates, is imho geen vergelijk he.
Misschien had je nog een setje half gebruikt terug kunnen geven, had weer wat gescheeld :roflol:

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2010, 20:35

Nee Hans, daar heeft de rechter uitspraak over gedaan, weet je nog, die zei zoiets van dat het riekte naar oplichting.
Om 16 banden op 1 rekening te zetten. :please:
Ik wil de uitspraak nog wel een keer posten hoor :hosanna:
Ow nee zal ik maar niet doen want dan sponsor je geen 100 euro meer :'( :'( :shithappens: :popcorn:

Marco R.

Bericht door Marco R. » 09 aug 2010, 21:10

:popcorn:

Wouter

Bericht door Wouter » 09 aug 2010, 21:29

Luco schreef:
Kan ik ook wel roepen, ik ben in de regen sneller dan van soelen, monster en de cock, dus dan had ik gewonnen blablablabla
wat een slap gezever zeg

lol, party time :D

luco, je kan dat wel roepen, maar ik denk niet dat iemand jou gaat geloven... Probeer nu eerst de voorste gelederen van de sport maar bij te houden in deze condities..

Aan de tijden te zien heeft andre de 2de tijd overal. Knappe prestatie Het zou best kunnen zijn dat van soelen op semi's stond, de condities waren gedurende de race redelijk constant, in het begin zou je mischien zelfs nog voordeel van je semi's kunnen hebben, maar buiten dat is het knap dat een aantal sport rijders de ss2 auto's konden bij houden waarvan een aantal ook nog eens met traction control rijden.

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2010, 21:34

Wouter schreef:
Luco schreef:
wat een slap gezever zeg

luco, je kan dat wel roepen, maar ik denk niet dat iemand jou gaat geloven... Probeer nu eerst de voorste gelederen van de sport maar bij te houden in deze condities..

.
Vorig jaar al bewezen op zolder :hosanna:
Iedereen onder dezelfde omstandigheden op dezelfde banden, en alleen van der zweerde was uiteindelijk sneller, ik hoef mijn prestaties niet op te hemelen met halve waarheden. :thumbup:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 09 aug 2010, 21:37

Luco schreef:Nee Hans, daar heeft de rechter uitspraak over gedaan, weet je nog, die zei zoiets van dat het riekte naar oplichting.
Ow nee zal ik maar niet doen want dan sponsor je geen 100 euro meer :'( :'( :shithappens: :popcorn:
Weet je zeker dat het er maar 16 waren en geen twintig.........
Je had natuurlijk ook maar 4 banden verbruikt.......
Maar jij begrijpt er echt hemaal niks van en een rechter die alleen maar naar feiten kijkt zonder te weten wat er gaande is daar zit het land vol mee.
De rechtsgang hier is nogal van een hoog gehalte (not)
Je hebt dat weekend een hoop gekregen maar kennelijk was het niet genoeg.

Had de uitspraak maar niet gepost, dan had je afgelopen weekend misschien zomaar wel hebben kunnen rijden op Assen.
Meer woorden wil ik er in dit topic niet aan vuilmaken........

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 09 aug 2010, 21:41

Wouter schreef:
Luco schreef:
wat een slap gezever zeg

Aan de tijden te zien heeft andre de 2de tijd overal. Knappe prestatie Het zou best kunnen zijn dat van soelen op semi's stond, de condities waren gedurende de race redelijk constant, in het begin zou je mischien zelfs nog voordeel van je semi's kunnen hebben, maar buiten dat is het knap dat een aantal sport rijders de ss2 auto's konden bij houden waarvan een aantal ook nog eens met traction control rijden.
Luco roept wel eens vaker wat, ook dat ABS voor mietjes is, maar wat zit er op de seat :?: :mrgreen:
Kan me zomaar voorstellen dat er ook traction control op zit...... :df:

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2010, 21:44

Downforce Hans schreef:
Luco schreef:Nee Hans, daar heeft de rechter uitspraak over gedaan, weet je nog, die zei zoiets van dat het riekte naar oplichting.
Weet je zeker dat het er maar 16 waren en geen twintig.........
Je had natuurlijk ook maar 4 banden verbruikt.......
Maar jij begrijpt er echt hemaal niks van en een rechter die alleen maar naar feiten kijkt zonder te weten wat er gaande is daar zit het land vol mee.
De rechtsgang hier is nogal van een hoog gehalte (not)
Je hebt dat weekend een hoop gekregen maar kennelijk was het niet genoeg.

Had de uitspraak maar niet gepost, dan had je afgelopen weekend misschien zomaar wel hebben kunnen rijden op Assen.
Meer woorden wil ik er in dit topic niet aan vuilmaken........

