
Iemand een idee, wat moet ik er mee, kan je zo wel rijden??
Luister en huiver;
Oordoppen indoen, werkt bij de rammeltjes van de Speedster ook altijdromo schreef:... wat kan ik doen om het op te lossen ?
Hi Romo
possibly friction of the pads on the disk, separate a little the pads away the disk( gently!) with a screwdriver. perhaps is a little metalic inserts in the pads material. I don't think the cause is the chain. Another possiblity is poor lubrication on the lips of axle grease seals.
Nothing serious, IMO
This seems to be a problem for the soap and water washers in the hot climates like me . Just spray wd40 or similar on the spacers left and right side of the wheel and it goes away. Sounds horrible but it has a very simple cure.
P.S. I checked the pads and chain runners with mine and all was ok. It seems as if it comes from the spacers running agains dry dust seals. The noise went away after a short squirt of lube in the spacer/bearing areas.
Yes... sounds like the same thing... The easiest way to figure out if it is is to spray a little chain lube in between the sprocket and the wheel (on the spacer)... and it should go away. I haven't taken mine apart yet... just sprayed the spacer and it fixed it... but it may be temporary, so if it comes back, I just plan to take the rear axle/wheel out to remove the spacer and then just clean up that area.
Hoe loopt dat eigenlijk met de BMW?romo schreef:Misschien zuipt ie ook wel minder nu...................................
Beetje off-topic, maar ik heb altijd geleerd dat brandstof zelf niet brand, maar wel het gasmengsel (icm. met lucht/zuurstof dus).jarno trulli schreef:misschien heel dom dat ik het zeg en weet je het allang, maar je weet dat de rede is dat er ruimte overblijft na eerste afslag zodat er ruimte over blijft voor gassen zodat deze niet bij het eerste beste kleine vonkje ontbranden omdat het onder druk staat?
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 2 gasten