Nils
-
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 11 aug 2007, 23:41
Re: Nils
Standaard kan je wel gelijk hebben,
maar standaard auto staan in de showroom he niet op het circuit.
Wij hebben onze wagen flink aangepakt en is nu gewoon op het niveau van een 309 gti16 zitten,
maar qua tuning ben je toch wel flink beperkt met de 106 gti, andere nokassen, throttle bodies en dan ben je wel een beetje klaar.
Maar onderstel is in de basis wel beter ja, maar is dus gelijk te trekken
MVG Dennis
maar standaard auto staan in de showroom he niet op het circuit.
Wij hebben onze wagen flink aangepakt en is nu gewoon op het niveau van een 309 gti16 zitten,
maar qua tuning ben je toch wel flink beperkt met de 106 gti, andere nokassen, throttle bodies en dan ben je wel een beetje klaar.
Maar onderstel is in de basis wel beter ja, maar is dus gelijk te trekken
MVG Dennis
-
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 11 aug 2007, 23:41
Re: Nils
Ja klopt op MP staan er wel een paar leuke,
voordeel is dat ze dan al "race-klaar" zijn voor een prijs waar je nog goed moet zoeken om een standaard 106 voor te kunnen kopen.
MVG Dennis
voordeel is dat ze dan al "race-klaar" zijn voor een prijs waar je nog goed moet zoeken om een standaard 106 voor te kunnen kopen.
MVG Dennis
-
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 11 aug 2007, 23:41
Re: Nils
ja inderdaad,
Meneer v/d Rest, maar dat is niet echt mee beginnend circuitgebruik. As zondag gaat hij weer racen op Zolder daar kijk ik nu al weer naar uit om dat te zien
Laatste meeting was bijna 400 pk in dat gekke paarse ding van hem
MVG Dennis
Meneer v/d Rest, maar dat is niet echt mee beginnend circuitgebruik. As zondag gaat hij weer racen op Zolder daar kijk ik nu al weer naar uit om dat te zien
Laatste meeting was bijna 400 pk in dat gekke paarse ding van hem
MVG Dennis
Re: Nils
Ja gaaf he, heeft nog meer mooi spul.
Tuurlijk is die 205 niet voor beginnend circuitgebruik, maar hij heeft ook gewoon veel verstand van de onderstellen en afstelling van die dingen. En wat je allemaal aan kan passen enzenz.
Mooi verhalen ook soms, heeft dtcc gereden, allemaal grote teams en hij kwam gewoon met auto en aanhanger, niks geen tent, auto eraf, sleutelen rijden en weer naar huis
Tuurlijk is die 205 niet voor beginnend circuitgebruik, maar hij heeft ook gewoon veel verstand van de onderstellen en afstelling van die dingen. En wat je allemaal aan kan passen enzenz.
Mooi verhalen ook soms, heeft dtcc gereden, allemaal grote teams en hij kwam gewoon met auto en aanhanger, niks geen tent, auto eraf, sleutelen rijden en weer naar huis

-
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 11 aug 2007, 23:41
Re: Nils
ja 2 jaar geleden was er zo'n clubrace op zolder was hij er ook en kwam er een vent aan in zijn porsche gt3 (straatwagen) die kwam wel even die wedstrijd winnen,
nou frank dacht daar anders over met zijn bijna 20 jaar oude wagen
Helemaal goed, kennis bij hem is zeker aanwezig en is ook niet te beroerd om deze met iemand te delen onder het genot van een bak koffie
MVG Dennis
nou frank dacht daar anders over met zijn bijna 20 jaar oude wagen


Helemaal goed, kennis bij hem is zeker aanwezig en is ook niet te beroerd om deze met iemand te delen onder het genot van een bak koffie
MVG Dennis
-
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 11 aug 2007, 23:41
Re: Nils
Ja inderdaad,
gaat op zandvoort ook royaal onder de 2 minuten,
ik heb wel eens zijn logs vergeleken met onze 205 met 16v motor erin (175 vs 360 pk)
meneer reed op het rechte stuk 58 km/u harder
Maar inderdaad zijn andere dimma's of porsche's zijn ook erg leuk
gaat op zandvoort ook royaal onder de 2 minuten,
ik heb wel eens zijn logs vergeleken met onze 205 met 16v motor erin (175 vs 360 pk)
meneer reed op het rechte stuk 58 km/u harder

Maar inderdaad zijn andere dimma's of porsche's zijn ook erg leuk
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten