Mijn baas doet 1500 min per maand.. en die gaan dan ook echt opromo schreef:Maar serieus, wie belt er nu 150 of zelfs 300 min per maand??
Bedoel zijn we dan zulke zeikwijven geworden hierzo??.....................

Mijn baas doet 1500 min per maand.. en die gaan dan ook echt opromo schreef:Maar serieus, wie belt er nu 150 of zelfs 300 min per maand??
Bedoel zijn we dan zulke zeikwijven geworden hierzo??.....................
Metchu schreef:300 minuten, is 10 minuten per dag... dat heb je zo gedaan! vooral als er ook nog een vrouwtje in het spel [insert flauwe grap df'er] is, dan vliegt het helemaal als sneeuw voor de zon!
romo schreef:Ik bel nog geen 10 min (mobiel dus) per half jaar.........................ik geef toe, er is ook geen vrouw in het spel..................
Dus geen vaste telefoon en minder dan 20 minuten mobiel bellen per jaar?romo schreef:Ik heb mijn vaste telefoon jaren geleden buiten de deur gezet vanwege de IMHO absurde abonnenmentskosten...........................
Berichten: 11993Snipe schreef:romo schreef:Ik bel nog geen 10 min (mobiel dus) per half jaar.........................ik geef toe, er is ook geen vrouw in het spel..................Dus geen vaste telefoon en minder dan 20 minuten mobiel bellen per jaar?romo schreef:Ik heb mijn vaste telefoon jaren geleden buiten de deur gezet vanwege de IMHO absurde abonnenmentskosten...........................
I am confused.
Dus met andere woorden, ik heb geen vrienden die me bellen en ik zou toch zo graag eens met iemand praten, bel me, bel me, bel me, bel me nou ...........o god laat iemand me bellen wat ik heb het nodig ,o pleaseTom schreef:Ik gebruik de telefoon alleen om iets te melden of vragen. Dat kan in een paar minuten per gesprek. Hele gesprekken over de telefoon is niks voor mij.
Ja Hans gat in de markt... 0906 sex nummers die jou opbellen ipv dat jij hun steeds beltDownforce Hans schreef:Dus met andere woorden, ik heb geen vrienden die me bellen en ik zou toch zo graag eens met iemand praten, bel me, bel me, bel me, bel me nou ...........o god laat iemand me bellen wat ik heb het nodig ,o pleaseTom schreef:Ik gebruik de telefoon alleen om iets te melden of vragen. Dat kan in een paar minuten per gesprek. Hele gesprekken over de telefoon is niks voor mij.![]()
,
Snipe schreef:romo schreef:Ik bel nog geen 10 min (mobiel dus) per half jaar.........................ik geef toe, er is ook geen vrouw in het spel..................Dus geen vaste telefoon en minder dan 20 minuten mobiel bellen per jaar?romo schreef:Ik heb mijn vaste telefoon jaren geleden buiten de deur gezet vanwege de IMHO absurde abonnenmentskosten...........................
I am confused.
Metchu schreef:300 minuten, is 10 minuten per dag... dat heb je zo gedaan! vooral als er ook nog een vrouwtje in het spel [insert flauwe grap df'er] is, dan vliegt het helemaal als sneeuw voor de zon!
Mochten Rico en Peter je zat zijn dan weet ik wat ze te doen staatromo schreef: Tevens geeft ik direct toe dat ik geen abonnementen man ben, ik heb niets met dit soort verplichtingen...............ik streef er naar om zo abonnementsloos mogelijk door het leven te gaan...............
romo schreef:Snipe schreef:romo schreef:Ik bel nog geen 10 min (mobiel dus) per half jaar.........................ik geef toe, er is ook geen vrouw in het spel..................Dus geen vaste telefoon en minder dan 20 minuten mobiel bellen per jaar?romo schreef:Ik heb mijn vaste telefoon jaren geleden buiten de deur gezet vanwege de IMHO absurde abonnenmentskosten...........................
I am confused.
Ik niet, confused that is,.........................ik betaalde meer abonnementskosten bij mijn vaste KPN lijn dan ik aan belkosten had, de verhouding vond en vind ik zwaar zoek........................dus overboord er mee.
Voor de rest bel ik idd zeer weinig, voor de meesten niet denkbaar idd....................maar dat soort gezwets (hoe dan ook word je geconfronteerd met debiele mobiele bellende mensen) kan ik prima op DF kwijt das goedkoper dan door de telefoon...........
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], EvdP, krentenbol, RS-Ron en 13 gasten