Ik ben er niet over begonnen Hans, volgens mij begin jij er steeds over.
Verder wil ik niet eens gesponsord worden door mensen die twijfelen over mijn intenties.
Er is inderdaad genoeg over gezegd, alleen jammer dat diegene die het laatste woord daarin had niet wilde praten en alleen maar dreigde met inbeslagname en nog wat andere dreigementen, dus ik denk dat jij de helft nog niet eens weet.
En als die dan de pin op zijn neus krijgt, terwijl die het de moeite niet waard vond om zelf voor de rechter te verschijnen, moet je dat mij kwalijk nemen, beetje vreemde logice, je zou zomaar uit friesland kunnen komen :roflol:
Als je de behoefte hebt wil ik je de dreigementen wel laten lezen hoor.

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2010, 21:45

Downforce Hans schreef:
Wouter schreef:
Luco schreef:
wat een slap gezever zeg

Luco roept wel eens vaker wat, ook dat ABS voor mietjes is, maar wat zit er op de seat :?: :mrgreen:
Kan me zomaar voorstellen dat er ook traction control op zit...... :df:

Op de seat zit geen ABS hoor, het is geen bmw :mrgreen:
1 394 van den Bos-van der Zweerde BMW E46 SS2 1 -- 26 laps --
JR Motorsport
51:44.691 1:44.533 22
2 315 Luco Hornsveld Seat Leon Supercopa SS2 2 58.917 58.917
Pennucci Racing / Brax Racing
52:43.608 1:47.059 21
3 311 Luc de Cock (B) Lotus 2/11 GT4 SS2 3 1:04.116 5.199
Deldiche Racing
52:48.807 1:48.098 20
4 320 Monster-Monster Seat Leon Supercopa SS2 4 2:36.869 1:32.753
Riwal / Team Moreel
54:21.560 1:46.834 22
5 301 Pieter van Soelen BMW 132 GTR SS2 5 -- 25 laps -- 38.491
JR Motorsport
51:17.490 1:46.277 14

Wouter

Bericht door Wouter » 09 aug 2010, 21:57

een Knappe prestatie luco, maar als ik zie dat bert 1min los rijdt van het veld en jr kennende met de maximale straftijd.....

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2010, 22:03

Wouter schreef:een Knappe prestatie luco, maar als ik zie dat bert 1min los rijdt van het veld en jr kennende met de maximale straftijd.....
Had die daar niet he, was twee keer uitgevallen in zandvoort, dus voordat je weer een ander napraat, eerst ff onderzoek doen he :thumbup:

Volgens mij werd andre ook 50 sec los gereden met zijn zog standaard 130i :roflol: :roflol: :roflol:
standaard, elke keer als ik dat hoor schiet ik in de lach :clap: :clap:

verder rijdt alleen van soelen met tc, weer halve waarheid.
En natuurlijk heb je met semis voordeel als het hard regent, iedereen weet dat :bignews: :bignews: :bignews:
Kon je ook zien aan de remacties in de eerste ronden dat de semis veeeeeeeeeeeeel meer grip hadden.
Laatst gewijzigd door Luco op 09 aug 2010, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.

dvh

Bericht door dvh » 09 aug 2010, 22:06

Wat een frustraties !
De competitie gaat gewoon verder na de wedstrijd !! :popcorn:

Elmar

Bericht door Elmar » 09 aug 2010, 22:11

Mooi he die Luco... :D

Je moet ook eens aan de carbagerun meedoen...wij kregen er maar een paar gek, jij krijgt ze geheid allemaal op de kast.

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2010, 22:11

dvh schreef:Wat een frustraties !
De competitie gaat gewoon verder na de wedstrijd !! :popcorn:

Weet je wat het is dvh, als je moet liegen om je prestaties op te hemelen ben je gewoon zielig, en ik snap dat niet want dat heeft die niet nodig, hij is gewoon eerste geworden in een auto die net binnen of buiten het reglement valt, maar standaard is een leugen.

Carbon dak
Aangepaste remmen
Ander onderstel
Drexler diff met kortere verhoudingen

En zo kan ik nog wel even doorgaan, dus qua gewicht pk is die gewoon hetzelfde als de jr auto die zogenaamd vet getuned is en dan is deze 130 standaard, wake up. Zijn gewoon auto's die aan elkaar gewaagd zijn, met een heeeeeeeeeeeel licht voordeel voor de jr auto.
Lieg er gewoon niet over, ook als is die niet standaard is het nog een hele hele goede prestatie, maar dat gelieg en bedrieg is niet nodig.

Joost H.

Bericht door Joost H. » 09 aug 2010, 22:11

Elmar schreef:Mooi he die Luco... :D

Je moet ook eens aan de carbagerun meedoen...wij kregen er maar een paar gek, jij krijgt ze geheid allemaal op de kast.
Andersom is de kans ook aanwezig :mrgreen:

Plaats reactie