Nee twee keer gepakt worden voor te hard rijden als beginnend bestuurder, dan ben je pas SLIMElmar schreef:Hey ouwe vandagen, zit deze zeer intelectuele jongeman niet zo op de huid.
Anders blijven er enkel domme mensen over hier op DF...

Nee twee keer gepakt worden voor te hard rijden als beginnend bestuurder, dan ben je pas SLIMElmar schreef:Hey ouwe vandagen, zit deze zeer intelectuele jongeman niet zo op de huid.
Anders blijven er enkel domme mensen over hier op DF...
Downforce Hans schreef:23 seconden is veel te lang..........
P.S. ik denk niet dat jij Luco hoeft te vertellen waar het hier om gaat bij driving fun.
Dat jij denkt dat het alleen maar hardrijden is en twee keer gepakt worden dan zit je er een beetje naast........
Je zou bijna denken dat het aan de auto ligt, heb je ook een petje op tijdens het rijden![]()
Verschil met wat? Ik trek nergens een vergelijking?Luco schreef: Het verschil is dat ik inmiddels bijna 45 ben en een pak aan ervaring heb qua rijden op de openbare weg, en ja ik ben ook een keer mijn rijbewijs een paar dagen kwijt geweest.
Maar jij bent 22 , beginnend bestuurder en al twee keer, en je bent er nog trots op ook.
Meestal worden deze mensen door hun ouders naar de laatste rustplaats gebracht ipv andersom.
Ja als dat bij jouw driving fun is, veel succes
JP schreef:Welkom Thijs![]()
Nee, dat hebben alleen Golf GTI-rijders.....Downforce Hans schreef:..
Je zou bijna denken dat het aan de auto ligt, heb je ook een petje op tijdens het rijden![]()
Er zat een scheurtje in mijn lager waardoor op hoge snelheid (= meer druk) het scheurtje uit ging zetten en daardoor herrie ontstond. Aangezien mijn dealer de eerste keer er niks aan gedaan had (het waren de koni dempers... hoe komen ze er op) ging ik nu even horen of het wél in orde was. Dat was het dus ook, alleen was ik dus wel mooi meteen mijn rijbewijs kwijt. Zuur!RutgerK schreef:Wel mooi dat velen hun auto 'testen' op technische mankementen door HEEL hard te gaan rijden.![]()
Sorry, moest even denken aan die 'Blik op de weg' / 'Wegmisbruikers' filmpjes van bestuurders die een piepje horen bij 200+ of 220 rijden omdat ze een probleem met de banden of remmen hebben en dit willen testen.
Knot schreef:Volgende keer op de rollenbank doen, even naar 240 trekken en luisteren
Hebben we die in nederland? Vast wel toch. Ik heb me er nog nooit in verdiept, maar ben stiekem wel nieuwsgierig wat die impreza doet..Luco schreef:Moet je wel een 4wd bank hebben.
Ok thanks! Tegen die tijd maar eens kijken.SteV6 schreef:- JDengineering
- Verhoeven
- Beek
Steve a.k.a. Waldolf or Statler:steve smith schreef:Ah, we hebben een nieuwe Posthoer.
Welkom!
steve smith schreef:Ah, we hebben een nieuwe Posthoer.
Welkom!
Dat is anders vele malen nauwkeuriger dan een acceleratiemeting.. Wat je op deze manier meet is de kracht die je nodig hebt om het motorvermogen af te remmen: Bij een andere bank meet je het vermogen wat je hebt om een rol op snelheid te brengen.Knot schreef:Bij Beek vind ik het alleen apart/vreemd dat ie kracht meet, steeds toeren 500rpm verhogen ipv een volgas run van laag naar begrenzer in 4.
EJGT3CS schreef:Hoe kun je dat geluid van de lager nou boven het geluid van de rollenbank en de auto uit horen?
Dan moet het wel een heel luid geluid zijn..
Je heb al gekeken maar das 10 uur rijden. Iets te veel van het goede.Boyd schreef:Rijdt dan direct door naar de Nockenalmstrasse!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast