reed ik daar weg en ondertussen regende het licht door straat was al wel goed nat overal...
ik reed redelijk sportief

lag waarschijnlijk een sloot diesel/benzine/koelvloeistof? en de regen...dat was redelijk op het nippertje wat normaal met gemak en inzicht kan (hou altijd redelijk ruim over) had alles nu nodig door datstuk waar ie niks deed...
dacht eerst toch niet men remmen of ineens remolie leiding geknapt...maar was dus schijnbaar iets heel erg glads.
Surprise gedeelte:
Ook nog een vraagje, toen ik van de Mac naar de auti liep viel me iets vreemds op aan 1 van de uitlaatpijpen de rechtse van achter gezien.
der zat wat in...ik dacht een kid die er plastic in had gestopt en wat was versmolten...zat iets vast onder het afwerkrandje...bleek het een soort staal te zijn...het is toch niet wat ik denk

dus het inwendige van de Katalysator ? ik heb al een hele tijd dat ie vind ik, weinig druk eruit komt maar tikte er een paar weken geleden op maar hoorde niks echt ramellen...echter nu vrees ik toch dat ie wat verstopt zit en wat stuk is ? of is dit geen kat inhoud...soort hardstaal rvs of titanium? anyway sterk spul.
heb een foto van het stukje en losgevouwen...(damn als het dat is mag de rest er ook wel uitblazen kan ik ook harder blazen)
tis een stukje van ongeveer 3cm lang en 1.5 breed echt gescheurd/op zoiets heel dun spul.