Ik reed gemiddeld zo n 1 sec per ronde harder dan pieter van soelen in een ss2 auto met ca. 400 plus pk. Had ik die aanvaring niet gehad dan was een 2e plaats overal mogelijk geweest. Als ik niet vanuit de pits was gestart had ik zeker 2e geweest. Ach ja als als. Alleen wetende dat het mogelijk was geweest is al leuk.ArjanS schreef:Andre, heb genoten van je stuurmanskunsten, was een mooie inhaalrace.
Heb de aanvaring in de GT bocht ook gezien. Dacht dat de schade meeviel, maar nu ik de foto's zie, snap ik waarom het iets minder snel ging. Jammer, anders had je nog een plaatsje opgeschoven.
Jammer ook dat Cor Euser met de Marcos uitviel in de Dutch Supercar Challenge GT klasse. Heb niet meegekregen wat er precies aan de hand was... Stuurfout of technisch?
Snelste tijd is gereden door luck de cock in de SS2 lotus 2.07 en ik reed met een sportklasse auto 2.07.8 als snelste. 2e overal qua snelste tijd.
Wie weet doe ik nog wel eens een keertje mee met een andere auto. De 130i willen we eerst verkopen. Die hebben we helemaal fijn geslepen en is perfect qua balans er valt niet veel meer voor ons aan te verbeteren. De uitdaging voor ons is niet alleen racen maar ook het bouwen van race auto s die vanuit de basis uit de showroom onstaan zijn. Mochten we de 130i kunnen verkopen. Dan komt er in de toekomst vast wel weer een nieuw project.