De Heysteria auto heeft de finish gehaald.

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
JurT

Re: De Heysteria auto heeft de finish gehaald.

Bericht door JurT » 04 aug 2010, 11:28

Hahaha :clap:

Zo te zien was het een geweldige run. Leuke foto's.

Joost H.

Bericht door Joost H. » 04 aug 2010, 11:29

Andre schreef:Is gewoon asosociaal hoe jullie daar rijden. Ik stond daar met pech en jullie janken daar volgas voorbij. Ik ben van schrik gewoon uit me slip geknapt en had ook geen reserve onderbroeken mee. Ja joost kwam later nog met een onderbroek aanzetten maar ja die kan ik beter gebruiken als een handschoen die past nooit om die brede kneiter van mij. Aso gewoon. Dan die gitaar herrie uit die rooie kanarie bak. Ondraaglijk. Mijn garbage run is volledig naar de klote gegaan alleen door jullie. Ik kan wel janken.

:)
:mrgreen:

@iko

Bericht door @iko » 04 aug 2010, 11:30

Andre schreef:Is gewoon asosociaal hoe jullie daar rijden. Ik stond daar met pech en jullie janken daar volgas voorbij. Ik ben van schrik gewoon uit me slip geknapt en had ook geen reserve onderbroeken mee. Ja joost kwam later nog met een onderbroek aanzetten maar ja die kan ik beter gebruiken als een handschoen die past nooit om die brede kneiter van mij. Aso gewoon. Dan die gitaar herrie uit die rooie kanarie bak. Ondraaglijk. Mijn garbage run is volledig naar de klote gegaan alleen door jullie. Ik kan wel janken.

en dan heb je het nog niets eens over het gedrag op de camping gehad

Robertdj

Bericht door Robertdj » 04 aug 2010, 12:04

Ik zeg het al tijden, hard rock veroorzaakt dit soort agressieve/egoïstische acties.

Corvette

Bericht door Corvette » 04 aug 2010, 15:33

Bijgaand stukje is mijn verslagje van de "carbage Run 2010" en daarbij heb ik nog een kopie geplakt van een berichtje van mij aan Joost Hermens.

Joost had mij een vriendelijk berichtje gestuurd met "Welkom thuis" en dat kan ik wel waarderen. Zorg alom dus. Dat krijg je na zo'n week samenzijn.
Wij (Cor, Joost, Elmar en Jacky) hadden inmiddels een heel bijzondere band opgebouwd na een week lang samen zeer onverantwoord door de bergen ( half europa) te knallen. Gewoon als een stelletje asoos nergens iets van aantrekken en volle polle er voor gaan. Dat er dan bij zulke ritjes zo af en toe dan een local over de kap kan vliegen moet je maar voor lief nemen. Zoals jullie allemaal weten is dergelijk gedrag ons immers op het lijf geschreven.
Daarbij realiserend dat we ons per dag toch zeker wel een keer of 20 hartstikke dood hadden kunnen rijden geeft dat nog een extra dimentie aan onze relatie. Het was natuurlijk best wel afzien om 12 uur per dag te bleren in een ouwe kut BMW en daarmee zeker 2 keer per dag al die andere ouwe hokken in te halen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Veruit de meeste deelnemers vonden het geweldig als wij met die beemers als GEKKEN de hele karavaan weer voorbij wisten te manouvreren en bij menige passage hingen de autogekken uit de ramen en daken met daarbij vaak applaus voor onze maffe acties.
(Dat die inhaal acties er vervaarlijk uitzagen is logies, maar dat het met het volle verstand gebeurde schijnt niet iedereen te begrijpen geloof ik).

Resumerend......Als autogekken ( en dat zijn de meeste wel op dit forum ) moet je een evenement als de CarbageRun zeker een keer hebben meegemaakt, want het was FANTASTISCH
:df: :clap: :banaan: :hosanna: :popcorn: :mrgreen: :banaan: :D
Al met al vond ik het een geweldige run en zie nu al uit naar volgend jaar.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Joost het was een heel bijzondere vakantie dit jaar.
Eerst een paar dagen door de bergen bleren en daarna nog een fantastische week aan het Gardameer en als afsluiter nog een weekend in Venetie geweest.
Kortom......is er nog meer te wensen???
De 5 maakt wel weer een vreemd geluid, maar dat zal ook weer op te lossen zijn. 't Zal wel een lagertje of een keienvanger zijn. Zal Sikke ff belluh en 'm langs laten komen met z'n hamer. Is tie goed in.
Heb gisteren avond ook even op DF gekeken/gelezen en ben teleurgesteld in de mensen die van die achterlijke dingen posten.
Dergelijk commentaar verwacht je op de site van een wandelvereniging of op de site van een millieu cluppie of andere zeikerds, maar toch niet op een "autogekken site" waar mensen aan deel nemen die juist van sportief autorijden houden.

Er was ene Inne of Sinne (??? wtf) of zoiets die maakte ons zelfs voor aso uit en dan is bij mij de maat vol. Het lijkt wel een wijf die Inne en is waarschijnlijk ook nog zo'n millieugek die niet door heeft dat ze zelf met de grootste vervuiler rondrijden met een uitstoot die zelfs de Corvette nog doet verbleken.
Wij reden tenminste nog met verantwoorde auto's die zelfs van een groene sticker waren voorzien. Zij reden met de hele regenboog aan stickers op de ruit, maar dat gaf het chemicalien gehalte aan die ze de wereld in bliezen.
Ben benieuwd of die zeikerds zich op CPZ durven te vertonen binnenkort met de trackday. Dan lopen ze weer te bietsen om een rondje mee te rijden.
Je weet zeker wel wat ze dan kunnen he??? juist ........... en de slang hangt er al bij.

