Leuk artikel!
Maar heb nog nergens concrete testuitslagen gelezen van een berg tussenacceleraties met een 335d handbak. Iemand op het forum misschien?
335d
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
-
- Berichten: 54896
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
LOL, wat een knullig artikel. Ten eerste is de 911 turbo lichter en op geen enkele manier in tussenacceleratie is de 335d sneller dan een fokking 911 turbo. Dat zou betekenen dat de 335i thru gears ook sneller is dan de 911 turbo op momenten. Nou nee. Snel is ie maar een 911 turbo. Nee.Erik2 schreef:Over 335d en 911 Turbo

-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
Macboy schreef:Martijn: de 335i heeft onderin wel dieselkoppel man. Je interpreteert artikel van Robin niet goed en bovendien spreek ik uit ervaring, want heb een half uur in dat ding gereden !

Heb je mijn vraag en het antwoord van RH wel gelezen?
Herhaling: ik vroeg of een 335i een dieselkoppel a la 330d heeft wat overgaat in een toerenjank-karakter van een straight six (zeg een 330i)
Antwoord RH: Neen, niet op die manier.
Duidelijk?
-
- Berichten: 54896
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
het is een 120d soepeheid vanaf <2000rpm die overgaat in een m3 versnelling vanaf 3000rpm met een Spitfireachtig 6/8cylinder grom als een M3 E46 zonder die uitlaatsnerp bij 6000/6500. Schakel dan maar want 7000 klinkt nog stoerder, maar heeft qua ramkracht weinig zin meer, maar je komt dan bij 7000 wel PERFECT in de toeren van de volgende versnelling(3 naar 4 bijv) terecht.
Macboy vond dat 100-160 'meer tijd' in beslag nam dan 160-200 bij wijze van. Of zoiets
Macboy vond dat 100-160 'meer tijd' in beslag nam dan 160-200 bij wijze van. Of zoiets

-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
Kortom: de motor die je op het moment moet hebben in je DreierRobin schreef:het is een 120d soepeheid vanaf <2000rpm die overgaat in een m3 versnelling vanaf 3000rpm met een Spitfireachtig 6/8cylinder grom als een M3 E46 zonder die uitlaatsnerp bij 6000/6500. Schakel dan maar want 7000 klinkt nog stoerder, maar heeft qua ramkracht weinig zin meer, maar je komt dan bij 7000 wel PERFECT in de toeren van de volgende versnelling(3 naar 4 bijv) terecht.
Macboy vond dat 100-160 'meer tijd' in beslag nam dan 160-200 bij wijze van. Of zoiets

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Reihen 6 en 4 gasten