iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
ADV

Re: Iphone 4

Bericht door ADV » 03 aug 2010, 11:47

romo schreef:Maar serieus, wie belt er nu 150 of zelfs 300 min per maand??

Bedoel zijn we dan zulke zeikwijven geworden hierzo??..................... :roflol:
Mijn baas doet 1500 min per maand.. en die gaan dan ook echt op :P

Fietsbel

Bericht door Fietsbel » 03 aug 2010, 11:57

precies, zo bijzonder is dat niet, prive bel ik minimaal 1000 min per maand en zakelijk nog meer.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 03 aug 2010, 12:21

Kom je nog aan werken toe dan?................. :shocking:

Metchu

Bericht door Metchu » 03 aug 2010, 20:15

niet verrassend bij mij waarschijnlijk maar ik praat ook meer dan die 300 minuten per maand... die 300 smsjes per maand krijg ik nooit op :mrgreen:

ik krijg nu trouwens van t-mobile 3gs, had me 3g ter reparatie toegestuurd, na een discussie van 15 minuten aan de telefoon (en een wachttijd van 20 minuten) zenden ze me de 3gs toe :mrgreen: :banaan: en dat met nog maar 2 weken garantie te gaan :mrgreen: :mrgreen: :banaan: ze hadden waterschade geconstateerd, maar dat had niets met mijn probleem te maken waarom ik het toestel naar ze toe had gestuurd. Uiteindelijk kreeg ik toch gelijk! lol... waterschade, gelul :mrgreen: Dus nu ff tijdelijk met de 3gs ff vooruit totdat ik de 4 bestel 8)

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 03 aug 2010, 20:19

Ik vind het een buitengewone prestatie dat je zoveel kan bellen........................

Metchu

Bericht door Metchu » 03 aug 2010, 20:22

300 minuten, is 10 minuten per dag... dat heb je zo gedaan! vooral als er ook nog een vrouwtje in het spel [insert flauwe grap df'er] is, dan vliegt het helemaal als sneeuw voor de zon! :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 03 aug 2010, 20:29

Ik gebruik de telefoon alleen om iets te melden of vragen. Dat kan in een paar minuten per gesprek. Hele gesprekken over de telefoon is niks voor mij.

romo

Bericht door romo » 03 aug 2010, 20:31

Metchu schreef:300 minuten, is 10 minuten per dag... dat heb je zo gedaan! vooral als er ook nog een vrouwtje in het spel [insert flauwe grap df'er] is, dan vliegt het helemaal als sneeuw voor de zon! :mrgreen:

Ik bel nog geen 10 min (mobiel dus) per half jaar.........................ik geef toe, er is ook geen vrouw in het spel.................. :roflol:

Ravin ///M

Bericht door Ravin ///M » 03 aug 2010, 21:33

ik ook zo rond de 1200 en 400 smsjes.

romo

Bericht door romo » 03 aug 2010, 21:58

Zal aan mij liggen, maar ik vind dat er serieuze bedragen gemoeid zijn met deze abonnementen;

http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen.html

Een telefoon is natuurlijk om te bellen, de rest is leuk, maar minder belangerijk. Internetten op een klein scherm vind ik zelf nogal waardeloos. Dan liever een goede Mac thuis met dito groot scherm en daar heerlijk internetten...........

Ik vind het enigzins een hype allemaal, hoewel de vormgeving en functionaliteit voor een echt veeleisende gebruiker ( ik dus niet) buiten kijf staat....................

Tom

Bericht door Tom » 03 aug 2010, 22:02

Internet op je telefoon is gewoon handig. Je hebt alle informatie die je je maar wenst altijd en overal bij de hand. Komt regelmatig voor dat ik in m'n mail duik om te kijken wat er afgesproken is, in de winkel een prijs opzoek (of ik niet teveel betaal), een adresje opzoek voor de navigatie als ik ergens heen moet, enzovoort. Of puur ter verveling als je ergens moet wachten.
Op veel telefoons is dat kut maar op de iPhone werkt het fatsoenlijk, helemaal met al die apps die speciaal voor het touchgebeuren gemaakt zijn.

romo

Bericht door romo » 03 aug 2010, 22:16

Ik heb mijn vaste telefoon jaren geleden buiten de deur gezet vanwege de IMHO absurde abonnenmentskosten............................en deze kosten vind ik nog absurder............ :oops:

Alsje iets wil kopen kan je je ook thuis inlezen...........het zijn voor mij althans erg veel gelegenheids argumenten (erg persoonlijk I know).............maar ik verbel mobiel misschien voor €20,-- per jaar, waarschijnlijk minder, dus voor mij loont dit absoluut niet.................

Snipe

Bericht door Snipe » 03 aug 2010, 23:00

romo schreef:Ik bel nog geen 10 min (mobiel dus) per half jaar.........................ik geef toe, er is ook geen vrouw in het spel.................. :roflol:
romo schreef:Ik heb mijn vaste telefoon jaren geleden buiten de deur gezet vanwege de IMHO absurde abonnenmentskosten...........................
Dus geen vaste telefoon en minder dan 20 minuten mobiel bellen per jaar?
I am confused.