Gr.

Cor

Metchu

Bericht door Metchu » 04 aug 2010, 16:07

hahahahaha :roflol: :roflol: :roflol:

Joost H.

Bericht door Joost H. » 04 aug 2010, 16:12

Mooi samengevat 8) :mrgreen:

Elmar

Bericht door Elmar » 04 aug 2010, 17:54

Metchu schreef:
Elmar schreef:[vimeo]http://www.vimeo.com/13865338[/vimeo]

p.s. even www. voor vimeo zetten zodat de df-tags ze oppakt elmar ;)
Fixed. :thumbup:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 04 aug 2010, 18:06

Dat jullie daar reden met jullie volle verstand , dat baart me een beetje zorgen :hmmm:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 04 aug 2010, 18:06

Mooi filmpje en lekker muziekie :D

Rupie

Bericht door Rupie » 04 aug 2010, 18:30

Heerlijk topic verloop :clap:

Tom

Bericht door Tom » 04 aug 2010, 18:39

Cool :)

JohanH

Bericht door JohanH » 04 aug 2010, 18:43

Ik sprak toevallig vandaag een collega die ook meereed:
Ja, er waren twee BMW's, die gingen zo hard... Een ervan zei zelfs dat ze voor een bocht al instuurden puur op de TomTom. ... en die man had een paardestaart en een rood-witte zonnebril? ... Ja, dat was'm! Zoiets gaat wel te ver natuurlijk!

:bag: :clap:

Metchu

Bericht door Metchu » 04 aug 2010, 19:06

hahahahahahahahhaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Elmar

Bericht door Elmar » 04 aug 2010, 19:06

Heeft ie niet goed opgelet Johan. Ik kijk niet op de tomtom, ik gok gewoon dat er niemand aankomt.... :bag:

Andre

Bericht door Andre » 04 aug 2010, 19:30

hahahaha@verhaal cor.

Cor volgend jaar ga jij op rolschaatsen achter die auto van elmar hangen. Gewoon om het nog extremer mee te maken.

Macboy

Bericht door Macboy » 03 sep 2010, 01:34

Heb dit draadje helemaal gemist vanaf het begin van de run, maar vind het geweldig om te zien hoe leuk jullie het hebben gehad.

Ook geweldig die droge one liners van Hans :)

Jules
Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo

Bericht door Jules » 07 sep 2010, 13:49

Leuk topic om door te lezen, ik heb me ook ingeschreven voor 2011.... E34 staat ook aardig hoog op het lijstje 8)

Deze is trouwens wel heel netjes nog lijkt het... en gaaf met de stickers... mooi man 8)

Joost H.

Bericht door Joost H. » 07 sep 2010, 16:36

Auto's
De auto waarin wordt deelgenomen mag maximaal 500 euro kosten. Wat je vervolgens spendeert aan het pimpen, om de auto zo origineel mogelijk te maken, is helemaal jouw keus. Het is natuurlijk niet de bedoeling om bijvoorbeeld een auto te kopen met een kapot motorblok die daardoor maar 500 euro kost. Repareren van dit motorblok valt niet onder "pimpen". De dagwaarde van de auto mag niet meer zijn dan 500 euro. Het betreft dus de dagwaarde van de auto op het moment dat je aan de start verschijnt.

Nieuwe regels
:lol:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 07 sep 2010, 16:50

Tsja, wie bepaalt de dagwaarde. Wie weet is er verder niemand die meer dan 500Euro voor een rode auto met psychedelische witte strepen en aparte teksten over heeft.

Als je de regel letterlijk neemt mag je dus geen preventief onderhoud plegen, dat verhoogt immers de dagwaarde.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 07 sep 2010, 17:04

ik snap het ook niet zo goed, het lijkt wel alsof de organisatie wil dat er helemaal niemand in oslo aankomt haha

Metchu

Bericht door Metchu » 07 sep 2010, 17:24

Joost Hermens schreef:Auto's
De auto waarin wordt deelgenomen mag maximaal 500 euro kosten. Wat je vervolgens spendeert aan het pimpen, om de auto zo origineel mogelijk te maken, is helemaal jouw keus. Het is natuurlijk niet de bedoeling om bijvoorbeeld een auto te kopen met een kapot motorblok die daardoor maar 500 euro kost. Repareren van dit motorblok valt niet onder "pimpen". De dagwaarde van de auto mag niet meer zijn dan 500 euro. Het betreft dus de dagwaarde van de auto op het moment dat je aan de start verschijnt.

Nieuwe regels
:lol:

tjah, jullie... euh... Elmar was zo handig... dat is toch helemaal geen probleem ? wat een onzin! HEYSTERIA RUNNNNNNNNNN! :mrgreen:

Jurriuit

Bericht door Jurriuit » 07 sep 2010, 17:36

Hoe wil de organisatie gaan controleren of je een motorblok hebt opgeknapt?
''Hoe maak ik mezelf als organisatie belachelijk in 1 simpele stap'' :P

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 07 sep 2010, 17:43

Macboy schreef: Ook geweldig die droge one liners van Hans :)
Das ook het enige waar Hans goed in is :mrgreen:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 07 sep 2010, 17:45

zodra wij een auto hebben gevonden gaat deze eerst grondig geinspecteerd worden, ik ben gewoon niet iemand die van huis wegrijd in de hoop dat hij het blijft doen, en anders de anwb maar bellen, een veilige en betrouwbare auto is een must voor dit soort tripjes, en neem van mij aan dat ik hem wel helemaal ver-carbage zodat hij kwa uiterlijk niet uit de toon valt. ;-)

Plaats reactie