Zo te zien was het een geweldige run. Leuke foto's.
Andre schreef:Is gewoon asosociaal hoe jullie daar rijden. Ik stond daar met pech en jullie janken daar volgas voorbij. Ik ben van schrik gewoon uit me slip geknapt en had ook geen reserve onderbroeken mee. Ja joost kwam later nog met een onderbroek aanzetten maar ja die kan ik beter gebruiken als een handschoen die past nooit om die brede kneiter van mij. Aso gewoon. Dan die gitaar herrie uit die rooie kanarie bak. Ondraaglijk. Mijn garbage run is volledig naar de klote gegaan alleen door jullie. Ik kan wel janken.
en dan heb je het nog niets eens over het gedrag op de camping gehadAndre schreef:Is gewoon asosociaal hoe jullie daar rijden. Ik stond daar met pech en jullie janken daar volgas voorbij. Ik ben van schrik gewoon uit me slip geknapt en had ook geen reserve onderbroeken mee. Ja joost kwam later nog met een onderbroek aanzetten maar ja die kan ik beter gebruiken als een handschoen die past nooit om die brede kneiter van mij. Aso gewoon. Dan die gitaar herrie uit die rooie kanarie bak. Ondraaglijk. Mijn garbage run is volledig naar de klote gegaan alleen door jullie. Ik kan wel janken.
Fixed.Metchu schreef:Elmar schreef:[vimeo]http://www.vimeo.com/13865338[/vimeo]
p.s. even www. voor vimeo zetten zodat de df-tags ze oppakt elmar![]()
Joost Hermens schreef:Auto's
De auto waarin wordt deelgenomen mag maximaal 500 euro kosten. Wat je vervolgens spendeert aan het pimpen, om de auto zo origineel mogelijk te maken, is helemaal jouw keus. Het is natuurlijk niet de bedoeling om bijvoorbeeld een auto te kopen met een kapot motorblok die daardoor maar 500 euro kost. Repareren van dit motorblok valt niet onder "pimpen". De dagwaarde van de auto mag niet meer zijn dan 500 euro. Het betreft dus de dagwaarde van de auto op het moment dat je aan de start verschijnt.
Nieuwe regels
Das ook het enige waar Hans goed in isMacboy schreef: Ook geweldig die droge one liners van Hans
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] en 5 gasten