JWD

Bericht door JWD » 03 aug 2010, 23:03

Snipe schreef:
romo schreef:Ik bel nog geen 10 min (mobiel dus) per half jaar.........................ik geef toe, er is ook geen vrouw in het spel.................. :roflol:
romo schreef:Ik heb mijn vaste telefoon jaren geleden buiten de deur gezet vanwege de IMHO absurde abonnenmentskosten...........................
I am confused.

DF verslaafd, geen tijd meer voor de dagelijkse dingen? :)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 03 aug 2010, 23:48

Tom schreef:Ik gebruik de telefoon alleen om iets te melden of vragen. Dat kan in een paar minuten per gesprek. Hele gesprekken over de telefoon is niks voor mij.
Dus met andere woorden, ik heb geen vrienden die me bellen en ik zou toch zo graag eens met iemand praten, bel me, bel me, bel me, bel me nou ...........o god laat iemand me bellen wat ik heb het nodig ,o please :mrgreen:
,

Tom

Bericht door Tom » 04 aug 2010, 00:01

Downforce Hans schreef:
Tom schreef:Ik gebruik de telefoon alleen om iets te melden of vragen. Dat kan in een paar minuten per gesprek. Hele gesprekken over de telefoon is niks voor mij.
Dus met andere woorden, ik heb geen vrienden die me bellen en ik zou toch zo graag eens met iemand praten, bel me, bel me, bel me, bel me nou ...........o god laat iemand me bellen wat ik heb het nodig ,o please :mrgreen:
,
Ja Hans gat in de markt... 0906 sex nummers die jou opbellen ipv dat jij hun steeds belt :mrgreen:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 04 aug 2010, 00:29

Romo is zo'n eentje die iemand belt en maar één keer over laat gaan :wink:

romo

Bericht door romo » 04 aug 2010, 07:18

Kijk ik bel wel op de zaak uiteraard(vast), maar prive heb ik zo`n ding(mobiel) alleen voor nood.....................

Het is net al met de aanleg van meer wegen, dat creëert meer verkeer..................meer mobieltjes meer belverkeer ( maar of het daar altijd nuttig is?)

Voor mij is het simpel, een kwestie van onder de streep kijken.........kosten technisch kan het niet beter...uiteraard wordt nut en noodzaak gewogen, en voor mij is die er niet...........

Ik geef toe, een paar sms jes per jaar verstuur ik ook nog wel............. :mrgreen:

Tevens geeft ik direct toe dat ik geen abonnementen man ben, ik heb niets met dit soort verplichtingen...............ik streef er naar om zo abonnementsloos mogelijk door het leven te gaan...............

romo

Bericht door romo » 04 aug 2010, 07:26

Snipe schreef:
I am confused.

Ik niet, confused that is,.........................ik betaalde meer abonnementskosten bij mijn vaste KPN lijn dan ik aan belkosten had, de verhouding vond en vind ik zwaar zoek........................dus overboord er mee.

Voor de rest bel ik idd zeer weinig, voor de meesten niet denkbaar idd....................maar dat soort gezwets (hoe dan ook word je geconfronteerd met debiele mobiele bellende mensen) kan ik prima op DF kwijt das goedkoper dan door de telefoon........... :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 04 aug 2010, 07:28

Metchu schreef:300 minuten, is 10 minuten per dag... dat heb je zo gedaan! vooral als er ook nog een vrouwtje in het spel [insert flauwe grap df'er] is, dan vliegt het helemaal als sneeuw voor de zon! :mrgreen:

Hoezo gebruikt ze hem als vibro en laat ze jouw meeluisteren :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 04 aug 2010, 09:07

romo schreef: Tevens geeft ik direct toe dat ik geen abonnementen man ben, ik heb niets met dit soort verplichtingen...............ik streef er naar om zo abonnementsloos mogelijk door het leven te gaan...............
Mochten Rico en Peter je zat zijn dan weet ik wat ze te doen staat :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 04 aug 2010, 11:03

romo schreef:
Snipe schreef:
I am confused.

Ik niet, confused that is,.........................ik betaalde meer abonnementskosten bij mijn vaste KPN lijn dan ik aan belkosten had, de verhouding vond en vind ik zwaar zoek........................dus overboord er mee.

Voor de rest bel ik idd zeer weinig, voor de meesten niet denkbaar idd....................maar dat soort gezwets (hoe dan ook word je geconfronteerd met debiele mobiele bellende mensen) kan ik prima op DF kwijt das goedkoper dan door de telefoon........... :mrgreen:

hoe gaat het met internetten dan? Doe je dat ook prepaid via een 52K lijntje ofzo ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

romo

Bericht door romo » 04 aug 2010, 11:14

Das dus 1 van de weinige abonnementen.................

30 euries per maand met een 15 Mbits verbinding.................mooi zat

Geen digitale TV (wie kijkt er nog TV?) eigenlijk alles zo simpel mogelijk.........................

TV stamt uit 1884 en kan minstens nog mee tot 2376 denk ik zo...................... :mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 04 aug 2010, 11:18

hahahaha Romo, weet je zeker dat je niet amish bent ofzo ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 04 aug 2010, 11:21

Hoe kan je anders zo'n wagenpark bekostigen? :D

Plaats reactie